Visita estadio de Riazor - 110% Blanquiazul

Esta mañá do xoves 7 de marzo o alumnado de 6º de Educación Primaria visitou o estadio de Riazor dentro do programa "Os nosos valores - 110% blanquiazul" da Opinión da Coruña. Nel coñeceron a historia do Real Club Deportivo da Coruña e disfrutaron das instalacións como xogadores e xogadoras profesionais. Ao finalizar a visita tiveron oportunidade de charlar con futbolistas do primeiro equipo femenino e do Fabril masculino.

PROBA

PREME AQUI

Os máis pequenos do cole na horta

Aproveitando o respiro que nos ofreceu estes días o tempo, os nenos de E. Infantil desafiando o frío foron os primeiros neste curso en acudir á horta do colexio para plantar bulbos de flores: tulipáns, iris e narcisos. Agora toca esperar a que agromen e poidamos observalos como medran e florecen recreándonos a vista co seu colorido.

Eles puxeron toda a  atención e fixérono con moito amor, aínda que lles costa  un pouquiño mancharse as mans coa terra. Imos ver unhas imaxes para percatarnos do interese que puxeron.

mis bacaciones

<!-- @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } -->

Mis vacaciones

para mí, mis vacaciones fueron divertidas

porque fuimos dos veces a la playa y fui a pescar. Pesqué dos peces . Fui a la Torre de Hércules

y, por último, fui al cine dos veces.

FIN

RECICLAXE DE PILAS

Seguindo coa idea da reciclaxe que xa comenzamos co lixo orgánico, o noso centro quere seguir contribuíndo á mellora do Medio Ambiente.

Para iso, os nenos/as de 6ºA fixemos  uns eslogans e colocamos un colector enviado por SOGAMA para que todos traiamos pilas usadas polas familias.

Queremos ser uns deses tantos habitantes da nosa cidade que faga subir esa porcentaxe tan elevada que ten A Coruña na recuperación das pilas que se poñen no mercado ( actualmente o 42,45%).

SAÍDA AO TEATRO COS NENOS E NENAS DE 5º

Os nenos e nenas de 5º curso disfrutaron dunha preciosa obra de teatro este venres no Forum Metropolitano.

A obra titúlase "Querida Hija" e os actores consiguen transmitir moitisimos sentimentos sen empregar unha soa palabra...

se queredes ver un pouquiño...PREMEDE NA IMAXE.

Para ver todas as fotos desta saída premede na seguinte imaxe.

SAUDOS!!!!!!

Obradoiro de cerámica no centro

A ceramista pareceunos unha boa.

A ceramista enseñounos que estamos rodeados de cerámica.

Aunque á ceramista lle pasou o tempo, foi moi divertido.

Teatro Rosalia

O teatro Rosalia foi moi divertidoGuiño O QUE MÁIS ME GUSTOU FOI PARTICIPAR NA FESTA COS ACTORES QUE TOCABAN INSTRUMENTOSGuay

teatro Rosalia de Castro

A min e a Loudes  pareceunos moi bo e gustarianos volver de novo. Foi moi divertido