Organigrama, Consello escolar, Profesorado

PRAZO MATRÍCULA CURSO 22-23

Do 1 ao 21 de MARZO abre o prazo de matrículoa para o vindeiro curso.

Como: presentarase o impreso ED550B (ver anexos). Poden pedir cita previa para vila cubrir ao centro.

Lugar presentacion: centro no que se quere matricular ao alumnado o curso próximo ou na sede electrónica da Xunta de Galicia vía on line.

Información adicional:

1. Cada alumno/a só pode presentar unha única solicitude de admisión para o centro no que desexe praza. De presentar máis dunha solicitude en varios centros perderá todo dereito de prioridade que puidese corresponderlle en calquera deles.

2. O alumnado que teña reserva de praza concedida en centro adscrito, deberá comunicar por escrito a este centro a súa renuncia no caso de que desexe presentar solicitude de admisión para outro centro. Esta renuncia deberá facela antes de que comece o prazo de admisión (1 de marzo).

3. O alumnado que teña garantía de permanencia nun centro (porque forma parte de el e pode continuar alí os seus estudos), deberá dar comunicación neste centro se presenta solicitude de admisión para outro centro.

NORMATIVA: poden consultar toda a información na web da Consellería de Educación.

ADMISIÓN: ALUMNOS NOVOS INFANTIL E PRIMARIA PARA CURSO 22/23

Estimadas nais, pais :

Lembramos que comeza a reserva de prazas para alumnado novo de Educación Infantil e Educación Primaria no noso centro.

O alumnado de 6º curso que remata Primaria no noso centro poderá facer a reserva de praza no instituto ao que estamos adscritos, o IES CELSO EMILIO FERREIRO.

O impreso de solicitude de reserva de praza para o instituto entregarase no colexio ou pode cubrirse por vía telemática na páxina: www.edu.xunta.gal/admisionalumnado no apartado “solicitudes”e logo imprimilo e entregalo no centro (deberá presentarse o código da solicitude e o DNI) ou presentarse a través da aplicación da Sede Electrónica da Xunta de Galicia, no caso de que teñades certificado dixital ou Chave 365.

O documento da solicitude tamén está á vosa disposición no arquivo adxunto.

O prazo de presentación de solicitudes remata o 8 de febreiro.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Este curso toca renovar o Consello Escolar do centro. Neste apatado reflectiremos todas as novas relacionadas con este proceso que se realizará ao longo do primeiro trimestre.

Documentación:

Resolución do 20/09/2021

Comunicacións:

• 29/10 - Publicación no taboleiro de anuncios do Centro da data e hora no que se procederá ao sorteo público para a designación dos membros da Xunta Electoral. (Artigo 30 do Decreto 92/1988 segundo redacción dada polo Decreto 324/1994; DOG do 9 de agosto) Circular anuncio sorteo público.
  • 02/11- Sorteo público, ás 11 horas, para a designación dos membros da Xunta Electoral (Titulares e Suplentes).Segundo o resultado anterior, envío de citacións para a constitución da Xunta Electoral.

ABERTO PRAZO MATRÍCULA

Dende o 1 ata o 22 de marzo

está aberto o prazo para a matrícula

de novo alumnado no centro

A documentación necesaría é a solicitude de matrícula e acreditación da idade do neno/a ( a través de DNI, libro de familia ou partida nacemento).

Podedes solicitar CITA PREVIA, e vir cubrir as solicitudes no centro (así xa nos quedan rexistradas e non necesitades imprimir nada vós mesmos). Telf. 988 484 146 - 644 82 00 15

- As solicitudes pódense cubrir e entregar no centro. ADXUNTO 1.

- Tamén se poden curbir na aplicación de matrícula e logo traelas impresas co código xenerado: https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

- Tamén podedes realizalas na aplicación e presentalas a través da Sede Electrónica da Xunta.

PREMA AQUÍ PARA ACCEDER AO PROCEDEMENTO NA SEDE.GAL

Xurxo García

Director/ Mestre EF / Ciencias

María Lozano