1º Curso, 2º Curso, 3º Curso, 4º Curso, 5º Curso, 6º Curso, Ed. Física, Ed. Infantil, Ed. Musical, Escolares, Idioma estranxeiro

BÁDMINTON

O 4 de maio os alumnos/as participaron nos torneos de Bádminton en Rámiras.

Parabens a todos os participantes e en especial a categoría masculina xuvenil que quedaron subcampións.

EASTER

O venres 23 de marzo recibimos unha visita moi especial.

"The Easter Bunny" (o coelliño de pascua) pasou polo noso cole e deixounos escondidos unha chea de ovos de pascua. Pásamolo moi ben buscándoos por todo o colexio.

DEPORTE ESCOLAR

FÚTBOL SALA

Parabens a todos/as os participantes de fútbol sala polo seu esforzo e dedicación e unha felicitación especial aos benxamíns, gañadores do trofeo subcampións comarcais.

Pica na imaxe para ver máis fotos.

XA TEMOS MASCOTA DE BIBLIOTECA!

Presentámosvos a Larry, o noso mascota da biblioteca.

O martes 24 de outubro celebramos o Día das Bibliotecas Escolares. Todo o alumnado reunímonos na biblioteca do colexio onde visionamos o vídeo-conto "Os Bolechas queren saber como é unha biblioteca". Despois a profe María explicounos as normas e o funcionamento da nosa biblioteca e para rematar eleximos á nosa mascota. A mascota gañadora foi Larry o dragón.

Noraboa a todos os finalistas pero en especial a Iker de 2º, autor de Larry.

NOVAS

27/06/2017 18:45

ADMISIÓN DE ALUMNADO 2019-2020

Presentación de solicitudes de admisión                                       Do día 1 ao 20 de marzo
Publicación da lista provisional de admitidos e non admitidos                           Día 24 de abril
Prazo de reclamación Do 25 de abril ao 3 de maio
Publicación da lista definitiva de admitidos e non admitidos Día 14 de maio
Prazo para a formalización da matrícula Do 20 ao 30 de xuño

MATERIAL ESCOLAR PARA EDUCACIÓN INFANTIL -

CURSO 2018/2019

*IMPORTANTE: O material do alumnado (roupa e material escolar) ten que vir co nome posto.

4º curso de Educación Infantil

FIN DE CURSO 2017

23/06/2017 22:11

- FELICES VACACIÓNS -

O profesorado do centro desexa que todos os nosos alumnos e alumnas pasen unhas moi felices vacacións. Ata o próximo curso!!!

FESTAS DE AULA

23/06/2017 08:25

FESTAS DE AULA 2017

Onte, 22 de xuño, o profesorado titor do centro organizou unha festa de aula para celebrar o remate deste curso académico 2016-17. Organizados os preparativos, e unah vez feita a despedida do alumnado de 6º de primaria, profesorado e alumnado pasárono en grande xogando, bailando polas diferentes aulas e desfrutando dun día de festa.

SESIÓN DE CINE

23/06/2017 08:07

SESIÓN DE CINE

Este mércores 21 de xuño, os nenos e nenas do CEIP San Marcos asistimos no cole a unha sesión de cine. Con palomitas, visionamos a película "El bebé jefazo". Quedáronnos ganas de repetir!!!

Excursión Leiro 2017

07/06/2017 15:53

EXCURSIÓN A LEIROSorriso

Onte, día 6 de xuño, os nenos e nenas de educación infantil, 1º, 2º, 3º e 4º de primaria, fomos de excursión á "Aldea Cavernícola" de Leiro. Alí xogamos nas colchonetas, fixemos tiro con arco, xogamos ao futbolín humano, bailamos, cantamos, "camiñamos" sobre a auga e, ao final da xornada, refrescámonos na auga do río. Pasámolo moi moi ben!

EXCURSIÓN MADRID

22/05/2017 23:07