Benvida

 

Luns, 11 de xullo de 2016

Nas listaxes definitivas de libros, figuran os nenos e as nenas aos que se lles conceden libros en razón da renda:

Ao alumnado con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400€ corresponden 6 libros de fondo.

Ao alumnado con renda per cápita familiar superior a 5.400€ e igual ou inferior a 9.000€ corresponden 4 libros. 

Dado que non dispoñemos de todos os libros no fondo, en Setembro o Centro adquirirá os libros complementarios que sexan necesarios para garantir o que corresponde por renda a cada alumn@.

 

Venres, 10 de xullo de 2016

LISTADO DEFINITIVO DE ADMITIDOS FONDO SOLIDARIO 

LISTADO DEFINITIVO EXCLUIDOS FONDO SOLIDARIO

 

En Setembro as familias dos alumnos e alumnas de 6º de primaria podedes pasar a retirar os historiais académicos nas datas e horas que vos facilitaremos. Grazas.

 Mércores, 8 de xullo de 20116

Listado provisional de excluídos do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS. Enlace.

Listado provisional de admitidos. Enlace.

 

O calendario escolar está colgado dende o 15 de xuño, aínda así vos lembramos que o período escolar do vindeiro curso abrangue dende o 12 de setembro de 2016 ata o 23 de 2017 ambos incluídos.

Mércores, 6 de xullo de 2016

Dende a ANPA vos facilitan ás familias información do comedor escolar.

VI&VE servizos de comedor 

Contacto comidas esporádicas

Luns, 4 de xullo de 2016

 Lembramos ás familias que participan no fondo de libros estar atentos a esta páxina web do Centro na que serán publicadas as listas de adxudicación.

Mércores, 29 de xuño de 2016

Informamos ás familias dos nenos e nenas de 4º de infantil e de nova incorporación ao noso Centro que teredes unha reunión o día 5 de setembro ás 12:00h da mañá coa titora dos vosos fillos e fillas.

Para máis información deixamos o TRÍPTICO DE INFORMACIÓN ÁS FAMILIAS que podedes ver eiquí : tríptico 1 /tríptico 2

 

Martes, 28 de xuño

Aínda quedan vales de material e de libros sen recoller. Poden facelo ata o día 4 de xullo ou en setembro. Grazas.

 

Xoves, 23 de xuño de 2016

ANUNCIO ÁS FAMILIAS DE 6º DE PRIMARIA

Dado que a Consellería de Educación aínda non ten

dispoñible o novo modelo de historial académico

LOMCE, vémonos obrigadas  a modificar a data de

entrega do mesmo ata novo aviso que se publicará no

taboleiro de anuncios do centro, na páxina web ou

chamando por teléfono 981202120 no horario de

10:00 a 12:00 h.

 Moitas grazas e desculpade as molestias.

 

FORMALIZACIÓN MATRÍCULA CURSO 16/17

Lembramos aos admitidos-as neste Centro que

deberán formalizar a matrícula dende o 20 ao 30 de 

xuño, na Secretaría do Colexio en horario de 11:00

a 13:00 h.

PUBLICACIÓN DO CALENDARIO ESCOLAR PARA O CURSO 2016-2017

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2016/2017

Fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar para alumnado matriculado en primaria, secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/2017 

Como novidade este ano presentarase unha única solicitude por familia para as distintas modalidades e para tódolos fillos que estén escolarizados nun mesmo centro educativo.

Prazo para presentar solicitudes

  • O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 23 de xuño de 2016 (este incluído).
  • O alumnado que, unha vez transcorrido o prazo indicado, se incorpore a un centro docente sostido con fondos públicos procedente de fóra de Galicia ou dun centro situado en Galicia pero non sostido con fondos públicos poderá presentar a solicitude no prazo dun (1) mes contado a partir do día seguinte á formalización da matrícula. Non se poderán presentar solicitudes despois do 31 de marzo de 2017.

RESUME DA CONVOCATORIA

 Descarga da solicitude

 Orde do 27 de abril de 2016

 

Luns, 09 de maio

 PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DEFINITIVAS DE ALUMNADO ADMITIDO PARA O CURSO 2016/2017

4º de  educación infantil 

4º de educación primaria

Artigo 32 Recurso de alzada ou reclamación. Unha vez publicadas as listaxes definitivas do alumnado admitido, as persoas interesadas poderán interpoñer recurso de alzada ante a persoa titular da Xefatura Territorial, no prazo dun mes contado a partir do día seguinte á súa publicación. Orde 12 de marzo de 2013 (DOG 15/03/13)

Dos días 20 ao 30 de xuño será a formalización da matrícula do alumnado en educación infantil e primaria.

 AVALIACIÓNS INDIVIDUALIZADAS CURSO 15-16

Resolución 18 de abril de 2016

Información de interese ás familias

PUBLICACIÓN DAS LISTAXES DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2016/2017

Á vista das solicitudes de admisión presentadas, e unha vez determinada a puntuación resultante de aplicar os criterios de baremo, publicamos na nosa web e no taboleiro de anuncios do colexio, a relación nominal de todo o alumnado admitido e non admitido por curso, por orde da puntuación total obtida.

Poderán formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación, ante o consello escolar do centro.

4º DE EDUCACIÓN INFANTIL 

5º DE EDUCACIÓN INFANTIL 

4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA

 ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO ESCOLAR 16/17

Finalizado o prazo de presentación de solicitudes de admisión de alumnado para o vindeiro curso escolar 2016/17 ábrese un prazo dende o 1 ata o 12 de abril para presentar a documentación complementaria para realizar a baremación das solicitudes por existir no noso caso máis solicitudes que vacantes.

Vos comunicamos que as LISTAXES PROVISIONAIS de admitidos e non admitidos serán publicadas antes do 25 de abril de 2016 e as LISTAXES DEFINITIVAS serán publicadas antes do 15 de maio de 2016.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 16-17

 

Dende o día 1 de marzo ata o 29 de marzo, ámbolos dous incluídos, estará aberto o período de solicitude de praza para o curso 2016/17 no proceso de admisión e matriculación do alumnado de Educación Infantil e primaria. Na columna da dereita en SECRETARÍA "Admisión 2016/17 " atópase a información necesaria.

 

 Xorndas de PORTAS ABERTAS: Martes, 8 de marzo no salón de actos do cole ás 17:00h.

05/02/2016

Celebramos o entroido e queremos invitarvos, familias, para compartilo xuntos. Será no pabillón, entrada pola porta principal ás 12:00h. Moitas grazas pola vosa colaboración.

Regresamos das vacacións de entroido o xoves, día 11.Que pasedes uns días estupendos.

01/02/2016

Comeza o proceso de admisión en centros de Educación Secundaria. O alumnado que desexe continuar os seus estudos no centro adscrito, IES Adormideras, deberá facer reserva de plaza.

Máis información na páxina de Xunta

Anexo reseva

 

30 de Xaneiro, día escolar da paz e da non violencia

O venres, 29 de Xaneiro, celebramos este día dun xeito especial: participamos na XII edición da carreira "quilómetros de solidariedade". 

Se queredes ter máis información a podedes ver en CONVERSAMOS

 

Boas vacacións.

Despois dun trimestre de camiño xuntos, chega o momento de facer unha paradiña, para desfrutar da familia, para celebrar as festas, para xogar e para descansar.

Vémonos de novo o día 7 de xaneiro con forzas renovadas e novos proxectos...

Iniciamos un novo blogue para CONVERSAR coas familias.

 

Segunda convocatoria de axudas para a adquisición de material escolar: curso 2015/2016

Xúntase a Orde do 6 de novembro de 2015 pola que se convocan axudas para a adquisición de material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2015/16

Nesta orde, apróbase unha segunda convocatoria de axudas para adquirir material escolar destinada ao alumnado que non puidese acollerse ás axudas reguladas pola Orde do 25 de agosto de 2015, e a aquel que, tendo solicitada a axuda, resultase excluído por unha causa emendable.

O prazo de presentación de solicitudes será de 10 días hábiles contados a partir do día seguinte ao da publicación desta orde no Diario Oficial de Galicia.

Orde do 6 de novembro de 2015 (DOG)

 

Axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo para o curso académico 15-16

Resolución do 24 de jullo  de 2015, da Secretaría de Estado de Educación, Formación Profesional e Universidades, pola que se convocan axudas para alumnado con necesidade específica de apoio educativo, para o curso académico 2015-2016.

BOE 1 DE AGOSTO DE 2015 Nº 183

Para máis información podedes entrar neste enlace.

 

02/09/2015: 

A consellería ven de convocar as axudas para a adquisición de material escolar

para o curso 2015/2016.

Para acceder á orde preme eiquí.

Para acceder á solicitude preme eiquí.

Librarías incluídas no programa axudalibros.

 

15/07/2015: FondoLibros

Listaxes definitivos admitidos e libros asignados pincha neste enlace.

Listaxes definitivos excluídos.

07/07/2015: Fondo Libros

Listaxes provisionais admitidos e libros asignados pincha aquí.

  30/06/2015: Calendario escolar

Xa está dispoñible o calendario escolar para o vindeiro curso 2015/16. Pódese consultar neste enlace.

Máis información na páxina web da Consellería.

22/06/2015: Recollida de becas-libros

 Todas as persoas que entregaron a solicitude de axudas de libros ata o día 22 de xuño poden pasar recoller os vales en Conserxería.

Prégase ás familias que aínda non entregaron a súa solicitude o fagan antes do 30 de xuño, xa que a partir desa data o centro non contará con servizo de conserxería.

22/06/2015: Prazo de matrícula

  Recórdase que o período para formalizar a matrícula abrangue dende o 22 ata o 30 de xuño, ámbolos dous incluídos. O horario de Secretaría é de 11 a 13 horas.

Toda a documentación a presentar pódese recoller na conserxería do centro ou descargar desta páxina web, na sección de Secretaría.

18/06/2015: Recollida de becas-libros

  Todas as persoas que entregaron a solicitude de axudas de libros ata o día 18 de xuño poden pasar recoller os vales en Conserxería.

Prégase ás familias que aínda non entregaron a súa solicitude o fagan antes do 30 de xuño, xa que a partir desa data o centro non contará con servizo de conserxería.

17/06/2015: Inauguración exposición

  Hoxe, ás seis da tarde, na biblioteca Xanela, inaugurase a exposición de fotografías realizadas polo alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria baixo a coordinación das súas titoras.

O título da exposición é "Retratos nos nosos avós" e estará exposta paralelamente na Biblioteca Municipal de Monte Alto.

Esta exposición é o resultado da participación do centro no proxecto "Fotografía en Curso" dentro do Plan Proxecta da Consellería de Educación.

Agardamos a vosa presencia.

Pódese descargar a invitación neste enlace.

 

16/06/2015: Libros de texto

  Xa está dispoñible a listaxe de libros de texto para o curso 2015/16. Esta e outra información relativa ao mesmo tema pode consultarse neste enlace.

15/06/2015: Convocatoria reunión

 O vindeiro mércores, 17 de xuño, ás 17:00 horas celebrarase unha reunión informativa sobre os libros de texto de 3º de Educación Primaria para o curso 2015/16.  Será na aula de Música sita na planta baixa do centro.

A reunión está dirixida ás familias do alumnado que actualmente cursa 2º de Educación Primaria.

10/06/2015: Axudas libros de texto

  A Consellería de Educación vén de publicar a convocatoria de axudas para mercar os libros de texto para o curso 2015/16 nos niveis 1º, 2º, 4º e 6º de Primaria. Así mesmo tamén publicou unha orde que regula o fondo solidario de libros de texto para os niveis de 3º e 5º.

Toda a información pode consultarse neste enlace.

O centro elaborou esta nota informativa para axilizar o proceso.

Xa se están recollendo as solicitudes en Secretaría. Prégase as entreguen antes do 30 de xuño xa que a partir dese día o centro non conta con servizo de conserxería.

O alumnado de 5º e 6º de Primaria non pode pedir a axuda xa que o centro está no programa e-dixgal e polo tanto os libros de ditos cursos son dixitais.

 

25/05/2015: Avaliación 3º de Educación Primaria

  A Consellería de Educación vén de publicar unha circular aclarando varios aspectos da avaliación de 3º de Educación Primaria. Pode consultarse neste enlace.

Máis información na páxina web da Consellería.

13/05/2015: Convocatoria reunión

  Convócase ás familias do alumnado de terceiro de Educación Primaria a unha reunión informativa sobre a avaliación externa. Será o vindeiro luns, 18 de maio, ás 17:30, na aula do grupo.

12/05/2015: Listaxes definitivas admisión

 Xa están dispoñibles para a súa consulta as listaxes definitivas de alumnado admitido para o vindeiro curso 2015/16. Pódese acceder a través deste enlace.

21/04/2015: Listaxes  provisionais  de admitidos curso 15/16

 Xa se poden consultar as listaxes de alumnado admitido e excluído para o curso 2015/16. 

26/03/2015: Período vacacións

 Recórdase ás familias que as vacacións de Semana Santa abranguen dende o trinta de marzo ao seis de abril, ambos incluídos.

As clases reanudaranse o martes, 7 de abril co horario habitual.

Máis información no calendario escolar.

23/03/2015: Admisión

Rematado o prazo de entrega de solicitudes de admisión de alumnado para o curso 2015/16, e habendo máis solicitudes que prazas ofertadas, requírese ás familias que, salvo que xa o fixeran, entreguen a documentación pertinente para a xustificación da puntuación alegada.

O prazo para a entrega de dita documentación remata o vindeiro 8 de abril.

23/02/2015: Xornada Portas Abertas

O xoves, 5 de marzo, ás 16:30 horas celebrarase unha reunión informativa sobre o funcionamento do centro e o proceso de admisión para o curso 2015/16.

 Están invitadas aquelas familias que teñan fillos en idade escolar e estean interesadas en coñecer as instalacións.

12/02/2015: Celebración antroido.

  Mañá celébrase o antroido no centro. Debido ás previsións meteorolóxicas vémonos obrigados a facelo dentro do edificio. Consecuentemente, por problemas de espazo, non se permitirá a entrada das familias.

Agradecemos a súa comprensión.

04/02/2015: Reunións titorías.

      O vindeiro luns, 9 de febreiro, celebraranse as reunións de titorías nos diferentes niveis de Primaria. Cada curso na súa aula. O horario será o seguinte:

- 16:00 horas: 1º de Educación Primaria.

- 17:00 horas: 2º e 3º de Educación Primaria.

- 18:00 horas: 4º e 5º  de Educación Primaria.

A data de reunión de 6º está por determinar. 

 

Prégase ás familias que non veñan acompañadas dos nenos.

30/01/2015: Admisión Secundaria

     Comeza o proceso de admisión en centros de Educación Secundaria. O alumnado que desexe continuar os seus estudos no centro adscrito, IES Adormideiras, deberá facer a reserva de praza tal como se indica na sección correspondente desta mesma páxina

Máis información na páxina da Xunta.

08/01/2015: Menú xaneiro.

    Xa está dispoñible o menú correspondente ao mes de xaneiro. Pódese consultar neste enlace.

25/11/2014: Consello Escolar, resultados.

    A participación no proceso de elección de representantes do sector das familias foi do 15,82%.

As candidatas electas son  Susana García Sueiro e Begoña Mosquera Silva. 

O vindeiro luns, 1 de decembro, constituirase o novo Consello Escolar. Pódese consultar a nova composición nesta sección.

21/11/2014: Eleccións Consello Escolar

       O vindeiro luns, 24 de novembro, celebraranse as eleccións ao Consello Escolar. 

Os candidatos polo sector de representantes das familias son :

- Susana García Sueiro.

- Begoña Mosquera Silva.

- María Rilo Siso.

Como xa se informou previamente é preciso cubrir dúas prazas do órgano de goberno. Cada elector poderá votar a un candidato.

A mesa electoral estará aberta o luns, 24, de 17:00 a 19:30 horas. 

Recórdase que poden votar o pai e a nai de cada alumno/a.

Máis información nesta circular.

05/11/2014: Eleccións Consello Escolar

       Este ano hai eleccións ao Consello Escolar.  No sector de representación das familias renóvanse dous membros. A Xunta Electoral reuniuse o pasado 4 de novembro para, entre outras cousas, establecer o calendario electoral. 

Os pais e nais que desexen formar parte do citado órgano, poden presentar a súa candidatura na Secretaría do centro ata as 14:00 horas do 14 de novembro. Os impresos están dispoñibles na Conserxería do centro.

Máis información nesta circular

Tamén se recorda que o censo de electores está dispoñible para a súa consulta no taboleiro de anuncios do centro. As reclamacións a dito censo pódense  realizar, mediante escrito dirixido á Xunta Electoral, ata as 14 horas do 14 de novembro.

29/10/2014: Días non lectivos.

      Recórdase ás familias que os días 31 de outubro, venres, e 3 de novembro, luns, non son días lectivos. O 31 é o Día do Ensino e o 3 é un dos días seleccionados polo centro segundo instrucións do  calendario escolar para o curso 2014/15.

20/10/2014: Tríptico informativo

      Está dispoñible o tríptico de principio de curso coa información relativa a profesorado do centro, calendario escolar e outros aspectos de interese.

01/10/2014: Reunións titorías.

      O vindeiro luns, 6 de outubro, celebraranse as reunións de titorías nos diferentes niveis. Cada curso na súa aula. O horario será o seguinte:

- 16:00 horas: 5º e 6º de Educación Infantil.

- 17:00 horas: 4º e 5º de Educación Primaria.

- 18:00 horas: 2º, 3º e 6º de Educación Primaria.

- 19:00 horas: 1º de Educación Primaria. 

Prégase ás familias que non veñan acompañadas dos nenos.

30/09/2014: Servizo madrugadores.

     A ANPA pon en marcha o servizo de Madrugadores no centro. Comeza o día 1 de outubro en horario de 7:30 a 9:00 horas. Pódese utilizar nas modalidades de usuario con almorzo, sen almorzo, turnos e esporádico.

Máis información na oficina da ANPA.

10/09/2014: Menú setembro

    Xa está dispoñible o menú correspondente ao mes de setembro. Pódese consultar na sección ANPA- Comedor nesta mesma páxina.

01/09/2014: Corrección de erros

    No listado de libros de texto para o curso 2014/15 hai un erro nos ISBN dos libros de inglés de 6º curso. A referencia correcta é a seguinte:

- Explorers 6. Class book 6. (Sarah Phillips and Paul Shipton. Oxford, 2011) ISBN 978-0-19-450942-8.

- Explorers 6. Activity book 6. (Sarah Phillips and Paul Shipton. Oxford, 2011) ISBN 978-0-19-450941-1.

Prégase desculpen as molestias que o erro poidera ocasionar.

30/06/2014: Horario Secretaría

    O horario de atención ao público ata o 2 de xullo será de 11 a 13 horas.

Prégase ás familias que teñan algunha documentacion pendente de recoller o fagan o antes posible e no período sinalado.

26/06/2014: Documentación 6º

   Xa está dispoñible a documentación do alumnado de 6º curso de Educación Primaria. Pódese recoller na conserxería do centro.

26/06/2014: Axudas libros de texto

    Aquelas familias que presentaron a solicitude de beca ata o día 25 de xuño inclusive, poden pasar pola conserxería do centro para recoller os vales correspondentes.

 Prégase pasen recollelos antes do 30 de xuño xa que é o último día que o centro conta con servizo de conserxería.

25/06/2014: Axudas libros de texto

    Aquelas familias que presentaron a solicitude de beca ata o día 20 de xuño inclusive, poden pasar pola conserxería do centro para recoller os vales correspondentes.

Prégase pasen recollelos antes do 30 de xuño xa que é o último día que o centro conta con servizo de conserxería.

25/06/2014: Aviso urxente

    Comunícase ás familias do alumnado de 6º que se retrasa a entrega da documentación prevista para hoxe ás 10 da mañá, por problemas técnicos.

Publicarase a nova data e hora de entrega en canto se solucionen ditos problemas.

23/06/2014: Axudas libros de texto

   Aquelas familias que presentaron a solicitude de beca ata o día 10 de xuño inclusive, poden pasar pola conserxería do centro para recoller os vales correspondentes.

21/06/2014: Educación Dixital

  Acaba de publicarse a resolución provisional de centros seleccionados na convocatoria para participar no proxecto experimental de Educación Dixital. O noso centro é un dos seleccionados. 

O proxecto comezará a funcionar no vindeiro curso en 5º de Educación Primaria. Ao inicio de curso reunirase ás familias do alumnado para informalas máis amplamente sobre as súas características.

Máis información neste enlace.

20/06/2014: Circular fin de curso

   Neste enlace pódese descargar a circular de fin de curso enviada as familias.

18/06/2014: Educación Dixital

  O centro ten solicitado o proxecto Educación Dixital para o curso 2014/15. No caso de ser seleccionados, o alumnado de 5º nivel quedaría excluído da convocatoria de axudas para mercar libros de texto.

A resolución sairá publicada antes do 30 de xuño. O centro publicará a nova en canto se coñeza.

Se o centro non resulta seleccionado, as familias poderán solicitar a beca para os libros ata o 2 de xullo.

Prégase ás familias que estean pendentes das novas nesta páxina web.

Máis información sobre este proxecto neste enlace.

17/06/2014: Libros de texto curso 14/15.

  Xa está dispoñible, para a súa consulta, o listado de libros de texto para o curso 2014/15.

Recórdase que o listado de libros de texto para 5º curso está á espera da resolución da convocatoria do proxecto de Educación Dixital. Esta será publicada antes do 30 de xuño.

08/06/2014: Actividades curso 14/15

 O Concello presenta o programa de actividades para o curso 2014/15: "Programa de Ocio Educativo" e "Deporte no centro". Pódense consultar os destinatarios, requisitos e prazos pinchando nos  correspondentes enlaces. Tamén se pode acceder ao cartel.

04/06/2014: Horario recollida solicitudes.

 O horario de Secretaría  para entregar a solicitude de axudas para libros de texto é o seguinte:

- Luns, martes e xoves: 9:00- 9:45 horas.

- Luns, martes, mércores e venres: 13:10- 14:00 horas.

 02/06/2014: Corrección de erros

 Comunícase que se detectou un erro na circular enviada hoxe ás familias. 

No punto 3.6, debería poñer:

"Unha vez que a solicitude estea debidamente tramitada, o centro xerará un vale que será entregado ao solicitante co que poderá adquirir os libros de texto no correspondente establecemento, á súa libre escolla e polo importe máximo que figura no devandito vale".

Débense eliminar as palabras "...e material escolar".

Neste enlace pódese consultar a circular coa correción.

A Dirección do centro prega que desculpen as molestias xeradas por este erro.

02/06/2014: Convocatoria axudas libros de texto.

 No Diario Oficial de Galicia do 30 de maio sae publicada a Orde do 28 de maio de 2014 pola que se convocan axudas para a adquisición de libros de texto destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial, en centros sostidos con fondos públicos, para o seu uso no curso escolar 2014/15.

As novidades máis destacables da convocatoria son as seguintes:

1. A finalidade das axudas é a adquisición exclusivamente de libros de texto (non se pode adquirir con cargo ao vale material didáctico nin complementario)

Non obstante, o alumnado matriculado en educación especial, así como aquel que teña recoñecida unha discapacidade igual ou superior ao 65% poderá adquirir os libros, material didáctico e complementario que o centro docente determine en cada caso.

2.  O alumnado ten a obriga de conservar en bo estado os libros de texto adquiridos na súa integridade con cargo ao importe das axudas, así como incorporalos, ao rematar o curso escolar 2014/2015 (xuño ou setembro, segundo o caso), a un fondo solidario que se constituirá no centro (banco de libros).

Máis información nesta circular e na páxina web da Consellería.

28/05/2014: Banco de libros

Xa está dispoñible na web  a circular que enviou a ANPA sobre o banco de libros.

13/05/2014: Banco de libros

A ANPA do centro, a través dun dos seus membros, Berta Pastor, está a organizar un banco de libros para o vindeiro curso. Aquelas familias interesadas en participar e que teñan algunha dúbida ou consulta poden facelo envando un correo electrónico a bancolibrossanjurjo@gmail.com.

30/04/2014: Día non lectivo

Recórdase ás familias que o vindeiro venres, 2 de maio, non será lectivo no noso centro. Tal como se informou no tríptico de inicio de curso, é un dos días seleccionados polo Consello Escolar  ao abeiro das normas establecidas no calendario escolar para o actual curso.

11/04/2014: Vacacións Semana Santa

Recórdase ás familias que o período de vacacións de Semana Santa abrangue dende o 12 ata o 21 de abril, ámbolos dous inclusive.

As clases reanudaranse o martes, 22 de abril.

9/04/2014: Actividades deportivas

A Concellaría de Educación, Deportes e Xuventude organiza nos meses de abril a xuño a campaña "Deporte en primavera 2014", que consta de 40 actividades entre campus, cursos, xornadas, talleres e bautismos deportivos. Conta coa colaboración de trinta entidades deportivas coruñesas.

A inscrición realizase on line na web do Concello dende o 28 de marzo ata o 11 de abril. 

Máis información no enlace anterior.

7/04/2014: Reunións familias

Esta semana celebranse no centro as seguintes reunións:

Martes, 8 de abril:

- 16:30 horas: Proxecto Fotografía en Curso. Familias do alumnado de 1º, 2º e 3º de Primaria.

Mércores, 9 de abril:

- 16:30 horas: Proxecto Fotografía en Curso. Familias do alumnado de 4º, 5º e 6º de Primaria.

- 18:00 horas: Programa de prevención universal "Máis que un teito". Organizada pola ANPA en colaboración con ADAFAD. Máis información no enlace.

2/04/2014: Día Mundial de Concienciación do Autismo

Hoxe celébrase o Día Mundial de Concienciación do Autismo. É unha data que pretende xenerar comprensión pero tamén, sobre todo, instar aos organismos correspondentes a favorecer medidas e plans de actuación que fagan realidade o ideal común dun mundo máis inclusivo.

Máis información neste enlace.

25/03/2014: Admisión curso 2014/15

Xa están dispoñibles as listaxes de de alumnos admitidos e excluídos  para o vindeiro curso. Pódense consultar no apartado de admisión desta páxina web

21/03/2014: Becas comedor curso 14/15

Hoxe, 21 de marzo publíncase no BOP de A Coruña as bases que rexen a nova convocatoria do programa de beca comedor do Concello de A Coruña para o vindeiro curso 2014/15.

O prazo para solicitalas será do 22 de marzo ao 8 de abril, ámbolos dous incluídos.

A información e os impresos pódense obter na web municipal de Servicios Sociais, no teléfono 010 de información cidadá e nos Centros Cívicos Municipais.

07/03/2014: Xornada Portas Abertas

O vindeiro luns, ás 18:00 horas, celebrarase unha reunión informativa sobre o funcionamento do centro e o proceso de admisión para o curso 2014/15.

Están invitadas aquelas familias que teñan fillos en idade escolar e estean interesadas en coñecer as instalacións.

06/03/2014: Admisión

Recórdase que dende o día 1 de marzo e ata o 20 de mazo inclusive está aberto o prazo para presentar solicitude de admisión no centro.

Tamén se recorda que o vindeiro 10 de marzo, ás 18:00 celebrarase unha reunión informativa sobre o centro para aquelas familias que desexen asistir e teñan fillos ou fillas en idade escolar.

28/02/2014: Aviso

A causa do mal tempo o centro celebrará o antroido no interior do edificio. Por problemas de espacio as familias non poderán asistir.

Agradécese a colaboración dos pais e nais nesta celebración.

27/02/2014: Antroido

Mañá, venres, celebrarase no centro o Antroido. Como todos os anos  organízanse obradoiros na primeira parte da mañá. A continuación, ás 12:30 celebrarase o tradicional desfile ao que están invitadas as familias.

En caso de mal tempo que non permita a celebración no patio, as actividades desenvolveranse no interior do edificio principal. Por problemas de espazo, non poderían asisitr as familias. 

O centro agradece a colaboración da comunidade educativa nesta celebración.

31/01/2014: Reunións de titorías

luns,  3 de febreiro, terán lugar as  reunións de titorías coas familias do alumnado. Celebraranse nas aulas respectivas de cada curso segundo o seguinte horario:

  • 16:00 horas: 1º  e 2º de Educación Primaria.
  • 17:00 horas: 6º de Educación Infantil.
  • 18:00 horas: 5º de Educación Infantil e 2º ciclo de Educación Primaria.
  • 19:00 horas: Terceiro ciclo de Educación Primaria 

A reunión de 4º de Educación Infantil (3 anos) será o martes, 4 de febreiro, ás 16:00

Prégase que non veñan acompañados dos rapaces.

21/01/2014: Charla na Biblioteca Veciñal

A Asociación Veciñal de Atochas-Monte Alto-Torre de Hércules organiza unha charla na súa biblioteca baixo o título "Eu + a miña/o meu fillo/a, diversión ou conflito?"  Está dirixida fundamentalmente aos pais e nais dos nenos de 0 a 6 anos. Correrá a cargo do psicólogo Fabián García Calvo. Será o vindeiro xoves, ás 19:30 horas. A duración aproximada é dunha hora.

18/12/2013: Período vacacional

Recórdase ás familias que, segundo o calendario escolar para o curso 2013/14, o período vacacional de Nadal abrangue dende o 21 de decembro ata o 8 de xaneiro, ámbolos dous incluídos.

As clases reanudaranse o xoves, 9 de xaneiro.

A comunidade educativa do centro deséxalles unhas felices festas e un próspero aninovo.

30/11/2013: Espazos baleiros

O pasado mércores saiu publicada na Voz de Galicia, unha reportaxe sobre o proxecto "Fotografía en curso", no que o noso centro participa dende o curso pasado. Concretamente a publicación fala da práctica "Espazos baleiros" que o noso alumnado realizou durante o curso 2012/13.  Unha das nosas fotografías ilustra dita reportaxe.

Pódese consultar no enlace.

 

10/11/2013: Xornadas Igualdade

Baixo o título "Cidadanía e convivencia dixital" o vindeiro sábado día 16 de novembro celebrarase nas instalacións da Escola Galega de Administración Pública en Santiago de Compostela, a duodécima edición da xornada de nais e pais educando en igualdade, que nesta ocasión se dirixe a promover no ámbito familiar o uso seguro e saudable das novas tecnoloxías na infancia e a adolescencia e á prevención da violencia sexual en adolescentes e dos comportamentos machistas e sexistas nos novos medios de socialización e convivencia dixital.

Máis información e inscrición  neste enlace 

 

30/10/2013: Auxiliar conversa

 A Consellería de Educación asigna un novo auxiliar de conversa  ao centro para o curso 2013/14. A asignación deste persoal  está relacionada coa sección bilingüe que se imparte en 2º de Educación Primaria.

Pódese consultar a noticia neste enlace.

 

23/10/2013: Convocatoria folga

 Ante a convocatoria de folga no sector educativo para o vindeiro xoves, 24 de maio de 2013, infórmase do seguinte:

  • A Consellería establece no DOG 22/10/13 os servizos mínimos para o persoal do centro: un membro do equipo directivo, un coidador de necesidades educativas especiais e un encargado de cátering no comedor.

  • Tendo en conta estes datos, a dirección do centro organizará a atención ao alumnado durante a xornada do 24 en función do número de mestres dispoñibles e o número de alumnos e alumnas que asistan ao centro.

  • O servicio de comedor funcionará normalmente para o alumnado que asista ao centro.

  • A ANPA decidiu suspender as actividades extraescolares da tarde do xoves 24.

15/10/2013: Tríptico informativo

Xa está dispoñible o tríptico informativo de inicio de curso. Pódese consultar neste enlace.

28/09/2013: Reunións de titorías

O luns,  30 de setembro terán lugar as  reunións de titorías coas familias do alumnado. Celebraranse nas aulas respectivas de cada curso segundo o seguinte horario:

  • 16:00 horas: 1º  e 2º de Educación Primaria.
  • 17:00 horas: 6º de Educación Infantil.
  • 18:00 horas: 5º de Educación Infantil e 2º ciclo de Educación Primaria.
  • 19:00 horas: Terceiro ciclo de Educación Primaria (Esta terá lugar no salón de actos)

Prégase que non veñan acompañados dos rapaces.

 

23/09/2013: Obradoiro para alumnado con autismo

O Concello, en colaboración con ASPANAES, organiza para este curso un obradoiro para alumnado con autismo. O prazo de inscrición remata o 27 de setembro. Pódese ampliar a información neste enlace.

 

05/09/2013: Inicio clases

 Recórdase ás familias que, tal como se informou na circular de fin de curso pasado,  e segundo o Calendario Escolar para o curso 2013/14 publicado pola Consellería, as clases comezarán o vindeiro mércores, 11 de setembro, ás 9.00 horas. 

O alumnado de Educación Infantil de tres anos seguirá o plan de adaptación comunicado pola mestra titora.

 

10/07/2013: DVD festival

Aquelas familias que así o desexen teñen dispoñible para a súa merca,  en Pc-Bis, na Vereda do Polvorín, un dvd co vídeo do festival de fin de curso.

 

04/07/2013: Becas axudas libros

Todas as familias que presentaron a solicitude de beca de libros de texto  poden pasar pola secretaría do centro para recoller os vales.

O centro permanecerá aberto ao público ata o venres 5 de xullo, de 11 a 13 horas.

 

02/07/2013: Becas axudas libros

Todas as familias que presentaron a solicitude de beca de libros de texto antes do día de hoxe poden pasar pola secretaría do centro para recoller os vales.

 

27/06/2013: Becas axudas libros

Todas as familias que presentaron a solicitude de beca de libros de texto ata hoxe poden pasar polo centro para  recoller os vales.

Agradeceríase que se fixera mañá mesmo, xa que é o último día que o centro conta con servicio de conserxería. 

 

27/06/2013: Becas axudas libros

As familias que presentaron a solicitude de beca de libros de texto ata o 24 de xuño xa poden pasar por Secretaría a recoller os vales correspondentes.

Recórdase que o horario de atención ao público ata o 3 de xullo é de 11 a 13 horas.

 

13/06/2013: Circular fin de curso

Hoxe enviouse ás familias a circular de fin de curso con instrucións sobre diferentes aspectos a ter en conta. Pódese consultar neste enlace.

 

3/06/2013: Axudas libros de texto

O pasado 31 de maio saiu publicada a orde pola que se convocan axudas para a adquisición dos libros de texto para o vindeiro curso.

Pódese acceder á información neste  enlace.

Tamén se pode consultar a páxina web da Consellería.

 

31/05/2013: Listaxes definitivas de admitidos

Están dispoñibles as listaxes definitivas de alumnado admitido para o vindeiro curso 2013/14. Pódense consultar neste enlace.

 

24/05/2013: Mercado no Obelisco

Mañá, sábado, 25 de maio, os alumnos e alumnas de 5º curso de Primaria participan no Mercado Semente que se celebrará no Obelisco. Esta actividade é o broche final da participación do centro no proxecto do mesmo nome. Os nenos e nenas venderán os produtos que foron elaborando ao longo do curso na cooperativa M.A.I.S (Mercado de Arte Improvisada Sanjurjo) creada por todos eles.

Esperamos a vosa visita! 

Máis información neste enlace.

 

22/05/2013: Radio en Valor.

Onte, 21 de maio, o programa "Hoy por hoy" de Radio Coruña-Cadena Ser emitiuse en directo dende o noso centro. 

Os alumnos e alumnas de 5º curso foron os encargados de preparar moitos dos seus contidos dentro do programa educativo do Concello "Radio en Valor".

Pódese escoitar ou descargar o programa neste enlace.

 

16/05/2013: Día non lectivo

 Recórdase que, tal como se informou no tríptico de inicio de curso, o vindeiro luns, 20 de maio non haberá actividade docente. Foi un dos días seleccionados polo Consello Escolar como non lectivo, segundo as instruccións do Calendario Escolar para o curso 2012/13.

 

08/05/2013: Convocatoria folga

 Ante a convocatoria de folga no sector educativo para o vindeiro xoves, 9 de maio de 2013, infórmase do seguinte:

  • A Consellería establece no DOG 03/05/13 os servizos mínimos para o persoal do centro: un membro do equipo directivo e un coidador de necesidades educativas especiais.

  • No noso centro está prevista unha participación media do profesorado nesta folga.

  • Tendo en conta estes datos, a dirección do centro organizará a atención ao alumnado durante a xornada do 9 en función do número de mestres dispoñibles e o número de alumnos e alumnas que asistan ao centro.

  • O servicio de comedor funcionará normalmente para o alumnado que asista ao centro.

  • A ANPA decidiu suspender as actividades extraescolares da tarde do xoves 9.

 

26/04/2013: Programa Semente

Onte, 25 de abril, un grupo de alumnos e alumnas da aula de 5º curso, representando aos seus compañeiros, asistiron ao acto de solicitude de licenza de venda para o Mercado Semente, que se celebrará o vindeiro 25 de maio no Obelisco. Pódese consultar a noticia na Voz de Galicia e na Opinión.

10/04/2013: Becas comedor

O 9 de abril foi publicada a convocatoria de becas de comedor escolar. Pódese consultar neste enlace.

08/04/2013: Mercado no centro

Mañá, martes, no salón de actos, empeza  o Mercado organizado por un grupo de nais da aula de 5º. Durante toda a semana estarán á venda diferentes productos elaborados por elas mesmas e outros de segunda man. 

Os fondos recaudados irán destinados a financiar a excursión de fin de etapa o vindeiro curso 2013/14.

Animádevos a participar! 

 05/04/2013: Becas comedor

Comunican ao centro dende Servicios Sociais que o vindeiro 9 de abril sairán publicadas as bases para a convocatoria de solicitude de becas do comedor para o vindeiro curso 2013/14. O prazo de presentación será de 15 días hábiles a partir da súa publicación no BOP.

03/04/2013: Xornada portas abertas

O xoves, 4 de abril, ás 17:00 horas, terá lugar a reunión informativa para as familias que desexen matricular ós seus fillos neste centro para o vindeiro curso 2013/14. Celebrarase na Biblioteca Escolar.

22/03/2013: Vacacións Semana Santa

O período de vacacións de Semana Santa abrangue dende o 23 de marzo ata o 1 de abril ámbolos dous incluídos.

15/03/2013: Admisión curso 2013/14

Comeza o proceso de admisión para o curso 2013/14. Para máis información picar nos seguintes enlaces:

Admisión Secundaria

Admisión Infantil e Primaria

Enlace á web da Consellería

8/03/2013: Charlas Educa Saúde

A Concellaría de Educación, Deportes e Xuventude por medio do programa educativo municipal EDUCASAÚDE, os centros educativos da cidade e a Asociación ADAFAD, pon en marcha os seguintes programas: 

 1. “A  rede e as súas redes”, dirixido ao alumnado que cursa 5º e 6º de Educación Primaria, repartido en catro sesións en horario escolar.

2. "Cómo protexer aos menores na rede", dirixido a familias e repartido en dúas sesións de 1 ½ h 

Neste enlace podedes ampliar a información sobre o programa e as datas nas que se levará a cabo.Ademais, contades coma sempre, cun recordatorio no calendario de eventos.

28/02/2013: Admisión curso 13/14

A comezos desta semana a Consellería publicou o proxecto da Orde que desenvolverá o procedemento paa a admisión do alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que impartan ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei Orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

Está pendente da súa publicación no DOG pero as datas de solitude de praza previsiblemente serán as seguintes:

- Cambio dun centro a outro ao que se está adscrito (alumnado de 6º): solicitude de reserva presentada no centro de orixe do 18 ao 22 de marzo.

- Presentación de solicitude de praza: do 5 ao 17 de abril no centro que se solicita en primeiro lugar.

Máis información no portal da Consellería.

 19/02/2013: Admisión curso 13/14

 O día 15 de xaneiro de 2013, entrou en vigor o Decreto 254/2012, do 13 decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

O decreto derroga expresamente todas as normas de igual ou inferior rango que se opoñan á nova regulación e, en particular, o Decreto 30/2007, do 15 de marzo, e a Orde do 17 de marzo de 2007, polo que a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, debe aprobar a correspondente orde que, en desenvolvemento do Decreto 254/2012, determine todas as cuestións procedementais e de xestión propias do proceso de admisión de alumnado.

En consecuencia, o proceso de admisión de alumnado para o próximo curso 2013-2014 iniciarase logo da aprobación da devandita norma xurídica, conforme aos prazos e o procedemento que esta determine.

Máis información neste enlace.

 

08/02/2013: Vacacións Entroido

 As clases reanudaranse o vindeiro xoves, 14 de febreiro, co seu horario habitual.

05/02/2013: Admisión curso 13/14

O día 15 de xaneiro de 2013, entrou en vigor o Decreto 254/2012, do 13 decembro, polo que se regula a admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos que imparten as ensinanzas de segundo ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación.

O decreto derroga expresamente todas as normas de igual ou inferior rango que se opoñan á nova regulación e, en particular, o Decreto 30/2007, do 15 de marzo, e a Orde do 17 de marzo de 2007, polo que a Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria, debe aprobar a correspondente orde que, en desenvolvemento do Decreto 254/2012, determine todas as cuestións procedementais e de xestión propias do proceso de admisión de alumnado.

En consecuencia, o proceso de admisión de alumnado para o próximo curso 2013-2014 iniciarase logo da aprobación da devandita norma xurídica, conforme aos prazos e o procedemento que esta determine.

Máis información neste enlace.

30/01/2013: Menú febreiro

Xa está dispoñible o menú do comedor correspondente ao mes de febreiro. Pódese consultar neste  enlace.

24/01/2013: Reunións de titorías

O vindeiro luns,  28 de xaneiro terán lugar as  segundas reunións de titorías coas familias do alumnado. Celebraranse nas aulas respectivas de cada curso segundo o seguinte horario:

  • 16:00 horas: 1º de Educación Primaria.
  • 17:00 horas: 5º e 6º de Educación Infantil e 6º de Educación Primaria.
  • 18:00 horas: 4º de Educación Infantil2º e 3º de Educación Primaria.
  • 19:00 horas: 4º e 5º de Educación Primaria.

As reunións están organizadas tendo en conta a existencia de irmáns en diferentes niveis e así facilitar a asistencia das familias. En caso de detectar algunha coincidencia, agradeceríamos nola comunicasen.

Prégase que non veñan acompañados dos rapaces.

 

04/12/2012: Día non lectivo

Recórdase ás familias que o vindeiro venres, 7 de decembro, non haberá clase tal como se informara a principio de curso. É un dos días seleccionados polo Consello Escolar como non lectivo segundo a normativa establecida no calendario escolar.

27/11/2012: Eleccións Consello Escolar

Os resultados das eleccións dos representantes de pais e nais  para o Consello Escolar foron os seguintes:

Total de electores: 293 pais, nais ou titores legais

Total de votantes: 45 pais e nais.

 Votos para a candidatura de Dona Silvia Couso Fernández: 30 votos

Votos para a candidatura de D. José Javier Soto Blanco: 9 votos.

Votos para a candidatura de Dona Purificación García Santos: 6 votos.

Papeletas nulas: 0

Papeletas en branco: 0.

Tendo en conta estes resultados, as candidaturas elixidas para formar parte do Consello Escolar no sector de pais e nais son:

  • Dona Silvia Couso Fernández
  • Don José Javier Soto Blanco.

Contra a presente proclamación de candidatos elixidos poderase presentar por un prazo de 15 días reclamación perante o Xefe Territorial da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria.

A composición actual do Consello Escolar, que se constituirá o vindeiro 10 de decembro, pódese consultar no seguinte enlace.

  24/11/2012: Eleccións Consello Escolar

De acordo coa convocatoria do día cinco do mes en curso, o vindeiro día 26, luns, horario de 9:00 a 10:00 e de 17:00 a 19:00 horas, celebrase neste centro a votación para a elección de representantes dos pais, nais ou titores legais do alumnado no Consello Escolar do colexio.

Para participar na referida votación,tal como se sinalaba na citada convocatoria, procederase da seguinte forma:

1º Quen pode votar:

Teñen dereito a votar todos os pais, nais ou titores legais do alumnado matriculado no centro que figure no censo que ao efecto aprobou a Xunta Electoral e tras a súa exposición pública regulamentaria. Tal dereito corresponde indistintamente ao pai e á nai, podendo votar ambos os dous.

2º Modo de emitir o voto:

a) O voto será directo, secreto e non delegable.

b) Os modelos de papeletas e sobres da votación serán, obrigatoriamente, os previamente fixados pola Xunta Electoral do centro, dos que haberá cantidade suficiente no local da votación.

c) Finalizada a votación procederase ao acto do escrutinio dos votos, que será público e, unha vez realizado, levantarase a correspondente acta.

A dirección deste centro anima a todos os pais, nais e titores legais do alumnado a que participen na votación do próximo luns, como unha forma máis de colaboración na organización do centro, a fin de conseguir a máxima representatividade posible de pais e nais no Consello Escolar.

19/11/2012: Candidaturas Consello Escolar

Reunida a xunta electoral con data 19 de novembro de 2012, proclámanse as candidaturas para o sector de nais e pais. Os candidatos son:

  • Silvia Couso Fernández
  • Purificación García Santos
  • José Javier Soto Blanco

As eleccións terán lugar o vindeiro 26 de novembro de 9 a 10 da mañá e de 5 a 7:00 da  tarde.

Feito o sorteo para designar os pais, nais ou titores legais que formarán parte da mesa electoral correspondente, resultaron seleccionados os seguintes:

Titulares:

  • Ana López Caamaño
  • Zeltia Mosquera Vázquez
  • Manuel Planas Otero

Suplentes:

  • Yolanda Vilariño Fernández
  • Óscar Méndez Couso
  • Carlos Patiño Francos

 

Pódese ampliar a información sobre este proceso no  portal da Xunta

13/11/2012: Información folga

Ante a convocatoria de folga xeral para o vindeiro mércores, 14 de novembro de 2012, infórmase do seguinte:

  • A Consellería establece no DOG 12/11/12 os servizos mínimos para o persoal do centro: un membro do equipo directivo, un coidador de necesidades educativas especiais e un encargado de cátering no comedor.
  • No noso centro está prevista unha participación alta do profesorado nesta folga.
  • Tendo en conta estes datos, a dirección do centro organizará a atención ao alumnado durante a xornada do 14 en función do número de mestres dispoñibles e o número de alumnos e alumnas que asistan ao centro.
  • A empresa encargada do servizo de comedor comunicou  que enviaría  un menú frío para atender ao alumnado de comedor do mércores.
  • A ANPA decidiu suspender as actividades extraescolares da tarde do mércores 14.

06/11/2012: Prazo candidaturas Consello Escolar

Reunida a xunta electoral con data 5 de novembro de 2012, determínase abrir o prazo para presentar as candidaturas no sector de pais e nais do alumnado.

Aqueles pais ou nais que desexen ser elixibles poden presentar o documento correspondente na Secretaría do centro ata as 14:00 horas do 14 de novembro.

Máis información nesta circular.

O censo de responsables pódese consultar neste enlace.

Pódese ampliar a información sobre este proceso no  portal da Xunta

30/10/2012: Constitución Xunta Electoral

Realizado o sorteo público para a constitución da Xunta Electoral, os resultados foron os seguintes:

  • Representantes dos profesores:Raquel Casas Rodríguez (titular) e Ángeles López Barreiro (suplente)
  • Representantes dos pais/nais ou titores legais:Marcos Quintela Pernas (titular) e Mª Carmen Pazos López (suplente)
  • Representantes do persoal de administración e servizos:Rosa Doldán García (titular) e Juan Cernada Dopico (suplente).

Convócase aos arriba citados para a reunión que, ao efecto de constitución e organización da Xunta Electoral, se celebrará na sala de profesores do centro o vindeiro 5 de novembro ás 17:30 horas.

Máis información sobre o proceso e a súa normativa no portal da Xunta

26/10/2012: Eleccións Consello Escolar

De conformidade co establecido na Resolución do 7 de setembro de 2012 da Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa da Consellería de Educación e Ordenación Universitaria (DOG do 20), realizarase proximamente neste centro a renovación do Consello Escolar que é o instrumento de participación na vida escolar de todos os sectores educativos do colexio.

O vindeiro martes, 30 de outubro, ás 11:30 horas, celebrarase o sorteo público para designar os membros da Xunta Electoral. Máis información neste documento.

O censo de responsables pódese consultar neste enlace.

Máis información no portal da Xunta

05/10/2012: Tríptico informativo

Estes días estase a enviar ás familias un tríptico informativo sobre aspectos xerais do curso actual. Tamén se pode descargar neste enlace.

20/09/2012: Reunións de titorías

O vindeiro luns,  24 de setembro terán lugar as reunións de titorías coas familias do alumnado. Celebraranse nas aulas respectivas de cada curso segundo o seguinte horario:

  • 16:00 horas:5º e 6º de Educación Infantil e 6º de Educación Primaria.
  • 17:00 horas:4º e 5º de Educación Primaria.
  • 18:00 horas:2º e 3º de Educación Primaria.
  • 19:00 horas:1º de Educación Primaria.

As reunións están organizadas tendo en conta a existencia de irmáns en diferentes niveis e así facilitar a asistencia das familias. En caso de detectar algunha coincidencia, agradeceríamos nola comunicasen.

13/09/2012: O horto escolar na prensa

A actividade do horto escolar levada a cabo pola ANPA do centro está dando os seus froitos e todos nos sentimos moi orgullosos. Hoxe sae na prensa unha reseña, pódese acceder a través do enlace.

06/09/2012: Banco de libros 5º e 6º

Dado que non se recolleron libros dabondo para todo o alumnado, en principio poderán solicitar o préstamo de material aquelas familias  ás que non se lles concedera a axuda da Xunta.  A solicitude pode facerse na Secretaría do centro. Dende aquí queremos agradecer a colaboración das familias que donaron os seus libros de texto.

06/09/2012: Convocatoria para alumnado con necesidades de apoio

No BOE de data  09/08/2012 sae publicada a convocatoria de becas para alumnado con necesidades específicas de apoio educativo  e o prazo para solicitar as axudas finaliza o día  25 de setembro. As axudas citadas soamente están destinadas a aqueles alumnos que requiran por un periodo da súa escolarización ou o longo de toda ela, determinados apoios e atencións educativas específicas derivadas da súa discapacidade ou transtorno grave de conducta, ou ben, asociados a altas capacidades intelectuais.

Nestes enlaces pódense descargas as instruccións e o impreso de solicitude.

06/09/2012: Período de adaptación EI3

Tal como se comunicou na reunión mantida coas familias do alumnado de 3 anos, a incorporación destes será segundo o plan que se pode consultar neste enlace

05/09/2012: Libro de Música de 1º de Primaria

O libro de Música de 1º de Educación Primaria que aparece no listado oficial está descatalogado.

Substitúese polo seguinte: "Tempo 1" +CD. ISBN 9788468206561. Editorial Vicens Vives

17/07/2012: Seccións bilingües

Hoxe sae a resolución provisional coas novas seccións bilingües para o vindeiro curso 2012/13. O noso centro foi admitido polo que contaremos con dita sección a partir de setembro  no  primeiro curso de educación primaria. Pódese consultar a listaxe de admitidos no seguinte enlace

30/06/2012: Axudas libros

O luns, 2 de xullo é o último día para presentar a solicitude de axudas para os libros de texto.

Os vales que non se recollan nesa data quedarán arquivados en Secretaría ata o 1 de setembro, data na que voltará abrir o centro.

29/06/2012: Axudas libros

As familias que entregaron as solicitudes de axudas para libros ata o 29 de xuño poden pasar  recoller os vales en Conserxería.

27/06/2012: Axudas libros

As familias que entregaron as solicitudes de axudas para libros antes do 27 de xuño poden pasar  recoller os vales en Conserxería.

25/06/2012: Axudas libros

As familias que entregaron as solicitudes de axudas para libros antes do 19 de xuño poden pasar  recoller os vales en Conserxería.

22/06/2012: Aviso

Por motivos alleos ao centro, retrásase a entrega de documentación do alumnado de 6º curso. Farase o xoves, 28 ás 10:00 horas

21/06/2012: Circular fin de curso

Na circular de fin de curso pódese atopar información importante que debemos ter en conta nesta datas.

21/06/2012: Axudas libros

As familias que entregaron as solicitudes de axudas para libros antes do 11 de xuño poden pasar a recoller os vales en Conserxería.

20/06/2012: Matrícula 2012/13

Do 20 ao 30 de xuño está aberto o prazo de matrícula para o vindeiro curso 2012/13. Pódense descargar os impresos neste enlace.

19/06/2012: Campamentos de verán 2012

Neste enlace pódese consultar a información relativa aos campamentos de verán ofertados polo Concello.

19/06/2012: Actividades extraescolares 12/13

Xa se poden consultar as actividades extraescolares previstas para o vindeiro curso 2012/13. Pódese acceder a través do apartado da ANPA ou neste enlace.

15/06/2012: Calendario escolar 2012/13

Xa está publicado o calendario escolar para o vindeiro curso. Pódese consultar no seguinte enlace. Tamén se pode acceder dende "lexislación"

13/06/2012: Libros de texto curso 2012/13

Hoxe publícase no noso centro a listaxe de libros de texto para o curso 2012/13. Pódese consultar no seguinte enlace. Tamén se recorda que se poden solicitar as axudas para a compra destes materiais.

Máis información no mesmo enlace.

12/06/2012: Linguas estranxeiras 2012

Saíron  publicadas as listaxes definitivas de admitidos no programa de de realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2012, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 05/03/2012).

Ditas listaxes pódense consultar neste enlace.

12/06/2012: Charlas Educa Saúde

O vindeiro xoves, 14 de xuño celébrase unha nova charla do I Programa de Educación para a Saúde, "Educa Saúde"Nesta ocasión está destinada  ás familias do alumnado de Educación Infantil.

Máis información  sobre a temática, horarios e sesións alternativas no enlace.

08/06/2012: O Sanjurjo, centro Abalar

Estes días estamos de noraboa. Onte saíu publicada a resolución dos novos centros que se incorporan á rede Abalar para o vindeiro curso 2012/13, na que se inclúe o noso centro. Máis información no enlace.

05/06/2012: Charlas Educa Saúde

O vindeiro venres, 8 de xuño celébrase unha nova charla do I Programa de Educación para a Saúde, "Educa Saúde"Nesta ocasión está destinada novamamente ás familias do alumnado de  4º, 5º e 6º de Educación Primaria. Máis información  sobre a temática, horarios e sesións alternativas no enlace.

01/06/2012: Axudas libros de texto

Hoxe, 1 de xuño, sae publicada no DOG a Orde do 30 de maio de 2012 pola que se convocan axudas para a adquisición de libros de texto, materiais curriculares e material didáctico e complementario destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria ou educación especial en centros sostidos con fondos públicos, no curso escolar 2012/13.

Pódese acceder á información neste enlace.

29/05/2012: Charlas Educa Saúde. Aviso

Durante a charla do vindeiro xoves, 31 de maio, e por motivos alleos á organización, non haberá os obradoiros emocionais para rapaces e rapazas. Só se celebrará a charla para as familias.

28/05/2012: Charlas Educa Saúde

O vindeiro xoves, 31 de maio celébrase unha nova charla do I Programa de Educación para a Saúde, "Educa Saúde"Nesta ocasión está destinada novamente ás familias do alumnado de  4º, 5º e 6º de Educación Primaria.

Máis información  sobre a temática, horarios e sesións alternativas no enlace.

25/05/2012: Linguas estranxeiras 2012

Hoxe saen publicadas as listaxes provisionais de admitidos no programa de de realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2012, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 05/03/2012).

Ditas listaxes pódense consultar neste enlace.

21/05/2012: Charlas Educa Saúde

Mañá, martes, 22 de maio celébrase unha nova charla do I Programa de Educación para a Saúde, "Educa Saúde"Nesta ocasión está destinada ás familias do alumnado de  4º, 5º e 6º de Educación Primaria. Máis información no enlace.

17/05/2012: Día Internacional dos Museos

Mañá, 18 de maio, celébrase o Día Internacional dos Museos. A entrada aos museos científicos coruñeses será gratuita e haberá programación de diferentes actividades. Unha ocasión estupenda para visitalos en familia!

Máis información no enlace.

16/05/2012: Sección bilingüe

No centro estamos a traballar nun novo proxecto. Pretendemos crear unha sección bilingüe para o curso que vén. Estaría destinado ao alumnado de 1º curso de educación primaria (curso 2012/13).

Hoxe tivemos a reunión informativa para as familias afectadas en caso de levalo adiante.

Neste enlace podedes ampliar a información sobre a convocatoria.

16/05/2012: Día non lectivo

Recórdase que, tal como se informou a principio de curso, o vindeiro venres 18 de maio o centro permanecerá pechado. Esta foi a data aprobada polo Consello Escolar  como día non lectivo (artigo 7º da Orde do 24 de maio de 2011 -DOG do 30 de maio- pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2011/ 2012, nos centros docentes sostidos con fondos públicos)

14/05/2012: Charlas Educa Saúde

O vindeiro mércores, 16 de maio celébrase unha nova charla do I Programa de Educación para a Saúde, "Educa Saúde"Nesta ocasión está destinada ás familias do alumnado de  4º, 5º e 6º de Educación Primaria. Máis información no enlace.

09/05/2012: VI Feira Matemática

O sábado, 12 de maio, celébrase no Pazo de Exposicións e Congresos (Palexco) a VI Feira Matemática, que se pode visitar dende as 11:00 ata as 19:00 horas.Está organizada pola Asociación Galega de Profesores de Educación Matemática e colaboran diversos organismos.

Máis información no tríptico e na páxina web.

08/05/2012: Linguas estranxeiras 2012

Hoxe saen publicadas as listaxes de admitidos e excluídos no programa de de realización de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2012, destinadas ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos (DOG do 05/03/2012).

Ditas listaxes pódense consultar neste enlace.

O prazo para reclamacións, emendas, etc. está aberto ata o 18 de maio.

07/05/2012: Charlas Educa Saúde

Mañá, martes, 8 de maio celébranse dúas novas charlas do I Programa de Educación para a Saúde, "Educa Saúde"Nesta ocasión están destinadas ás familias do alumnado de Educación Infantil e 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.

Máis información no enlace.

03/05/2012: Admisión 2012/13

Dende o pasado 30 de abril está publicada a listaxe de alumnos/as admitidos e excluídos para o vindeiro curso 2012/13.

Pódese consultar no seguinte enlace.

30/04/2012: Charlas Educa Saúde

O vindeiro mércores, 2 de maio, ás 16 horas terá lugar outra das charlas do I Programa de Educación para a Saúde, "Educa Saúde"Nesta ocasión está destinada novamente ás familias do alumnado de 1º, 2º e 3º de Educación Primaria e tratará sobre educación medioambiental e prevención de drogodependencias.

Mentres as familias asisten ás charlas, os rapaces serán atendidos por monitores nuns obradoiros emocionais.

Aqueles familiares que non poidan asistir a esa hora, terán outra oportunidade de facelo o xoves, 3 de maio, ás 19:00 no Centro Cívico.

25/04/2012: Charlas Educa Saúde

O vindeiro venres, 27 de abril, ás 16 horas terá lugar outra das charlas do I Programa de Educación para a Saúde, "Educa Saúde"Nesta ocasión está destinada ás familias do alumnado de 1º, 2º e 3º de Educación Primaria e tratará sobre habilidades sociais, ocio e tempo libre.

Mentres as familias asisten ás charlas, os rapaces serán atendidos por monitores nuns obradoiros emocionais.

24/04/2012: Becas comedor

No boletín oficial da provincia saiu onte publicada a convocatoria de becas de comedor para o curso 2012/13.

Pódese descargar o texto da convocatoria e a documentación a cumprimentar no seguinte enlace.

11/04/2012: Educa Saúde

Mañá, xoves, comeza no centro o I Programa de Educación para a Saúde, "Educa Saúde". Pola mañá, en horario lectivo, o alumnado de EI participará nuns obradoiros sobre hixiene, alimentación, prevención de accidentes... impartido por un pediatra e unha enfermeira.

Pola tarde, ás 16:00 horas en primeira convocatoria e ás 19:00 en segunda, haberá unhas charlas para as familias do alumnado de Educación Infantil, coa mesma temática e os mesmos especialistas.

Mentras as familias asisten ás charlas, os rapaces serán atendidos por monitores nuns obradoiros emocionais.

Máis adiante celebraranse obradoiros para Educación Primaria e tamén charlas para as familias. Informarase axeitadamente.

Máis información neste enlace.

30/03/2012: Período vacacións

Infórmase ás familias que o período de vacacións de Semana Santa abrangue dende o luns, 2 de abril ata o luns, 9 de abril, ámbolos dous incluídos.

As clases reanudaranse o martes, 10 de abril.

27/03/2012: Información folga

Ante a convocatoria de folga xeral para o vindeiro xoves, 29 de marzo de 2012, infórmase do seguinte:

  • A Consellería establece no DOG 26/03/12 os servizos mínimos para o persoal do centro dependente desa administración: un membro do equipo directivo e un coidador de necesidades educativas especiais.
  • No noso centro está prevista unha alta participación do profesorado nesta folga.
  • Tendo en conta estes datos, a dirección do centro organizará a atención ao alumnado durante a xornada do 29 en función do número de mestres dispoñibles e o número de alumnos e alumnas que asistan ao centro.
  • A empresa encargada do servizo de comedor comunicou ao centro que enviaría hoxe, mércores, un menú frío para atender ao alumnado de comedor do xoves.
  • A ANPA decidiu suspender as actividades extraescolares da tarde do xoves 29.

02/03/2012: Xornada portas abertas

O luns, 12 de marzo, ás 17:30 horas celebrarase no noso centro a xornada de portas abertas destinada ás familias que desexen matricular aos seus fillos para o vindeiro curso. Nesta reunión darase información sobre o proceso de admisión, o proxecto educativo do centro e outros temas de interese.

Pódese tamén descargar a circular informativa sobre o centro.

01/03/2012: Sorteo letras

Resultado do sorteo público anual das letras de prioridade no procedemento de admisión de alumnado para o curso 2012/13.

Acceder a través deste enlace

29/02/2012: Admisión CEIP

Dende o 1 de marzo ata o 10 de abril, ámbolos dous inclusive, está aberto o período de solicitude de praza para o curso 2012/13.

Para máis información, acceder a través deste enlace.

01/02/2012: Admisión IES

Dende o 1 ata o 15 de febreiro está aberto o período de reserva de praza no IES de adscrición, Adormideras.

Para máis información, pulsar AQUÍ.