Benvidos ao CEIP Sanjurjo de Carricarte. Curso 2019/20

XORNADA DE PORTAS ABERTAS "CEIP SANJURJO DE CARRICARTE"

Este luns 17 de xaneiro  "Vén a conocernos", celebraremos unha xornada de portas abertas na que podemos saber cómo é o noso cole por dentro. Anímate e achégate de 18:00 a 19:00 h!

Estase a traballar nun vídeo de presentación do noso cole. Ata que vexa a luz, podedes coñecernos nun vídeo anterior:

Durante este curso 2019/20, no noso cole "Sanjurjo de Carricarte" levamos a cabo numerosas actividades en colaboración con toda a comunidade educativa do centro. Algunhas delas compartímosvolas aquí:

Febreiro 2020:

Ao longo da semana do 17 ao 21 de febreiro iremos quentando motores para celebrar o Entroido: Cada día o "Meco" diranos  qué facer para que sexan uns días moi divertidos e sigamos coidando a Planeta Terra da man do noso proxecto desenvolvido este curso no centro: "Eco-Lóxica-Mente"

Xaneiro 2020:

ESTAMOS DE NORABOA!!

Comezamos este ano 2020 con unha boa nova: Acadamos o "Premio Concepción Arenal de Proxectos pola Igualdade". Grazas a todo o alumnado, profesorado  e comunidade pola implicación e a seguir cara adiante por un mundo mellor!

Día Escolar para a Paz e non violencia: 30 de xaneiro:

Para conmemorar este día na Escola, organizamos actividades de concienciación pola convivencia e a Paz no Planeta. Entre estas actividades realizamos un símbolo da Paz xigantesco con todo o alumnado e profesorado do noso cole.

Pincha aquí para ver as fotos

Decembro 2019:

VI Festival de Inverno (20/12/2019): Ao remate do primeiro trimestre celebramos como cada ano nestas datas o noso "Festival de Inverno" do que xa imos pola VI edición, este curso está adicado ao proxecto de centro sobre a reciclaxe: "Eco-lóxica-mente".

Nos seguintes enlaces podedes ver as actuacións desenvolvidas do 20 de decembro de 2019.

Fotos.

Vídeos.

Novembro 2019:

Día Internacional contra a violencia de xénero (25/11/2019) : mural e concurso fotográfico: " Con lentes violetas"

Aquí podedes ver as imaxes deste día

O Magosto no Sanjurjo (11/11/2019):

Durante o mes de novembro celebramos a festa do magosto onde todos e todas disfrutamos  das  castañas asadas e  dos xogos tradicionais ao longo da xornada.

Aquí ítedes unha mostra

O Samaín (Do 28 ao 31/10/2019)

O Samaín este ano chegou ao Sanjurjo de Carricarte cunha morea de vasoiras: Todos e todas dende 3º de Educación Infantil ata 6º de Educación Primaria colaboramos e desenvolemos as actividades programadas. Pasámolo de medo! :)

Aquí vos deixamos unha mostra para máis info nos enlaces seguintes:

O mural terrorífico e exposición de vasoiras

As actividades co gallo do Samaín na nosa Xanela