Benvid@s á web do CEIP Sanjurjo de Carricarte.

CURSO 2020/21.

O vindeiro luns 30 de novembro de 2020 publicarase a listaxe provisional de solicitudes admitidas e excluidas de máscaras. Estará situada no interior do centro, polo que poderán chamar por teléfono para consultar dita resolución, evitando na medida do posible a entrada ao centro, no caso de querer consultalas no centro tendrán que solicitar cita previa. Lembremos que aquel alumnado que ten concedido o vale de material ten automáticamente concedidas as máscaras. En caso de exclusión, as persoas afectadas poderán formular reclamacións no prazo de sous días hábiles no centro.

Equipo directivo.

Orde 6 de novembro de 2020 pola que se regulan os criterios e o procedemento de distribución de máscaras entre o alumnado matriculado.

IMPRESO PARA DESCARGAR: Apartado secretaría e impresos.

A dirección do centro

Estimadas familias do CEIP Sanjurjo de Carricarte.

Os titores e as titoras do centro están traballando co alumnado na utilización da Aula Virtual, trátase dunha medida de prevención en caso de ter que pasar a educación non presencial en determinados momento do curso pero tamén  en cursos superiores resulta un recurso máis de traballo que implica aprendizaxes útiles relacionadas coa competencia dixital do alumnado.

No caso de alumnado de 1º e 2º de Primaria iremos pouco a pouco para que se familiaricen coa Aula Virtual, aínda que resulta un pouco máis complexo dada a idade dos nenos e nenas.

Co alumnado de Educación Infantil chegado o momento do confinamento seguiranse as instrucción das respectivas titoras.

Coa intención de apoiar a comunidade educativa no espacio "Recursos tic"  aparecerán orientacións para a utilización da Aula Virtual. No espacio de "protocolo covid" aparece o "horario espello" que se levará a cabo en caso de confinamento e que cada titor e titora informará no su momento.

Equipo directivo.

Estimadas familias:

Vai a comenzar o curso e sei das vosas preocupacións, quero enviaros unha mensaxe de tranquilidade.

Estamos adecuando as instalacións do noso centro en base a normativa que nos comunican. Do mesmo xeito estamos planificando cambios organizativos e pedagóxicos en función dos recursos persoais e materiais dos que dispoñemos. Informaremos deles antes do comenzo de curso, no mes de setembro.

Solicito a vosa colaboración e respeto polas normas que rexerán o funcionamento do centro.

A preocupación de todo o equipo docente é o benestar do noso alumnado.

Mª Estrella Monelos Muñiz

Directora do CEIP Sanjurjo de Carricarte

PROGRAMACIÓN DE ENTRADAS E SAÍDAS

Educación infantil: salón de actos.

Os pais/nais poderán entrar ao centro ata a porta do salón de actos con mascarilla.

Educación Primaria: Entradas e saídas

Portalón de acceso ao centro e porta principal: Aulas de 3º A, 3º B, 4º, 1º.

Os pais/nais non poderán acceder ao centro quedarán no portalón de entrada ao centro

Porta de acceso ao pavillón e porta do comedor: Aulas de 5º,2º,6ºA,6ºB

Os pais/nais non poderán acceder ao centro quedarán na porta de acceso ao pavillón.

Non se farán filas e non se permite estar no patio.

Debense respetar as distancias de seguridade e todo o alumnado debe traer máscara.

OS TITORES INFORMARÁN DE POSIBLES CAMBIOS NAS REUNIÓNS INICIAIS DE CURSO.

MODIFICACIÓN DE HORARIOS DE ENTRADAS A PARTIR DO 5 DE OUTUBRO.

Entrada por salón de actos

Entrada porta pavillón

3 anos  9.15

8.50 2º E.P.