Skip to Content

BENVIDA

CEIP San Francisco Javier
 
Código do centro: 15025025
Enderezo: Ronda de Outeiro 72. A Coruña. C.P. 15009
Coordenadas: 43°21'07.3"N 8°24'07.0"W | 43.352019, -8.401933
Teléfonos:
Administración 881.960.989
Conserxería 881.960.980

Fax: 881.960.987
Email: ceip.sanfrancisco@edu.xunta.es
 
Se quere acceder a unha presentación do centro, pique aquí

AXUDAS FONDO SOLIDARIO DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 2022-2023

Comunicamos que a Consellería de Cultura, Educación e Universidade acaba de publicar a ORDEN de 29 de abril de 2022 por la que se regula la participación en el fondo solidario de libros de texto y se convocan ayudas para adquirir libros de texto y material escolar destinadas al alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obligatoria y educación especial en centros docentes sostenidos con fondos públicos para el curso escolar 2022/23 (códigos de procedimiento ED330B, ED330G y ED330H).

prazo de presentación de solicitudes abarca desde o 19 de maio ata o 22 de xuño de 2022.

O alumnado de 6º de Educación Primaria que pasa a 1º da ESO deberá presentar a solicitude no IES onde  esté admitido para o vindeiro curso 2022-2023.

As solicitudes presentaranse preferentemente por vía telemática a través da aplicación FONDO LIBROS  ou  SEDE ELECTRÓNICA

Poderá presentarse na secretaría do centro en horario de 9:15 a 11:30  e de 12:00 a 13:30, así como os luns en horario de 16:00 a 18:00 h. A documentación a presentar é a seguinte:

  • Unha única solicitude por familia (ANEXO I e II) incluindo todos os fillos e fillas matriculados no centro.
  • Documentación necesaria para xustificar o alegado na solicitude (orixinal e fotocopia).

ACCESO APLICACIÓN FONDO LIBROS

DATAS IMPORTANTES

  • Publicación listaxes provisionais: 28 de xuño.

  • Reclamación ás listaxes provisionais : 29 e 30 de xuño.

  • Publicación listaxes definitivas: 5 de xullo.

  • Entrega libros de texto do fondo ás familias de 3º  a 6º de EP: en setembro. Comunicarase a través da web e/ou abalarmóbil.

  • Entrega de vales para a adquisición de libros de texto e material: do 30 de xuño ao 7 de xullo. Os vales que non se recollan nestas datas poderán recollerese a partires do día 1 de setembro na administración do centro en horario de 9:30 a 11:30 e de 12:00 a 13:30 horas.

 

ENTREGA AGASALLOS VI EDICIÓN CONCURSO BANDA DESEÑADA

Parabéns ás clases e ao alumnado participante, e ganadores da  VI Edición do Concurso de Banda Deseñada.

Moitas grazas pola vosa participación e colaboración, un ano máis, cos vosos traballos!!!

Saúdos desde o EDLG!!!

 

 

ADMISION ALUMNADO. PUBLICACIÓN DE LISTAXES DEFINITIVAS CURSO 2022-2023

Informamos que están publicadas as listaxes definitivas de admitidos e non admitidos para o curso 2022-2023 .

Estas listaxes pódense consultar no taboleiro interior do centro ou telematicamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a chave 365 ou certificado dixital.

O prazo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño. Se finalizado este prazo non se formalizase a matrícula, decaerá o dereito á praza obtida.

HORTO ESCOLAR

Así van evolucionando as plantacións no noso horto. Que boa pinta!.

VI CONCURSO DE BANDA DESEÑADA: UNHA VIAXE POLO MUNDO!!

Un curso máis, @s nos@s alumnas e alumnos, desde @s máis pequen@s ata os maiores, participaron no Concurso de Banda Deseñada, na súa VI Edición, co tema UNHA VIAXE POLO MUNDO, sorprendéndonos coa súa creatividade e orixinalidade.

Agradecemos a tod@s por tomar parte no Concurso, e parabéns aos traballos seleccinados!!!

Ata a próxima edición!!!

Saúdos desde o EDLG!!!!

Podedes ver os cómics seleccionados premendo no título: 

Unha viaxe polo mundo!!!

 

 

 

 
 

ADMISIÓN ALUMNADO. LISTAXES PROVISIONAIS CURSO 2022-2023

Hoxe, día 20 de abril de 2022, procédese á publicación das listaxes provisionais de admitidos e non admitidos para o curso 2022-2023.
Estas listaxes pódense consultar no taboleiro interior do centro ou telematicamente a través da aplicación admisionalumnado empregando a chave 365 ou certificado dixital.

O prazo de reclamacións ás listaxes estará aberto desde mañá día 21 ata o 27 de abril de 2022ás 13:30 horas na administración do centro en horario de 09:30 a 11:30 e de 12:00 a 13:30 horas.

As reclamacións resolveranse coa publicación das listaxes definitivas antes do 15 de maio. A súa publicación comunicarase a través da web do centro.
O prazo de formalización de matrícula será do 20 ó 30 de xuño. Se finalizado este prazo non se formalizara a matrícula, decaerá o dereito á praza obtida.

VISITA AUTORES: CARLOS LÓPEZ

Hoxe estivo connosco Carlos López, Chinto. Encheu o Salón de Actos de retranca, de contos que cambian, de animais moi orixinais. Nós pasámolo xenial e aprendemos que o oficio de escritor non é un conto calquera..

VISITA AUTORES: EL HEMATOCRÍTICO

O día 28 tivemos a primeira das visitas de escritores que organiza o EBE (Equipo de Biblioteca Escolar): El Hematocrítico. 

O alumnado de 1º EP, poidemos coñecelo e falar con el. Foi moi emocionante!!!

 

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2022-2023. DOCUMENTACIÓN COMPLEMENTARIA.

Prezadas familias,

Informamos aos solicitantes de praza no proceso de admisión de alumnado do curso 2022-2023 para o CEIP San Francisco Javier que, tras determinar que o número de solicitudes é superior ao de prazas ofertadas, é preciso baremar todas as solicitudes para Educación Infantil e para Educación Primaria.

A documentación xustificativa dos criterios de baremo entregarase na administración do centro do 24 de marzo ao 6 de abril, no horario de 09:15 a 11:30 e de 12:00 a 13:30 h.

A presentación desta documentación ten carácter voluntario. A falta de presentación desta documentación impedirá valorar o criterio ou criterios para efectos de determinar a puntuación correspondente.

Distribuir contido


by Dr. Radut