COMEDOR ESCOLAR

Estimadas familias, aínda estades a tempo de solicitar praza no COMEDOR ESCOLAR do centro.

Recordade que hai que ser socios da ANPA e darse de alta neste enlace:

Se clicades neste outro enlace tendes acceso directo ao díptico de Jardanay, onde tendes toda a información necesaria:

PROGRAMA BOLSAS DE COMEDOR CONCELLO DE A CORUÑA

PROGRAMA BOLSAS COMEDOR CONCELLO DE A CORUÑA

CURSO 2019-20

Desde o 22 de abril e ata o 06 de maio, está aberto o prazo para solicitar as bolsas de comedor escolar para o vindeiro curso.

Os formularios de solicitude específicos para esta convocatoria, poderanos obter nos Rexistros Municipais, nos centros cívicos, na páxina web dos servizos sociais municipais (www.coruna.es/serviciossociales), ou na páxina web da sede electrónica (https://sede.coruna.gob.es/opensiac/action/tramites?method=enter#l242).

As bases e a información pódense obter na web municipal de servizos sociais (www.coruna.es/serviciossociales), no teléfono 010 de información cidadá e nos centros cívicos municipais.