RENOVACIÓN DE MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

Informámoslles que este curso celebraranse as eleccións para a renovación parcial dos membros do Consello Escolar que foron adiadas o pasado curso escolar por mor da COVID-19.

A Resolución do 20 de setembro de 2021, da Secretaría Xeral de Educación e Formación Profesional establece o calendario para a celebración de eleccións de membros dos consellos escolares de centros docentes sostidos con fondos públicos.

A VOTACIÓN PARA A ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES DOS PAIS, NAIS TITORES LEGAIS DO ALUMANDO REALIZARASE O VINDEIRO MÉRCORES, DÍA 24 DE NOVEMBRO DE 2021 entre as 09:00 h e as 14:00 h.

Dada a importancia que ten este órgano de goberno, dende o centro queremos animar á comunidade educativa a participar e presentar as súas candidaturas .