Actividades de Educación infantil y primaria

Huerto, teatros...

CONCURSO DE TORTAS

Moitas grazas a todas as familias pola vosa participación no concurso.

Aínda que os nenos que fixeron de xuices non tiveron nada doado tomar a decisión, os ganadores foron:

• Torta sen gluten: Carmen Pérez Rodríguez de 6ºC
  • Andrés Rojas de 1ºB
  • Deborah Monsalve de 2ºB
  • Hugo Carreira de 3ºB
  • Ashley Hernández de 4ºC
  • Miguel Montesinos de 5ºD
  • Elisa Fernández de 6ºC

Noraboa a eles e a todos os participantes!

Podedes ver todos os postres premendo aquí.

CONTACONTOS DE ANAYA NO 1º CICLO

Esta semana disfrutamos dunha sesión de contacontos moi especial con Iago López, quen nos contou o seu conto "O cociñeiro Martiño eas cenorias desaparecidas"

A HORTA

Xa estamos de novo, pais e profes, plantando na horta do colexio. Estamos moi impacientes esperando a que medren as nosas verduras e hortalizas.

Grazas a todos os pais que coa súa axuda fixéronno posible.

MULLERES PIONEIRAS

Con motivo do Día Internacional da muller, todos os cursos achegáronse á figura dunha muller galega pioneita na sociedade da súa época

CONCERTO DE MÚSICA GOSPEL

A través da narración e canto dun femoso conto, "A viaxe de Jasir", soubemos da orixe da música Gospel.

VISITA DO ESCRITOR DAVID SANDE

O pasado 23 de maio tivemos unha visita moi especial dun antigo alumno, o escritor David Sande, autor da novela "NAM, EL REY".

David falounos do proceso creativo e como escribir unha novela, pero sobre todo animounos a  perseverar na consecución dun sono.

Moitas grazas David  por adicarnos teu tempo.

CONCIERTO NO PAZO DA ÓPERA "NOÉ, NOEMÍ Y NOEMILIA"

Os alumnos de 1º, 2º, 3º e 4º asistimos a un marabilloso concerto no Pazo da Ópera  titulado "Noé, Noemí e Noemilia", interpretado pola Orquestra Sinfónica de Galicia baixo a dirección dun dos dous compositores, Andrés Valero e narrado pola autora do conto Belén Otxotorena.

BO NADAL!

A comunidade educativa do C.E.I.P. SAGRADA FAMILIA  deséxalles unhas felices festas e próspero aninovo .

Vos esperamos o 8 de xaneiro con gañas de comezar un novo ano cheo de ilusións.

CONCURSO DE TARTAS

Xa temos os gañadores do concurso de tartas!

A decisión foi moi difícil dado a cantidade e calidade dos postres. O xurado quedou abraiado coa orixinalidade e creatividade dos participantes. Grazas a todos pola vosa participación e xenerosidade.

Prema aqui para ver todas as fotos