Actividades de Educación infantil y primaria

Huerto, teatros...

CONCERTO DE MÚSICA GOSPEL

A través da narración e canto dun femoso conto, "A viaxe de Jasir", soubemos da orixe da música Gospel.

VISITA DO ESCRITOR DAVID SANDE

O pasado 23 de maio tivemos unha visita moi especial dun antigo alumno, o escritor David Sande, autor da novela "NAM, EL REY".

David falounos do proceso creativo e como escribir unha novela, pero sobre todo animounos a  perseverar na consecución dun sono.

Moitas grazas David  por adicarnos teu tempo.

CONCIERTO NO PAZO DA ÓPERA "NOÉ, NOEMÍ Y NOEMILIA"

Os alumnos de 1º, 2º, 3º e 4º asistimos a un marabilloso concerto no Pazo da Ópera  titulado "Noé, Noemí e Noemilia", interpretado pola Orquestra Sinfónica de Galicia baixo a dirección dun dos dous compositores, Andrés Valero e narrado pola autora do conto Belén Otxotorena.

BO NADAL!

A comunidade educativa do C.E.I.P. SAGRADA FAMILIA  deséxalles unhas felices festas e próspero aninovo .

Vos esperamos o 8 de xaneiro con gañas de comezar un novo ano cheo de ilusións.

CONCURSO DE TARTAS

Xa temos os gañadores do concurso de tartas!

A decisión foi moi difícil dado a cantidade e calidade dos postres. O xurado quedou abraiado coa orixinalidade e creatividade dos participantes. Grazas a todos pola vosa participación e xenerosidade.

Prema aqui para ver todas as fotos

SAMAIN

Bruxas, contos de medo, feitizos...E tempo de Samaín. Celébrámolo nas aulas e participamos nas acti¡vidades programadas polo equipo da Biblioteca. Bota unha ollada na galeríae no blogue da Biblioteca

¡BO NADAL!

NORABOA A DARIO RIVAS  POR SER O GAÑADOR DO CONCURSO DO CARTEL DO "ROSCON SOLIDARIO". TAMÉN FELICITACIÓNS A NURIA HERMIDA QUE QUEDOU DE FINALISTA.

II EDICIÓN DO CONCURSO DE DOCES

¡Xa temos gañadores do concurso de doces!

Foi unha decisión moi difícil tanto pola cantidade como a calidade das tartas, como podedes ver na galería de imaxes. Grazas a todos pola vosa participación.

Noraboa a Lucía Sande, a Tania Fernández, a Aroa Fernández, a Carmen Pérez, a Verónica Cerqueiro, a Diego Iglasias, a Aldara Vaamonde e a Valeria Samper.

Gañaron uns libros de receitas cos que seguir practicando para seren mestres pasteleiros.

COIDEMOS O MEDIO AMBIENTE

Os alumnos de sexto de E. Infantil e os de sexto C de E.Primaria quérennos concienciar có coidado do medio ambiente.

Esta é a mensaxe que os alumnos de sexto C están a difundir polas aulas do colexio:

"Vimos de 6º C e quermos dar unha mensaxe sobre a tala das árbores.

Non podedes provocar incendios e tampouco tirar cousas ao chan; se podedes, tamén reciclar os papeis.

Estamos facendo un proxecto con esta pegatina na que hai moitas árbores pedindo AXUDA"

*Deseñador da pegatina; Nahum Martínez Blanco

Este coidado do medio ambiente debe comezar polo entorno máis próximo, por iso os nenos de 6º de E. Infantil fixeron uns carteis para concienciarnos sobre este asunto.

Tamén aprenderon a reciclar papel có que fixeron unhas fermosísimas postais navideñas para as familias e para enviar a distintos organismos, entre eles ao alcalde, a SOGAMA, a Naturizo... Sabemos que as recibiron porque mostraron o seu agradecemento nos seus facebooks: SOGAMA "Por unha galiza sostible"  e NATURIZO., e o Sr. Alcalde contestou por  correo electrónico e correo postal (prema paor velo)

Tamén podes ver a información ofrecida pola Voz de Galicia

Podedes ver todas as imaxes na galeria premendo sobre este enlace.