Saídas e celebracións

ENTROIDO

No colexio celebramos o Entroido. Comezamos cos mandados do Meco e rematamos coa celebración  no pavillón donde todos os alumnos, profesores e familias disfrutamos dun desfile cheo de colorido e alegría.

Ver máis

MAGOSTO

Coma todos os anos celebramos o Magosto no patio do colexio. Houbo xogos tradicionais e, como non, castañas a encher.

MÁIS FOTOS NA GALERÍA

ENTROIDO 2016

Rockeiros, bombeiros, médicos, aventureiros, romanos, emoticonos...   TODAS AS FOTOS NA GALERÍA

CONMEMORACIÓN DO DIA DA PAZ

Todos xuntos fomos ao pavillón onde se fixo a lectura dun Manifesto pola Paz e cantamos "Cuando me siento bien"

MÁIS FOTOS NA GALERÍA DE IMAXES

MAGOSTO. NOVEMBRO 2015

¡Vaia magosto que celebramos o venres! Prema para ver todas as fotos.

Xogamos a xogos tradicionias e de castañas e despois comimos castañas a encher, grazas aos profes, nais e pais que xenerosamente asan cada ano as castañas para nós.

O xoves houbo a 2ª Edición do concurso de doces. Foi un éxito total pola cantidade e calidade das tartas, o xurado non o tivo nada fácil para elixir os gañadores ¡Grazas familias pola vosa colaboración!

SAMAÍN

Contos de monstros e medo, decoración de corredores e portas, cabazas... E TEMPO DE SAMAÍN. (PREMA AQUI E MIRA TODAS AS FOTOS)

30 DE XANEIRO "DIA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ"

O 30 de xaneiro conmemoramos o "Dia escolar da non violencia e da paz" todos xuntos no pavillón. Escoitamos "O manifesto pola paz" que leron os alumnos de 3º e 4º e cantamos a canción "Una sola voz " de Macaco.

CONCERTO DA ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA

O 25 de febreiro fomos ao Palacio da Ópera a escoitar á Orquestra Sinfónica de Galicia, quen baixo o nome de Historias do mar, a Orquestra interpretou pezas de temática mariña.

SAÍDAS Á FUNDACIÓN M. J. JOVE

Os nenos/as de 4ºC de EI na sala de exposicións.

Imaxe: A tropa de Paulo.

Estas últimas semanas, diferentes clases de Ed. Infantil estivemos asistindo á Fundación María José Jove. Os blogs de aula escribiron e ilustraron estas saídas de forma detallada nuns artigos fermosísimos. Botádelle un ollo.