Saídas e celebracións

MAGOSTO

Este ano non puidemos celebrar o magosto no exterior por causa do mal tempo. O que non faltou foi o asado das castañas grazas ás nais e profesores que sempre colaboran nesta tarea.

SAMAIN

Estes dias estamos a celebrar o Samain  con moitas actividades.  A que dixen Sorprendido  Sorprendido

Animádevos a participar no concurso de reposteria! Con él rematamos o Samaín e ímonos preparando o magosto

Ademáis o equipo da biblioteca decoraron a entrada  cunha selección de contos arrepiantes e logo convidáronnos a unhas sesións de contacontos.

En educación infantil convidaron a todas as familias a participar nun concurso de cabazas coas que decoraron os corredores. Prema aqui para velas todas na galería

LETRAS GALEGAS

O dia 16 de maio festexamos o Dia das letras galegas no pavillón.

Alumnos de 6º, fixeron de perfectos anfitrións lendo a biografía de Mª Victoria Moreno e entregando os libros a cada clase por participar no periódico e aos gañadores do concurso do mesmo.

Remataron os alumnos de 3º A, que dun xeito abraiante, narraron a historia da lingua galega.

Prema para descargar un pequeno video

Máis fotos na Galería

MAGOSTO

Coma todos os anos celebramos o Magosto no patio do colexio. Houbo xogos tradicionais e, como non, castañas a encher.

MÁIS FOTOS NA GALERÍA

ENTROIDO 2016

Rockeiros, bombeiros, médicos, aventureiros, romanos, emoticonos...   TODAS AS FOTOS NA GALERÍA

CONMEMORACIÓN DO DIA DA PAZ

Todos xuntos fomos ao pavillón onde se fixo a lectura dun Manifesto pola Paz e cantamos "Cuando me siento bien"

MÁIS FOTOS NA GALERÍA DE IMAXES

MAGOSTO. NOVEMBRO 2015

¡Vaia magosto que celebramos o venres! Prema para ver todas as fotos.

Xogamos a xogos tradicionias e de castañas e despois comimos castañas a encher, grazas aos profes, nais e pais que xenerosamente asan cada ano as castañas para nós.

O xoves houbo a 2ª Edición do concurso de doces. Foi un éxito total pola cantidade e calidade das tartas, o xurado non o tivo nada fácil para elixir os gañadores ¡Grazas familias pola vosa colaboración!

SAMAÍN

Contos de monstros e medo, decoración de corredores e portas, cabazas... E TEMPO DE SAMAÍN. (PREMA AQUI E MIRA TODAS AS FOTOS)

ENTROIDO

No colexio celebramos o Entroido. Comezamos cos mandados do Meco e rematamos coa celebración  no pavillón donde todos os alumnos, profesores e familias disfrutamos dun desfile cheo de colorido e alegría.

Ver máis

30 DE XANEIRO "DIA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ"

O 30 de xaneiro conmemoramos o "Dia escolar da non violencia e da paz" todos xuntos no pavillón. Escoitamos "O manifesto pola paz" que leron os alumnos de 3º e 4º e cantamos a canción "Una sola voz " de Macaco.