Saídas e celebracións

DIA DAS LETRAS GALEGAS

O xoves 16 de maio xuntámonos todos os cursos no pavillón para celebrar o "Dia das letras galegas", adicado este ano a Antón Fraguas.

Recitamos todos xuntos "A voda da mosca e a pulga" e os alumnos de 6º recordaron a súa biografía e bailaron a muiñeira.

Prema aqui para acceder a galería de fotos e prema sobre este enlace para ver o vídeo do baile.

Rematamos coa recollida de cada curso dun libro para a biblioteca de aula.

DIA ESCOLAR DA PAZ E NON VIOLENCIA.

O 30 de xaneiro celebramos todos xuntos no pavillón o Dia da Paz. Primeiro os nenos de 1º e 2º  destacaron a importancia e valor

da Educación para a Paz,cunhas frases de Malala, Premio Nobel da Paz 2014.

A continuación todos bailamos todos xuntos a canción "Bajo el mismo sol".

Prema nestes dous enlaces para ver todas as fotos e os vídeos do baile

Tamén podes acceder aos videos dende a pestaña mediateca (acceso como convidado) desta páxina web ou premendo aquí

MAGOSTO

Este ano non puidemos celebrar o magosto no exterior por causa do mal tempo. O que non faltou foi o asado das castañas grazas ás nais e profesores que sempre colaboran nesta tarea.

SAMAIN

Estes dias estamos a celebrar o Samain  con moitas actividades.  A que dixen Sorprendido  Sorprendido

Animádevos a participar no concurso de reposteria! Con él rematamos o Samaín e ímonos preparando o magosto

Ademáis o equipo da biblioteca decoraron a entrada  cunha selección de contos arrepiantes e logo convidáronnos a unhas sesións de contacontos.

En educación infantil convidaron a todas as familias a participar nun concurso de cabazas coas que decoraron os corredores. Prema aqui para velas todas na galería

LETRAS GALEGAS

O dia 16 de maio festexamos o Dia das letras galegas no pavillón.

Alumnos de 6º, fixeron de perfectos anfitrións lendo a biografía de Mª Victoria Moreno e entregando os libros a cada clase por participar no periódico e aos gañadores do concurso do mesmo.

Remataron os alumnos de 3º A, que dun xeito abraiante, narraron a historia da lingua galega.

Prema para descargar un pequeno video

Máis fotos na Galería

ENTROIDO

No colexio celebramos o Entroido. Comezamos cos mandados do Meco e rematamos coa celebración  no pavillón donde todos os alumnos, profesores e familias disfrutamos dun desfile cheo de colorido e alegría.

Ver máis

30 DE XANEIRO "DIA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ"

O 30 de xaneiro conmemoramos o "Dia escolar da non violencia e da paz" todos xuntos no pavillón. Escoitamos "O manifesto pola paz" que leron os alumnos de 3º e 4º e cantamos a canción "Una sola voz " de Macaco.

CONCERTO DA ORQUESTRA SINFÓNICA DE GALICIA

O 25 de febreiro fomos ao Palacio da Ópera a escoitar á Orquestra Sinfónica de Galicia, quen baixo o nome de Historias do mar, a Orquestra interpretou pezas de temática mariña.

MAGOSTO

Coma todos os anos celebramos o Magosto no patio do colexio. Houbo xogos tradicionais e, como non, castañas a encher.

MÁIS FOTOS NA GALERÍA