ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O CURSO 2020-2021. RESOLUCIÓN PROVISIONAL DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS

O Consello Escolar do centro aprobou, hoxe día 5 de xuño de 2020, a listaxe provisional de admitidos e non admitidos para o vindeiro curso escolar.

O alumnado que solicitou praza nos seguintes cursos está todo admitido ao haber menos solicitudes que prazas:

• 4º de Educación Infantil.
  • 5º de Educación Infantil.
  • 5º de Educación Primaria.

O alumnado que solicitou praza nos seguintes cursos non foi admitido por non existir prazas vacantes:

• 1º de Educación Primaria.
  • 4º de Educación Primaria.

Seguindo o punto 7 das Instrucións do 30 de xaneiro de 2020 da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, a relación de admitidos e non admitidos só estará dispoñible no taboleiro interior do centro. Tamén poden realizar a consulta, se fixeron a solicitude mediante sede electrónica, no portal de "admisionalumnado".