3º TRIMESTRE

Seguindo as Instrucións do 27 de abril de 2020, da Dirección Xeral de Educación, Formación  Profesional e Innovación Educativa para o desenvolvemento do terceiro trimestre, publícanse as Adaptacións das programacións didácticas do 3º trimestre.

Outras comunicacións:

ACTIVIDADES E TAREFAS PARA O ALUMNADO.

Facendo clic nos diferentes enlaces teredes acceso á información sobre a organización das actividades programadas polas mestras/es para o alumnado.

O centro propuso a todo o alumnado a actividade Sada y sus Contornos envíache para facer chegar debuxos e cartas ás persoas que están no hospital recuperándose da enfermidade e ao persoal sanitario para darlles ánimo e trasmitirlles o seu apoio. Podedes seguir enviándoos a compartindoilusion@sadaycontornos.es

O persoal Sanitario de H.U.A.C. remitiunos este vídeo para compartir con toda a comunidade educativa.  Moitas grazas por coidar de todos nós, polo voso traballo e esforzo. Moito ánimo!