O CAMBIO CLIMÁTICO DESDE A ESCOLA

O cambio climático non é unha película de ciencia ficción ... é unha realidade.

O noso proxecto "Pensa globalmente e actúa localmente" foi elixido para participar no I CONGRESO DE EDUCACIÓN AMBIENTAL DOS CENTROS DE ENSINO DE OURENSE xunto con outros 9 colexios, mellor dito, institutos, da provincia. Nós eramos os participantes máis novos, os únicos alumnos/as de Primaria.

Espuxemos o noso traballo en prol do medio ambiente dando a coñecer os hábitos de comportamento medioambientais que adoptamos  para que  o noso concello, un anaquiño deste planeta, estivese un pouquiño menos contaminado.

Levamos a cabo diversas actuacións:

-  Campañas de reciclaxe "DÁNDOLLE OUTRA OPORTUNIDADE"

- Localizamos, en diversas saídas á contorna, vertedoiros ilegais e comunicamos a situación dos mesmos ao concello. Tamén detectamos soterramentos dalgúns vertedoiros, impedindo que saia o monte autóctono.

- Participamos na repoboación do entorno próximo e do colexo.

- Facemos compost no colexio e coidamos o noso horto escolar.

- Aprendemos sobre as Enerxías renovables e non renovables, Os gases de efecto invernadoiro,
O efecto invernadoiro.

- Construímos unha cociña solar e cociñamos tartas, galletas, unha infusión, comprobando que pode cociñar
xa que alcanza os 70 º de temperatura. Tamén potabiliza auga.

- Editamos a revista COS PÉS NA TERRA

- Montamos diversos vídeos, este é o que escollemos para mostrar no congreso.

OBXECTIVO: DETER O CAMBIO CLIMÁTICO"