Celebracións

AGENTE TUTOR

IRENE CARBALLO E JIAHUI, ALUMNAS DE 6º DE PRIMARIA FORON GAÑADORAS DO 2º PREMIO NO CONCURSO DE CARTEIS ORGANIZADO POLA POLICÍA LOCAL DE A CORUÑA DENTRO DO PROGRAMA "AGENTE TUTOR"

NORABOA!!

FESTIVAL DE NADAL 2018

BO NADAL A TODOS!!

VOLVEMOS O 8 DE XANEIRO.

CANDO MARTIÑO QUERÍA FACER PIS NA NOITE DE REIS

OS ALUMNOS DE 6ºDE E.P. BAIXO A DIRECCIÓN DE CARMEN (TEACHER), REPRESENTARON PARA O RESTO DO ALUMNADO ESTE TEATRIÑO DE MONICREQUES.

MAXIA NO COLE!!

HOXE VEU UN MAGO (DAVID) COMPAÑEIRO DE MARÍA (ALUMNA EN PRÁCTICAS EN 6º E.I.) PARA DELEITARNOS CUN POUCO DA SÚA MAXIA AOS NENOS DE E.INFANTIL.PASÁMOLO MOI BEN

GRAZAS!!

PAPÁ NOEL VEN AO NOSO COLE

PAPÁ NOEL VISITOU AS AULAS DE INFANTIL E AS DE 1º E 2º DE E. PRIMARIA.

FÍXONOS MOITA ILUSIÓN.

GRAZAS PAPÁ NOEL!!

DÍA DA CONSTITUCIÓN ESPAÑOLA

A NOSA CONSTITUCIÓN ESTÁ DE CUMPLEANOS.NADA MENOS QUE 40 ANOS.

BO DÍA A TODOS.

TÍTERES:"O GALO QUIRICO"

TODO O COLE ASISTÍU Á REPRESENTACIÓN DE TÍTERES CO CONTO "O GALO QUIRICO" A CARGO DOS NENOS DE 5º E.PRIMARIA E BAIXO A DIRECCIÓN DA PROFE CARMEN (INGLÉS).

ASALTOS POÉTICOS

O ALUMNADO DE 6º DE E. PRIMARIA ASALTOU AS AULAS DO COLE POÉTICAMENTE.

XOGOS TERRORÍFICOS

O ALUMNADO DE INFANTÍL, 1º ,2º E 3º DE PRIMARIA PARTICIPAMOS NOS XOGOS TERRORÍFICOS.

O ALUMNADO DE 4º,5º E 6º FORON OS ENCARGADOS DE BUSCAR PISTAS PARA DESCUBRIR O XEROGLÍFICO DE SAMAÍN.ESTO PODEDES VELO NO APARTADO DE ACTIVIDADES DE BIBLIOTECA.