CELEBRACIÓNS

BOA PÁSCUA!!

VOLVEMOS O 23 DE ABRIL.

TI QUÉ MIRAS

DEIXAMOS  AQUI A CANCIÓN QUE FIXEMOS NO COLE PARA A NO VIOLENCIA.

HAI QUE IR APRENDENDOA PARA FACER O VÍDEO.

A GALIÑA PAULIÑA

ASISTIMOS AO TEATRO DE TÍTERES PARA VER O CONTO "A GALIÑA PAULIÑA" A CARGO DE ALUMNADO DE 5º ED.PRIMARIA E A PROFE DE INGLÉS,CARMEN.

GUSTÓUNOS MOITO!!

ENTROIDO 2019

ESTE ANO

DISFRAZÁMONOS DO QUE QUIXEMOS PERO SEMPRE CHOQUEIRO.

DÍA DE ROSALÍA

PARA CELEBRAR O DÍA DE ROSALÍA, CADA CLASE FIXO ROSAS PARA DECORAR. FIXEMOS TAMÉN UN CORO LECTOR QUE CONSISTÍA EN LER ALGÚN POEMA DE ROSALÍA DURANTE UN MINUTO, TODOS A UN TEMPO.

CONTO:"A TOUPIÑA"

NENAS E NENOS DE 5º E.PRIMARIA FORON CONTAR O CONTO "A TOUPIÑA" AO ALUMNADO DE 3 ANOS.

DÍA DA PAZ

HOXE CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ.

BO DÍA A TODOS.

GARDERÍA "ENREDOS"

RECIBIMOS A VISITA DUN GRUPO DE PEQUES DA GARDERÍA "ENREDOS" PARA ASISTIR Á REPRESENTACIÓN DO CONTO "DE CANDO MARTIÑO TIVO GAÑAS DE FACER PIS NA NOITE DE REIS" A CARGO DA PROFE DE INGLÉS, CARMEN.

ANTÁRTIDA

O ALUMNADO DE INFANTIL TIVEMOS UNHA VIDEOCONFERENCIA CA ANTÁRTIDA PARA COÑECER UN POCO MÁIS COMO VIVEN AS PERSOAS E OS ANIMAIS NESTE LUGAR.COMO ALÍ AGORA É VERÁN NON SE VEÍA MOITA NEVE PERO POIDEMOS VER AS SÚAS VIVENDAS, O MAR, AS MÁQUINAS, ALGÚN PINGÜÍN LONXE...A PESAR DALGÚNS PROBLEMAS TÉCNICOS GUSTÓUNOS A EXPERIENCIA.