SOMOS...

APERTURA PRAZO DE ADMISIÓN DE MENBROS DA COMUNIDADE EDUCATIVA COMO COLABORADORES VOLUNTARIOS NAS TAREFAS DE COMEDOR

Según a Instrución 4/2017 sobre o funcionamento dos comedores escolares de xestión directa para o curso 2017/2018, anunciamos a apertura do prazo de admisión de membros da comunidade educativa do noso colexio. como colaboradores voluntarios nas tarefas de atención e apoio ao alumnado usuario do comedor.

O prazo para presentar solicitudes permanecerá inicialmente aberto ata o día 11 de setembro en primeira instacia.

A lista se atopa na Dirección do centro, como en anos anteriores, e respectaremos @s colaboradores en sentido descendente de maiores a pequenos, ou o que é o mesmo, terán preferencia colaboradores nai/pais, titores/as de 6º de educación primaria para abaixo.

Tamén respectaremos a orde de chegada.

Lembrade que o centro permanecerá aberto ata o día 10 de xullo as 14:30 para calquera xestión administrativa. A partir dese momento o pecharemos ata o 1 de setembro.

CEIP PLURILINGÜE RÍA DE VIGO