Select event terms to filter by
Select event type to filter by
« Domingo Febreiro 26, 2017 »

PROGRAMA PROA no CEIP RÍA DE VIGO

En breve comenzaremos no cole co programa PROA.

O programa abrangue dende mediados de febreiro a mediados de xuño, en horario de 4 a 6 da tarde os luns e os mércores.

Este ano será un grupo composto de alumnado de 5º e 6º de ed. primaria.

O programa pretende: potenciar a aprendizaxe e o rendemento escolar do alumnado mellorando as expectativas sobre as súas propias capacidades; axudarlle na súa integración social e facilitar a continuidade na progresión da acción educativa.

O centro seleccionará entre o alumnado destes cursos aos nenos e nenas que formarán o grupo definitivo. Serán os que mais o precisan entre todos os que se propoñen en inicio.

En breve convocaremos ás familias dos alumnos e alumnas escollido/as para una reunión inicial, antes de comenzar as clases, para anunciar o día de inicio, presentar o programa, coñecer ao profesor/a que atenderá ao grupo e clarificar as condicións do programa.