Charlas

A LINGUA DE SIGNOS

00/00/
Array

O pasado mércores 12 de novembro os nenos e nenas do cole asistimos a unha charla que nos deron os rapaces e rapazas da Asociación de xordos de Galicia.

Con esta charla aprendemos moitas cousas da lingua de signos, e ademais situamonos na problemática que teñen estas persoas na vida cotiá e como resolven os problemas que se atopan.

ALMORZO NA AULA DE 6º

O outro día, cando estabamos vendo o tema da alimentación ao noso profe ocorreuselle unha idea. Almorzar no cole.

Como nos tocaba Coñecemento do Medio a 1º hora, e como moitos de nos non almorzabamos ben, comprometémonos con el, a almorzar ben tódolos días.

- 1 peza de froita.

- 1 lácteo.

- Torradas con manteiga ou aceite de oliva.

- Cereais.

A partires da agora non temos disculpa, temos que almorzar ben para vir fortes e con gañas de traballar ao cole.

CONCURSO . PARQUES NATURAIS DE GALICIA"

CONCURSO PARQUES NATURAIS

Os nosos alumnos/as, neste último trimestre do ano presentan un traballo ao concurso que, a nivel autonómico ,organiza medio ambiente.

Na fase provincial dentro do parque natural Monte Aloia, reciben o 2º premio polo seu proxecto "ANIMAIS QUE VIVEN NO MONTE ALOIA".

¡¡¡¡  NORABOA !!!!!

SEXTO NO PROXECTO " OS ECOSISTEMAS "

IMAXES DURANTE O DESENVOLVEMENTO DO PROXECTO " OS ECOSISTEMAS"

Despois de recoller moita información sobre os ecosistemas máis representativos do noso planeta, o alumnado de 6º ,elaborou no 1º trimestre,este libro xigante.

Nel recolleron a información máis carracteristica de cada bioma e reproduciron, a través dun collage a propia paisaxe de cada un.