En galego, máis e... mellor!

Estrea mundia!

Unha nova entrega dos vídeos, "Em galego máis e... mellor!

Nesta ocasión, a rapazada de 4º nos ensina a diferenza entre sustantivos individuais e colectivos.

Non perdades a ocasión de aprender con eles!

Ollo piollo!

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/AS PARA O CURSO 2024/2025

Informamos que están publicadas as listaxes provisionais de admitidos/as no taboleiro do colexio e que tamén se poden consultar dixitalmente na aplicación Admisiónalumnado utilizando a Chave 365 ou Certificado Dixital.

Todas as solicitudes presentadas, foron admitidas e terán praza para o vindeiro curso.

Poderá formular reclamación ante o consello escolar no prazo de 5 días hábiles.

As listaxes definitivas publicaranse antes do 15 de maio.

Canción do mes abril: Quen é a que canta?

Na honra das festas de San Telmo e a visita das fillas de Cassandra a nosa vila, presentamos a canción de mes de abril que crearon xunto as Tanxugueiras. Así que...

A BAILAR!

Radio Escolar na Radio Municipal de Tui.

Ola oíntes de Radio Municpal de Tui e Comunidade do CEIP Randufe!

Hoxe, a rapazada do cole de Randufe quérevos recomendar un conto que, eles mesmos, leron xuntos. O seu título é "Un ovo de lobo". Non perdades a entrevista que lle fixeron os rapaces de 6º de Infantil aos seus compañeir@s de 3º de Primaria.

Haiche moito talento neste cole!

DÍA DA MULLER

O día  8 de marzo  reunímonos para  celebrar o Día Internacional da Muller.

Os voluntari@s de 6º de EP foron os encargados de guiar o acto e a canción de "Tataravoa" de Fillas de Casandra foi a elixida para conmemorar este día:

Este día  non é só unha ocasión para lembrar os logros históricos das mulleres na loita pola igualdade de xénero, senón tamén aproveitamos para reflexionar sobre os desafíos que aínda enfrontan as nenas e as mulleres en todo o mundo.

Así, este ano as nosas conclusións quedaron plasmadas nestasbolboretas:

Finalmente compartir con todos e todas este DECÁLOGO realizado polos alumnos e alumnas de 3º de E.P:

Día de Rosalía: a cor da emoción

Un ano máis, no CEIP Randufe nos achegamos a poesía de Rosalía dende a emoción que reflicten os seus versos. Ninguén mellor que o noso alumnado para presentar os sentimentos das súas verbas.

DÍA DE ROSALÍA

Aquí temos ao noso alumnado desfrutando da obra de Rosalía de Castro no seu día e achegándose á poesía.

Canción do m es de marzo: 8 marzo, Día da muller traballadora

Un novo mes xa chegou e, polo tanto, unha nova canción para cantar, bailar e gozar.

Neste mes de marzo celebramos o día da muller traballadora así que, como non podía ser menos, a nosa canción é unha homenaxe a todas as mulleres que son "brillantes activistas da vida cotiá".

Escoitade con atención!

POSTOS ESCOLARES VACANTES CURSO 2024-2025

4º Ed. Infantil      17+3 NEAE
 5º Ed. Infantil      9
 6º Ed. Infantil      11
1º  Ed. Primaria    2
2º  Ed. Primaria    2
3º  Ed. Primaria    4
4º  Ed. Primaria    10
5º  Ed. Primaria    5
6º  Ed. Primaria    9

PROCEDEMENTO ADMISIÓN

SOLICITUDE ADMISIÓN

Aberto prazo do 1 ao 20 de marzo

Toda a información do procedemento no seguinte enlace:

Documentación a aportar:

- Anexo II ED550B (prema para descargar)

- Fotocopia do DNI ou libro de familia do alumno/a.

- Fotocopia DNI dos proxenitores.

- Certificado de matrícula se ven doutro colexio.