21 Día internacional dos bosques

O Día Internacional dos Bosques celébrase o 21 de marzo de cada ano e o seu principal obxectivo é concienciar ao home da importancia de coidar e preservar todas as áreas forestais do planeta e con el a supervivencia de tódalas especies.

Escolleuse esta data porque o 21 de marzo coincide coa entrada da primavera no hemisferio norte e coa do outono no hemisferio sur.

Un ano máis o alumnado do CEIP Ramón de Valenzuela súmase a esta celebración plantando unha árbore cada clase no entorno próximo do Colexio. A primeira hora, tocoulle o turno ao alumnado de Educación Infantil que plantaron a súa árbore no patio do colexio. Ao longo da mañá os nenos e nenas de primaria farán a súa plantación no Coto da Gaiteira. Estade atentos a nosa web que colgaremos un resumo deste día!!