Prazo de admisión para o Curso 2024/2025

Coa A: abrirase o prazo de solicitude de praza para o vindeiro curso escolar.

Observa todas as posibilidades que oferta o CEIP Ramón Falcón e ven a reservar a túa praza para a etapa de Educación Infantil e Educación Primaria, do 1 ao 20 de marzo.

Podes facelo no centro ou na seguinte ligazón https://www.edu.xunta.gal/admisionalumnado/

Proceso de admisión do alumnado para o curso 2021-2022

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO PARA O CURSO 2021-202

Apertura do proceso de admisión para o curso 2021/2022

Picando na seguinte ligazón, podedes atopar toda a información sobre a apertura do proceso de admisión do alumnado para o vindeiro curso 2021/2022.

LIGAZÓN Á PÁXINA DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN.

Podedes descargar os dous anexos (documentos adxuntos).

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO DE LIBROS TEXTO 2020/2021

LISTAXE FONDO LIBROS ALUMNADO 3º E 4º DE ED. PRIMARIA

Xa está a vosa disposición, no taboleiro do colexio, a listaxe definitiva do fondo de libros para o vindeiro curso académico.

VALES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 20/21

Xa están a vosa disposición os vales de libros e material escolar para o vindeiro curso escolar. No taboleiro da entrada do colexio está exposta a listaxe provisional do número de libros que lle corresponde ao alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria.

A semana que ven xa estará a vosa disposición a listaxe definitiva de libros por alumno/a.

*Por motivo de proteción de datos, non se pode publicar a listaxe na páxina web.

LIBROS TEXTO 2020-2021

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

Adxúntase o listados de libros de texto para o vindeiro curso 2020-2021

Solicitude comedor curso 2020/2021

Xa está a vosa disposición a solicitude de comedor para o vindeiro curso. Podedela descargar no enlace ou pasar  a buscalo pola secretaría do centro

A partires do luns, ábrese o prazo tamén para solicitar ser colaborador no comedor do centro.

A dirección do centro.

Calificacións, entrega dos libros do fondo e do equipamento Edixgal

O boletín de cualificacións dos seus fillos e fillas estará a súa disposición o venres 19 de xuño de 2020, a partires das 12 da mañá na plataforma Abalar Móbil. Aquelas familias que non teñan abalar móbil, sería conveniente que o descargasen. Se esto non puidera ser posible, poderán recoller, previo aviso, o boletín de notas na secretaría do centro.
Aqueles alumnos e alumnas que dispoñan de libros do fondo de libros terán que devolvelos para poder obtar as axudas do vindeiro curso. O prazo para entregalos será do 22 ao 30 de xuño.

ADMISIÓN ALUMNADO 2020/2021

LISTAXE PROVISIONAL

Todos os alumnos e alumnas que solicitaron praza no noso centro, resultaron admitidos e admitidas.

A listaxe provisional está exposta no taboleiro interior do centro.

FONDO LIBROS 2020/2021

Ábrese o prazo para a presentación da solicitude para a participación no fondo solidario de libros de texto.

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica no formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática Fondolibros (https://www.edu.xunta.es/fondolibros), a través da sede electrónica da Xunta de Galicia: https://sede.xunta.gal.