25 Novembro no CEIP Ramón Falcón

Aquí tedes o vídeo-resumo das actividades levadas a cabo polo 25 de novembro en contra da violencia de xénero. Un lapbook que recolle unha analoxía entre o proceso de reciclado do vidro e as actitudes positivas para erradicar a violencia de xénero.

Visita ao MIHL polo alumnado de Educación Infantil e de 1º e 2º de Primaria

Aquí tedes un pequeno resumo sobre a visita do alumnado máis pequecho do CEIP Ramón Falcón ao MIHL, museo situado na cidade de Lugo. Esperemos que vos guste.

Visita ao rocódromo da cidade de Lugo

O luns 21 de novembro de 2022, o alumnado de 3º a 6º de Primaria, desfrutou das instalacións do rocódromo da cidade de Lugo. Alí puxeron a proba as súas capacidades físicas mediante a escalada. Aquí tedes un pequeno resumo.

Concurso Tíralle da lingua. Gañador: Os marqueses Falcón

Aquí tedes o relato gañador, elaborado polo alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria coa axuda dos seus mestres, que será seleccionado para representar ao noso centro, no Concurso "Tíralle da lingua".

Concurso Tíralle da lingua. Finalista: O colexio encantado

Aquí tedes un podcast elaborado por Carla, alumna de 6º de Primaria, sobre unha historia nun colexio encantado.

Concurso Tíralle da lingua. Finalista: "A aventura de Jack e Lobi"

Aquí tedes o podcast do alumnado de 4º de Primaria sobre o Samaín 2022: A historia de Jack e Lobi.

I Liga de Indiaka

Comeza o mes de novembro e con el a primeira liga de Indiaka nos períodos de ocio.

Para comezar, cada equipo elaborou os seus escudos representativos e o seu nome para colgalos no mural onde cada semana aparecerán os distintos enfrontamentos.

Despois de todos os preparativos, comezaron os enfrontamentos entre os distintos equipos.

Samaín 2022

Aquí tedes un breve resumo da celebración do Samaín 2022. Esperemos que vos guste e non pasedes medo!

Magosto 2022

Aquí tedes un breve resumo da celebración do Magosto 2022 no CEIP Ramón Falcón.

1º Charla do programa "Sana el hoy"

O venres 7 de outubro, levouse a cabo a 1º charla do programa educativo "Sana el hoy", impartida por Javier Rouco. Estas charlas están adicadas a concienciar, reflexionar e mudar os  hábitos alimentarios de toda a comunidade educativa.