Escola de nais e pais no CEIP Ramón Falcón

ESCOLA DE NAIS E PAIS DO CEIP RAMÓN FALCÓN DE CASTRO DE REI

Ao longo desta semana, levaremos a cabo tres sesións de dúas horas de duración, da escola de nais e pais do CEIP Ramón Falcón sobre o ensino a distancia.

CONTIDOS:

Titorial para o acceso a aula virtual do centro

Pica na seguinte ligazón para ver os pasos a seguir para o acceso a aula virtual do CEIP Ramón Falcón.

Titorial de acceso a aula virtual.

Tamén podes descargar o documento adxunto.

Samaín 2020

O Venres 30 de Outubro, todos os cursos do CEIP Ramón Falcón celebraron un breakout ambientado no Samaín. Tiveron que atopar un antídoto agochado no colexio e para elo deberon superar unha serie de adiviñas e probas...Pasámolo xenial! Aquí tedes a mostra!

Voltamos ás aulas!

Xa estamos aquí de novo! Na seguinte infografía tedes toda a información sobre os horarios do comezo do período lectivo! Tamén a podedes descargar picando no documento adxunto!

Organización do período de adaptación para o curso 2020/2021

Organización do período de adaptación para o curso 2020/2021.

REUNIÓNS FAMILIAS

Prezadas familias:

co fin de comunicarvos todas as novidades deste novo curso escolar, convocámosvos a unha reunión. O día e a hora da mesma dependerá do curso no que esté matriculado o voso fillo ou filla. So poderá vir unha persoa por alumno/a.

Será na biblioteca, co fin de garantir as medidas de separación e de hixiene recomendadas.

Así, as reunións serán os seguintes dias e horas:

LISTAXE DEFINITIVA DO FONDO DE LIBROS TEXTO 2020/2021

LISTAXE FONDO LIBROS ALUMNADO 3º E 4º DE ED. PRIMARIA

Xa está a vosa disposición, no taboleiro do colexio, a listaxe definitiva do fondo de libros para o vindeiro curso académico.

VALES DE LIBROS E MATERIAL ESCOLAR CURSO 20/21

Xa están a vosa disposición os vales de libros e material escolar para o vindeiro curso escolar. No taboleiro da entrada do colexio está exposta a listaxe provisional do número de libros que lle corresponde ao alumnado de 3º e 4º de Ed. Primaria.

A semana que ven xa estará a vosa disposición a listaxe definitiva de libros por alumno/a.

*Por motivo de proteción de datos, non se pode publicar a listaxe na páxina web.

LIBROS TEXTO 2020-2021

LIBROS DE TEXTO 2020-2021

Adxúntase o listados de libros de texto para o vindeiro curso 2020-2021

Solicitude comedor curso 2020/2021

Xa está a vosa disposición a solicitude de comedor para o vindeiro curso. Podedela descargar no enlace ou pasar  a buscalo pola secretaría do centro

A partires do luns, ábrese o prazo tamén para solicitar ser colaborador no comedor do centro.

A dirección do centro.