Quinto de primaria

MURAL CONSELLO LOCAL DA INFANCIA E ADOLESCENCIA

A ANPA Río Tella participa de forma activa no Consello Local da Infancia e Adolescencia (CLIA) do Concello de Teo. Unha das actuacións é a creación dun mural, no patio do CEIP A Ramallosa, froito da participación dos alumnos de 5º e 6º de Eduación Primaria, tanto na concepción do propio mural como no traballo de pintura en parede.

Máis información aquí

mural CLIA no CEIP da Ramallosa

Alumnado de quinto curso, colaboradoras e colaboradores na confección do mural.

Imaxe: ANPA Río Tella (Premer sobre a foto para ampliar)

Radio "QuintoA"

Para conmemorar o "Día da poesía" inauguramos un espazo onde queremos facer pequenos recunchos de radio.

Comezamos con algúns poemas.

Esperamos que vos gusten.

(Preme na imaxe)

radio

MURAIS DE ROSALÍA DE CASTRO

As nenas e nenos de quinto A fixemos un traballo de investigación sobre Rosalía de Castro para conmemorar o seu aniversario, que se celebra o 24 de febreiro. Fixémolo en catro equipos e recollemos algunhas cousas nos murais que vos presentamos aquí (preme sobre cada imaxe para ver o mural):

A robótica chega ao noso colexio

robot

O noso centro é un dos seleccionados para participar nun novo proxecto: a incorporación da robótica aos niveis de quinto e sexto de primaria.

Hoxe asistimos á presentación do mesmo, onde compañeiras e compañeiros que xa levan anos desenvolvendo este tipo de experiencias  amosáronnos algunhas actividades creadas polo seu alumnado.

Ábrense novas posibilidades de traballo interdisciplinar, para seguir avanzando na aprendizaxe de xeito paralelo á evolución da sociedade. Todo un reto, unha nova ilusión.

Na imaxe podedes ver os novos inquilinos do cole, que chegan para quedarse.

CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

Contribución do alumnado

de 5º de Primaria no

"Día internacional contra a

violencia de xénero"

BENVID@S ao noso BLOGUE!

Ola a tod@s, xa estamos aquí!

Somos o grupo de 5º de primaria do noso cole.

Comeza un novo curso para nós: nova etapa, novas aulas,

nov@s profes, novas sensacións,...e tamén un novo blogue,

onde intentaremos deixar pegadas do noso bo facer, para

que sexa unha ventá aberta ás nosas aulas e, por suposto,

fóra delas tamén.

Si queredes ver como nos foi na nosa primeira saida ao

Museo de Historia Natural da USC, preme na foto!

MEDO

Conta a lenda que nun pobo abandonado unha familia mercou unha casa. Co tempo chegaron ao pobo  moitas familias e ocuparon máis casas.

Un día a familia foi a un mercadiño e mercaron un cadro dun pallaso. A nena íbao colgar pero o pallaso moveuse. Un pouco despois soou o teléfono e a nena colleuno e escoitou como ao outro lado alguén diciía:

-Se non vas á casa da túa amiga matarei a alguén da túa familia.

Ela non podía facer o que lle mandaban porque a casa da súa amiga estaba a cinco rúas da súa.

Ao día seguinte cando a súa nai foi colgar a roupa viu que o seu fillo estaba morto e o pallaso do cadro tiña un dedo levantado.