A NATUREZA RAMALLOSEIRA

DEBUXAMOS A NOSA ÁRBORES.

En folios en tamaño A3, plasmamos unha árbore, froito do noso imaxinario, posto que por sorte vivimos nunha contorna onde existen múltiples especies. Realizamos o debuxo con rotuladores de cores e a maioría decidimos corolealo con témperas sólidas.

Mirade canta variedade e orixinalidade aquí ou na fotografía.

PAISAXES VARIADAS.

Debuxamos no noso blog unha gran variedade de paisexes de todo tipo: marítimas, camprestres. montañosas, boscosas, de río..., utilizado distintos tipos de pintura, a alección de cada quen.

Coma sempre, primeiramente documentámonos, observamos e analizamos unha chea de obras pictóricas ben famosas.

Mirade as nosas, accedendo desde aquí ou desde a imaxe.

CERTAME DE ARTE ESCOLAR DA FUNDACIÓN EUGENIO GRANELL.

Por sorte, este ano poidemos volver participar no Certame de Arte escolar da Fundación Granell e gozar co agasallo de poder visitar no museo as nosas obras e creacións e compartilrlo coa familia e a sociedade.  Nesta nova edición o tema a traballar nos nos podía acaer mellor, posto que o eixo era sobre o pintor surralesta, natureza e medioambiente.

E puxémonos mans á obra utilizando distintos medios de expresión e técnicas como pintura, debuxo, collage, escultura e fotografía. Mirade as nosas naturezas surrealistas e o proceso de creación, marcando aquí ou na fotografía.

CREACIÓNS NAVIDEÑAS.

Incriblemente xa pasaron tres meses desde o inicio do curso, e temos ás portas as ben merecidas vacacións de Nadal e non podían faltar os nosos debuxos-postais para conmemoralo. Ademais, grazas á colaboración das imaxinativas e creativas familias, o derradeiro día, lucimos os nosos xerseis decorados con materiais de reciclaxe, como actividade dentro do noso proxecto ambiental. Tamén podedes ver, unha pequeniña mostra.  Mirade aquí ou na imaxe, estas dúas actividades.

CON ELEMENTOS NATURAIS, ARTE PODEMOS CREAR,

Como seguramente sabedes, este ano o centro está a traballar ao redor de dous proxectos na Escola verde, sobre o medioambiente e a a sostenibiliade do programa PROXECTA +.

Por suposto no Obradoiro de arte de Educación Infantil, tamén quixemos sumarnos a esa interesanter iniciativa e aportar o noso granciño de area. E quixemos comezar o máis axiña posible.

Ahí vos deixamos as actividades realizadas no 1º trimestre. E continuará...

O BOSQUE ANIMADO.

Pareceunos unha idea magnífica, crear o noso propio bosque no corredor das nosas aulas. Cadanseu fixo unha árbore en papel de embrullar castaño, coas súas ponlas correspondentes. Comezamos rachando coas mans os anacos de papel para realizar logo a composición. No tronco voltamos a utilizar a técnica do frottage sobre os das árbores do patio exterior e unha vez colocados os ramallos, estes, estampámolos con diferentes obxectos.

Neste caso a creación, foi unha adaptación da proposta por Salvador Cidrás e Vicente Blanco no seu blogue Escola imaxinaria, que vos animamos a que visitedes polas excelente experiencias que comparten sempren.

Visitade o noso bosque ramalloseiro.

COMPOSICIÓNS NATURAIS

Realizamos collages individuais enriba dunha cartolina cos elementos naturais que cada nena e neno trouxo dos seus paseos e saídas coas súas familias a distintas contornas como monte, parque, praia, campo, río.  Ademais da capacidade creativa que amosaron, e que podedes ver nas imaxes, deunos moito xogo para aprender nomes e características pois cada criatura amosaba os seus tesouriños e a súa procedencia. E deixando ben claro a importancia de non modificar os espazos naturais.

Arte efímera pero da que quixemos deixar a lembranza realizándolles unha fotografía.

Aquí  ou na imaxe, podedes ver estas orixinais obras.

DE PASEO POLO BOSQUE.

Non hai mellor aprendizaxe que a que se produce no contexto real da experiencia, por iso non quixemos deixar de visitar a carballeira e o bosque que temos a carón da escola. Observamos, investigamos, formulamos hipóteses, aprendemos unhas de outros cousas novas, respectamos  o espazo e mesmo recollemos algún lixo. Por suposto, gozamos moitísimo.

Clicade na fotografía ou aquí para consultalo.

FROTTAGE

Comezamos en contacto con distintas tipos de follas de diferentes procedencia, tamaños e formas, á vez que iamos aprendendo o nome da árboreá que pertencía e as características máis sobresaíntes. Nesta actividade o sentindo do tacto foi fundamental para detectar a parte onde están os nervos que colacamos enriba da mesa cara arriba. A continuación, colocamos un papel branco A3 e cunha cera mol, frotamos aparecendo a impresión da folla. Auténtica maxia! Fomos cambiando de cores e de follas ata completar a nosa vistosa composició, Mirade aquí ou na fotografía o resultado.