CONVOCADAS AXUDAS PARA FAMILIAS USUARIAS DO COMEDOR

O luns 30, a Consellería publicará unha convocatoria de axudas para as familias que teñen alumnado no servizo de comedor dos centros con xestión directa, que é o caso do noso.

Vai dirixido ás familias do alumnado que utiliza este servizo e que ostenta a condición de gratuíto (que polo tanto non pagan nada) e do que por renda familiar resulta pagador de 1 €. As familias ás que se lle conceda axuda percibirán 2,5 € por día lectivo, no caso das que non pagan nada e de 1,5 € por día lectivo as que pagan 1 €.

O prazo de presentación de solicitudes vai dende o día 31 de marzo ao 6 de abril, ámbos inclusive.

Toda a información, incluída a da tramitación de solicitudes para as familias do noso centro premendo aquí.

AnexoTamaño
Axudas_comedor.pdf143.45 KB