CONTACONTOS A CARGO DO ALUMNADO DE 5º E 6º DE PRIMARIA

NESTE CURSO, TRATOU DE PROMOCIONARSE A LECTURA NOS CURSOS MÁIS ALTOS OFERTANDO A POSIBILIDADE DE CONVERTIRSE EN CONTACONTOS DOS MÁIS PEQUENOS DO COLEXIO. AQUEL ALUMNADO QUE QUIXESE E LLE INTERESASE ESTA ACTIVIDADE ANOTABA OS SEUS DATOS, O NOME DO CONTO QUE LLE APETECÍA CONTAR E A QUE CURSO ÍA DIRIXIDO, PARA POSTERIORMENTE PODER ORGANIZAR AS DATAS DE LECTURA AOS DISTINTOS GRUPOS, QUE TIÑAN LUGAR NA SESIÓN DA HORA DE LER ESTABLECIDA DESPOIS DO RECREO.

DEIXAMOS ALGUNHAS IMAXES DAS LECTURAS REALIZADAS:

Carmela e Noa leron "el león y el ratón", ed. combel, ao grupo de 3 anos

Paula e   , leron "o apaldador" ao alumnado de 5 anos do grupo B

Alicia e Lola escolleron o libro informativo "os bolechas queren saber como aforrar auga" para comentalo co alumnado de 5 anos do grupo B. Foi unha sesión moi formativa

Uxía leu "os bolechas van ao parque de atraccións" @s nen@s de 4 anos do grupo B

Lorena escolleu "el bebe jefazo" para contar ao alumnado de 5 anos A

Naiara Sánchez e Nuria elixiron o conto "o rato Tom e a rata Tomasa" para contar ao alumnado de 2º B

page | by Dr. Radut