Día do libro

De cara a conmemorar o día do libro, o 23 de abril, plantexamos dende a biblioteca algunhas actividades:

- Apadriñamento lector: alumnado de 5º e 6º de primaria lerán o propio día, a un grupiño de compañeir@s de menor idade dende infantil ata 4º, tendo que pasar días antes pola biblioteca a elexir un libro que contarlles.

- Préstamo-agasallo: cada nen@ traerá da casa un libro envolto que prestará ao compañeir@ que lle toque en sorte ese día e, cando remate de lelo será devolto.

- Mural de fotos lectoras: trátase de aportar fotos onde se mostre unha actitude lectora, pode ser en calquer espazo ou forma, sos ou acompañados, adxuntando unha frase que indique que lle aporta un libro, que tipo de libros lles gusta ler,...

- Historias contadas: o alumnado de 2º e 3º ciclo contarán co compañía de Pepe Sendón, quen lles agasallará cunha actividade de narración de historias, se cadra con algunha sorpresa.

page | by Dr. Radut