Libros de texto

LIBROS 4º EP

5º e 6º EP (E-DIXGAL)

Inglés 5º e 6º EP

Fondo solidario de libros de texto

O día 9 de Xullo a partir das 15 h. serán publicadas, no taboleiro do centro, a listaxe provisional de admitidos.
O prazo de reclamación comezará o día seguinte da súa publicación, ata 2 días hábiles

Listaxes definitivas do fondo solidario de libros e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar

As listaxes definitivas do fondo solidario de libros e axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar atópanse na secretaría do centro dende hoxe.

O luns 19 e o martes 20 de xullo de 9:00-13:00h entregaranse os libros (de 3º e 4º EP) e os vales de material.

Os que non sexan recollidos nesas datas deberán esperar ata o 1 de setembro.

Aviso referente aos libros de texto curso 2021-2022.

Segundo as instruccións ditadas para o vindeiro curso, a hora de libre configuración do centro adicarase a reforzo da área que determine o centro.
Non se impartirá francés en 4º e 6º no curso 2021-22.
Actualizada a listaxe  dos libros de texto de cuarto tendo en conta esta situación.

Había un erro na listaxe dos libros de 3º de Ed. Primaria. Elíminase o libro de VALORES SOCIAIS E CÍVICOS: Saber hacer contigo, para o curso 2021-22