Mércores Maio 02, 2018
Start: 2 Maio 2018 13:16

Os mais pequenos do colexio tamén fixeron un tramo do Camiño de Inverno ao seu paso por Quiroga. Ademáis visitaron o albergue onde lles selaron as súas credenciais de peregrinos.

Start: 2 Maio 2018 13:26

A biblioteca do CEIP conmemorou o Día do Libro cía elaboración dun minilibro sobre o Camiño de Inverno por parte de todo o alumnado do centro. Grazas a mestra Sara Chavert que foi a creadora do minilibro.

Martes Maio 22, 2018
Start: 22 Maio 2018 11:01

Hoxe o colexio acolleu o programa Almorzos Saudábeis, enmarcado dentro do programa “Aliméntate ben” do Plan Proxecta, dirixido aos escolares de 5º e 6º de educación primaria e co que se busca fixar hábitos saudábeis na alimentación dos máis pequenos e mellorar a saúde bucodental do alumnado.

Start: 22 Maio 2018 11:09

Os maiores do colexio, alumnas e alumnos de sexto curso de primaria, visitaron o IES de Quiroga acompañados de Belén, a orientadora de ambos centros, quen lles falou das características da ESO e os acompañou nunha visita polas aulas e outros espazos do instituto. O obxectivo desta visita é facilitar o tránsito de primaria a secundaria.

Start: 22 Maio 2018 11:11

O CEIP de Quiroga colaborou unha vez máis coa Biblioteca municipal no concurso de relato e debuxo con motivo do Día das Letras Galegas. Os alumnos e alumnas que obtiveron premios foron: Noelia Aira Soto, Alejandro Beteta González, Miguel Sánchez Franco, Eis Durán Iglesias, Celia López Quintela, Natalia Álvarez Díaz, Estela Ferreiro Rodríguez, Irene Rodríguez Vázquez e Susana Sánchez Suárez. Parabéns a todos eles! Os seus traballos participarán agora na fase provincial. Moita sorte !!!

Start: 22 Maio 2018 11:13

No colexio conmemoramos o xoves, día 16 de maio, o Día das Letras Galegas. Os actos conmemorativos tiveron lugar no patio cuberto e consistiron en: lectura da biografía de María Victoria Moreno Márquez por parte dos alumnos de sexto; os mesmos alumnos/as rapearon a vida da autora, despois todos os cursos, dende infantil a sexto, recitaron o poema “ Can negro, can branco” do libro de poemas “Eu conto, ti cantas...”. Como remate os 150 alumnos e alumnas do centro, xunto cos 16 mestres/as cantamos o Himno galego.

Start: 22 Maio 2018 11:16

Hoxe, día 21 de maio, os alumnos e alumnas de quinto e sexto visitaron Castro Caldelas, o monasterio de Santa María de Xunqueira de Espadañedo e o monasterio De San Pedro de Rocas en Esgos. Esta excursión forma parte do programa “Move ficha pola Ribeira Sacra” organizado polo Consorcio de Turismo da Ribeira Sacra, que xa comenzara no primeiro trimestre cunha serie de actividades realizadas no colexio.

Luns Maio 28, 2018
Start: 28 Maio 2018 16:52

Hoxe conmemoramos o Día de África cun gran mercadillo solidario para recaudar fondos para a ONG Miradas al Mundo, coa que vimos colaborando nos últimos cursos. O recaudado foi 528 euros. Grazas ao alumnado e as súas familias pola súa solidariedade. Sen dúbida foi un día especial para todos!