Plan Proxecta (Aliméntate ben), Froita na escola, O sabor da aventura está no mar

Proxectos

O centro participa nestes dous proxectos. Pinchade para obter máis información

Aliméntate ben

Froita na escola:

Obxecto: consiste nunha axuda de (0,25 € por alumno/día) cun máximo de 20 días por curso, destinada ao reparto gratuíto de toda clase de froita fresca ao alumnado de 3 a 16 anos de idade.

Criterios de selección: Indispensable ter sido autorizado no programa de distribución de froita nos centros escolares.Tras a publicación da convocatoria da axuda no DOG deberá presentar a solicitude de autorización para completar o proceso de inscrición ao Plan Proxecta na modalidade de Froita nas escolas. (o feito de solicitar a participación no Plan Proxecta non é suficiente para a inclusión no Programa de Froita na Escola sen a presentación de dita solicitude de autorización).

Máis información:

O sabor da aventura está no mar

Esta é unha parte do proxecto que estamos levando a cabo no colexio. Divídese en dous: fomentar o consumo de froita e fomentar o consumo de peixe no ámbito escolar.

Está destinado a todos os alumnos do centro. Para máis información podedes pinchar na imaxe.