Benvid@s

BENVIDAS E BENVIDOS AO CURSO 2019-2020

19/09/2019 13:14

Queremos lembrarlles ás familias que ainda non pasaron a recoller o cheque de material deste curso, e tamén a aquelas que non asinaron o compromiso de fondo de libros, que as esperamos na secretaría en horario de 9:15 a 10:00 e de 13:30 a 14:15 para que o fagan. Mentres non asinen o documento do fondo libros os seus nenos e nenas non poderán dispoñer dese material.

Un saúdo

Consello Escolar

Ola á todas as persoas do CEIP Príncipe Felipe. Xa temos Consello Escolar. Agora sería moi bo conseguir formar unha ANPA entre todas as familias. Estamos esperando a vosa colaboración. Un saúdo a todos e todas

Novas