COMEZA O PRAZO DE PRESENTACIÓN DE SOLICITUDES DE ADMISIÓN PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2019/20

Como todos os anos ábrese o prazo para a presentación de solicitudes de admisión de alumnado de novo ingreso para o vindeiro curso escolar 2019/20.

O prazo para a presentación de solicitudes vai do 1 ao 20 de marzo (a.i.).

Nos arquivos que xuntamos tedes toda a información relativa ao proceso de admisión :

- Prazas vacantes

- Solicitudes (Modelo ED550B)

- Normativa reguladora do proceso de admisión - Zonas de influencia e limítrofes

* Cada alumna e alumno só poderá presentar unha única solicitude no centro no que solicite praza en primeiro lugar, a infracción desta norma determinará a perda dos dereitos de prioridade que poidan corresponderlle.

* O alumnado que ten garantía de permanencia nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto, deberá comunicalo, ao mesmo tempo, ao centro de orixe.

* O alumnado que ten reservada praza nun centro, se presenta solicitude de admisión noutro distinto deberá comunicar a renuncia á reserva antes do incio do prazo de presntación de solicitudes de admisión

Prazas vacantes 2019-20 - CEIP Praza de Barcelos.pdf608.52 KB
ED550B-G.pdf1.13 MB