Complementarias

DÍA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

O venres, 25 de novembro conmemoramos o Día Internacional contra a violencia de xénero e no colexio fixemos unha pequena escolma de contos para traballar esta temática durante estes días.

DÍA DO LIBRO 2016

O 23 de abril celébrase o Día Internacional do Libro. No colexio levamos varios días conmemorando esta data a través de moitas actividades. Por exemplo, algúns mestres/as están acudindo a ler contos a clases diferentes ás súas e os nenos/as maiores iranlles contar algunha historia aos máis pequenos/as.

Pola súa parte, os cativos/as de Educación Infantil inventaron, entre as tres clases, un conto apaixoante que foron entregando por capítulos nesta ligazón. Premede na imaxe para velo.

Pero aínda hai máis. Os nenos/as de Primaria participaron nun concurso de ilustradores/as e creadores/as de contos. Primeiro, cada un/nha imaxinou e debuxou catro elementos para un conto. Reparade na cantidade de ingredientes que había para comezar a pensar historias. Puxéronse mans á obra e cada neno/a redactou un relato propio. Xuntouse unha magnífica colección de aventuras e desventuras con mil e un personaxes.

Os gañadores/as e algún outro están expostos na entrada do colexio para que lle poidades botar un ollo. Atoparedes títulos tan atractivos como:

• El fantasma de María (1º EP).
  • La niña y el cristal mágico de Martina (2º EP).
  • La gran aventura de Manuel y Parlanchín de Carmen (3º EP).
  • Unha historia de amigos de Isabel (4º EP).
  • El perro salvador de Nicolás (5º EP).
  • El sueño de Pedro de Candela (6º EP).

E ilustracións tan suxestivas como:

Sara (1º EP)

Fabián (2º EP)

Carolina (3º EP)

Lía (4º EP)

Antía (5º EP)

Laura (6º EP)

DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ

O pasado venres conmemoramos o Día da Paz  no colexio. Estivemos toda a semana ensaiando a canción que interpretamos na festa, inventando todo tipo de bicos e traendo comida para entregarlla ao Banco de Alimentos Rías Altas. Con todos os paquetes de comida fomos formando un fermoso mosaico no chan.