ANPA.ACTIVIDADE 4 DE ABRIL

Queridas familias,

Dende a ANPA poñemonos novamente en contacto con vós para contarvos a actividade que temos prevista para o martes 4 de abril e que se levará a cabo no cole en horario escolar.

Eduardo de Martís, fotógrafo profesional  con máis de 20 anos adicado á fotografía púxose en contacto con nós e presentounos a súa proposta para fotografía escolar.

Pareceunos algo novedoso e gústounos a idea de que @s nos@s fill@s teñan este recordo, asique decidimos tirar adiante coa proposta e concretar máis detalladamente todo con el.

Polo reverso desta carta, explica paso por paso de que consta o traballo que él fai e os dous tipos de packs que poderedes elexir, no caso de que vos decidades por algún, para nada é obrigatorio, cada familia poderá elexir si escolle comprar o pack ou non, sin compromiso algún.

Ademaís de todas as explicacións, enviamos unha autorización que deberedes cubrir e facer chegar de novo ao cole cuberta no caso de que deades permiso para que @s vos@s fill@s sexan fotografiados.

Sin máis, solo nos queda decirvos que en canto Eduardo se poña de novo en contacto con nós para anunciarnos que ten o traballo impreso, avisaremosvos para concretar o día e a hora que vos poderedes pasar a ver o material.

Un saúdo!

NON OLVIDEDES ENVIAR A AUTORIZACION CUBERTA PARA QUE @S VOS@S FILL@S POIDAN SER FOTOGRAFIAD@S