PREMIO NACIONAL DE EDUCACIÓN 2016

Por 2ª vez en 5 anos, o noso centro veu recoñecido o seu labor cun dos premios nacionais de educación.

Este ano o extraordinario traballo realizado por Begoña Codesal, Aurora Jove e o resto dos participantes nesta experiencia entre os que queremos destacar ao todo o noso alumnado que no seu tempo de recreo acude, xa sexa como profesor ou profesora ou como alumno ou alumna, a participar na mesma, ven de recibir "O Premio Nacional ao uso de Tecnoloxías aplicadas á educación"

Parabéns a todas e a todos. Un orgullo traballar con todos vós.

recreo_con_codigos

Ligazón ao proxecto presentado Recreo con códigos

FOLLETO DE INFORMACIÓN XERAL

Se queres ter mais información do CEIP Ponte dos Brozos, descarga o seguinte folleto informativo

PREMIO NACIONAL DE EDUCACIÓN 2012

NORABOA!!!

O GAL (Grupo de Adquisición de Linguas) do Ceip Ponte dos Brozos acaba de recibir o 1º premio de carácter estatal do ano 2012, para centros docentes que desenvolvan boas prácticas para os centros que as dirixen á compensación do alumnado que se atopa en entornos sociais desfavorables.

Noraboa a Laura Rodríguez Calderón, ao seu alumnado e a todos e todas nós.

Memoria presentada para o premio aquí

Memoria iPads

Memoria do uso dos iPads no Ceip Ponte dos Brozos no 2º nivel do 2º ciclo de primaria

Memoria