REAPERTURA DO PRAZO PARA O PROCESO DE ADMISIÓN DO NOVO ALUMNADO (CURSO 2020/2021)

REAPERTURA DO PRAZO PARA ADMISIÓN DE ALUMNADO

(Próximamente anunciaranse os prazos para solicitude de libros e transporte escolar)

Do 11 ao 18 de maio (ambos inclusive)

Consulta do novo calendario de admisión aquí.

Horario de secretaría: de 9:30 a 12:00

Os impresos descargaranse dende esta páxina ou recolleranse na conserxería do centro.

NORMAS BÁSICAS DE ACCESO AO RECINTO ESCOLAR

- O centro estará aberto exclusivamente para entregar documentación relativa á admisión de alumnado. Para calquera consulta poderán poñerse en contacto con nós por teléfono ou correo electrónico.

- Farase a cola no exterior do pavillón administrativo mantendo as distancias de seguridade.

- Acudirá únicamente unha persoa por familia.

- Sempre que sexa posible, non traían aos nenos ao colexio. No caso de que teñan que vir con eles, terán que permanecer da man do adulto todo o tempo.

Para consultar todo o proceso, acceda aquí.