Convivencia

Patios

Estimadas familias:

Desde o Equipo de Convivencia queremos transformar os patios da nosa escola en lugares máis dinámicos, nos que todas as crianzas atopen estímulos do seu agrado. Apostamos por facelo desde a reciclaxe, polo que precisamos da vosa colaboración.

Por favor, enviade ao cole:

·

Caixas de cartón de tamaño medio ou pequeno e baleiras (de galletas, cereais, zapatos...).

·

Tetrabricks baleiros e limpos e co tapón.

DÍA INTERNACIONAL CONTRA O ACOSO ESCOLAR (2 DE MAIO)

Hoxe conmemoramos o Día Internacional Contra o Acoso Escolar.

No CEIP Eduardo Pondal rexeitamos todo tipo de violencia e pretendemos unha comunidade educativa respetuosa.

Para este día, algún dos alumnos mediadores puxeron voz ao conto “Como axudo a Antón?”, unha historia pensada para coñecer e comprender as diferentes formas de acoso e como atallalas.

Preme na imaxe!

20 de Novembro. DIA DOS DEREITOS DOS NENOS E NENAS

DIA DOS DEREITOS DOS NENOS E NENAS

Patios

Estimadas familias:

Por favor, enviade ao cole:

·

Tetrabricks baleiros e limpos e co tapón.

O Ceip Eduardo Pondal contra a violencia de xénero

« Novembro 2019 »