PROGRAMA DE RADIO: QUEDA NA CASA!

PROGRAMA DE RADIO:QUEDA NA CASA!

Chegou unha situación excepcional que nos tocou vivir coa pandemia do COVID-19.

A suspensión das clases e o confinamento obrigou a todo o profesorado a buscar canles de comunicación co alumnado e coas familias, pasando a tomar o protagonismo os medios telemáticos que poidan, senon suplir, polo menos paliar a posibilidade de continuar traballando, proporcionar ao noso alumnado e  familias recursos e materiais para que conten con traballo que lles permita dalgún xeito manter rutinas, seguir aprendendo, e sobre todo seguir comunicándonos.

Aproveitamos a proposta de Manuel de Eco FM, Ribeira Sacra e dende as casas a través da aula virtual e o whatsap creamos un programa de radio. Puidemos seguir traballando de xeito colaborativo, facendo algo que lles encanta: radio,  e mantendo así comunicación co exterior. Reflexionamos sobre como nos tocaba afrontar esta situación a través deste programa de radio: QUEDA NA CASA!

Agradecemos moito a proposta de Mnuel de Eco FM que nos brindou a posibilidade de seguir facendo radio e   realizou esta estupenda montaxe.

Se o queres ouvir:

Radio Guímaro: QUEDA NA CASA