DÍA DA BIBLIOTECA.

Na semana do 21 ao  25 de outubro celebramos o día da biblioteca. Non hai mellor excusa para dar a coñecer a biblioteca porque a día de hoxe o noso cole quedaría orfo e desamaparado se lle falta a biblioteca.

Agardamos con impaciencia poder trasladala para a planta baixa, o seu novo espazo, pero mentras non se pode polas obras que se están a realizar no centro disfrutamos dela no lugar de sempre.

Esta conmemoración da pé para porlle unha posta a punto á biblioteca e para presentarla á comunidade educativa. Preparámonos para unha rica andaina polo curso 2019-20 no que camiñaremos da man da biblioteca.

Formación de usuarios:

No mes de setembro, o alumnado de 5º e 6º recibe unha xornada de formación  sobre a catalogación dos fondos e a información dos texuelos que nos idican a ubicación nos seus recunchos por órde alfabética cos criterios da CDU, e colaboran na súa colocación. Isto favorece ademáis, a análise dos fondos, o maís salientable dos recunchos da biblioteca….

Tamén elaboran as normas e consellos para o uso da biblioteca, a fin de mantela en orde e coidada implicándose activamente no coidado e xestión da biblioteca.

Con motivo da conmemoración da biblioteca organizamos dúas xornadas de portas abertas, que se levan a cabo na hora de ler, os días previos a esta conmemoración. O alumnado de 5º e 6º, estrease como biblioaxudantes e explican aos compañeiros e ás familias como se organiza e xestiona a biblioteca e as normas e consellos que elaboraron en carteis.

Esta é a nosa presentación

Este curso celebramos o día da biblioteca o venres 25 de outubro atendendo ao lema  ”Biblioteca escolar: viveiro de cidadania”. Dende o equipo de biblioteca organizouse un circuito de catro estacións para coñecer mellor a biblioteca e vivir un día de convivencia e cidadania para todxs.. Así o alumnado continuou coñecendo as posibilidades da biblioteca disfrutando con experiencias que lles proporcionaban os biblioaxudntes, convertidos agora en monitores.

• Estación 1. Achegámonos a un milleiro de contos

Aquí Fabian e Dani contábanlles un conto, que prepararon previamente entre os dous: “Fina a pirata” de Helena Villar Janeiro. Un conto inclusivo que nos fala da superación de atrancos, do traballo en equipo, dos libros, da reciclaxe, da creatividade…

• Estación 2. Creamos

Nesta estación Allfie e J. Ramón dirixian a creación de historias co xogo Story cubes. Para elo tiveron que ler as instruccións e entendelas a fin de explicarlas aos seus compañeirxs e guiar o xogo.

• Estación 3. Escornabots

Nesta estación Amanda e Senén contan con dous  xogos con preguntas e probas para coñecer e usar ben a biblioteca. Así que poñen a proba  os coñecementos adquiridos nas xornadas de formación. Farán de guías e darán pistas ante as dificultades.

Contamos con dous xogos atendendo ao grao de dificultade; un para infantil, primeiro e segundo elaborado polo alumnado e outro para 3º e 4º elaborado polo profesorado.

Nos documentos adxuntos podedes ver os xogos que creamos para este día para disfrutar cos escornabots.

Xogo biblioteca para infantil, 1º e 2º

Xogo coñece a biblioteca: 3º,4º,5º,e 6º

• Estación 4. Investigo e consulto información

Nesta estación atopábanse Marcos e Manuel Que prepararon preguntas e probas para os nexs de infantil, sobre os animais; para 1º e 2º sobre o corpo humano e para 3º e 4º sobre a terra.

Tamén deberán guiar e axudar á investigación dos compañeiros asesorandos sobre os libros de consulta.

Foron rotando polo circuito todxs os grupos permanecendo en cada un 25 minutos. Polo que o circuito comezou pola mañá despois do recreo para rematar pola tarde.

Rematamosa conmemoración como cada curso cunha sorpresa na biblioteca. Unha Bandexa co cartel e lema da biblio deste curso, e chuches que compartimos todxs. Tamén levaron para as súas casas, dous marcapáxinas divulgados con motivo da conmemoración das bibliotecas escolares polo colectivo Lemos Le que conteñen os textos de Flora, unha profesora de historia da arte da comarca de Pantón  e a poeta Alicia Fernández tamén da zona.