LIGA DE BALONCESTO.

Esta semana finalizou a liga de baloncesto, que se celebrou  os martes e xoves no tempo de lecer da maña. Debido ao mal tempo que nos acompañou durante o mes de novembro, non puidemos respectar o calendario previsto (xa que as canastras se atopan no patio descuberto), o que fixo que tiveramos que retrasar as datas dos partidos. Pero esto non nos impediu difrutalas ao máximo.

Tivemos 2 grupos:

• Alumnado de 1º, 2º e 3º

• Alumnado de 4º, 5º e 6º.

Os equipos son mixtos, contando polo menos cun neno e cunha nena; ademais deberán ter un participante de cada curso (por exemplo, un neno/a de 1º, un neno/a de 2º e un neno/a de 3º).

En cada recreo xogáronse dous partidos de 10 minutos. O sistema que levamos a cabo foi o de liga, onde todos os equipos se enfrontaron entre si.

A última semana fixemos un partido libre para despedir a que xa é a cuarta liga de baloncesto do colexio.

No seguinte enlace podedes ver o documento resumo da organización da liga, así como as imaxes destes días.

Cal será o seguinte xogo? Seguiremosvos contando.