RECREOS SAUDABLES

Tal como vos anunciamos a pasada semana e por cuarto ano consecutivo damos comezo ao Proxecto Deportivo de Centro co obxectivo de fomentar a práctica de actividade física entre o alumnado.

O proxecto garantirá que todas as actividades deportivas que realicen os alumnos/as teñan un carácter eminentemente educativo. Debemos aproveitar a actividade física, o deporte como un excelente medio para educar persoas.

primeira actividade proposta é a dos recreos saudables, que se realiza xa dende comezos de curso. Temos tres zonas os luns, mércores e venres, mentres que martes e xoves haberá xogo libre.

O material do que dispón o alumnado en cada zona é o seguinte:

Zona 1: Patio cuberto pequeno e cancha de voleibol → 1 Pelota baloncesto, 1 pelotas espuma, 1 pelota de voleibol,  2 cordas, mariolas pintadas neste curso.

Zona 2: Pista polideportiva descuberta  1 Pelota de fútbol, 1 pelota de baloncesto, 1 pelota balonmán.

Zona 3: Parte descuberta → 1 pelota espuma (brilé), 2 aros grandes. Nesta zona contan coas pistas de atletismo e cun 3 en raia, pintados tamén ao comezo deste curso.

Zona infantil: (Columpios e areeiro) → 1 Pelota espuma, 3 pelotas plástico, 5 aros pequenos.

O alumnado está distribuído en 3 grupos: 1º e 2º, 3º e 4º e 5º e 6º. Rotarán seguindo esta táboa:

ZONA 1

ZONA 2

ZONA 3

LUNS

5º / 6º

MARTES

LIBRE

MÉRCORES

5º / 6ª

XOVES

LIBRE

VENRES

5º / 6º

3º / 4º

Os luns, mércores e venres cada grupo xogará na súa zona co material que lle corresponde.

Os martes e xoves pódese xogar en calquera das zonas, con calquera material e con calquera compañeiro /a.

O material de cada unha das zonas cólleno ao comezo do  tempo de lecer (tanto no da mañá coma no do comedor) e déixano recollido ao rematar.

Os días que chove non seguimos esta organización, dadas as limitacións dos espazos.

Con esta actividade conseguimos que o alumnado faga máis actividade física durante os tempos de lecer, que amosen máis interese polo exercicio, que se relacionen con todos os alumnos/as do centro…

Aquí vos deixamos o proxecto deportivo que desenvolveremos este ano de xeito detallado.

A próxima semana disfrutaremos cunha liga de baloncesto para todo o alumnado de primaria, para a cal xa leva todo o mes entrenando. Manterémosvos informados.

TODOS A XOGAR!