MARTES, 16 DE OUTUBRO, TOCOU EXCURSIÓN

O pasado martes, era esperado con ilusión pois tocaba excursión e eses días, para empezar, son distintos ademáis de pasalo sempre xenial

O alumnado de infantil e primeiro e segundo, acompañados dos seus titores, Óscar e Paco visitaron a panadería Roelma. Alí Rosa explicoulles como traballaban para facer o pan, as empanadas e algún doce, e despois chegou a hora da verdade: coas mans na masa!

Foi estupendo poder facer cada  un de nós e seu propio boliño coa masa que nos deu Rosa a cada un. Deixamolo a cocer e marchamos a xogar ao parque de Sanugueiros.

De volta para o cole paramos na panadería e recollemos o noso boliño que levamos para a casa e compartimos coas nosas familias.

Grazas Rosa polo teu tempo, pola masa e por ensinarnos a facer un pan que estaba boísimo.

Pasámolo xenial como podedes comprobar nas imaxes que podedes ver aquí.

O alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º tamén tiñamos visita pois tocaba a III andaina que organiza a Asociación Amigos do Camiño pola Ribeira Sacra cada curso.

Ë unha convivencia multitudinaria pois participan os colexios públicos e privados e os IES da zona. Este curso escolleuse un tramo entre os concellos do Saviñao e Chantada polo que se sumaron a esta andaina.

O punto de encontro foi en Diamondi á carón da igrexa romana de San Paulo de Diamondi, unha das mellores mostras do arte románico da Ribeira Sacra. Sorprendeunos a grandiosidade desta igrexa e o seu campo, alí naquela pequena parroquia.

Comezamos a camiñar, e baixamos ata Belesar por unha calzada romana, inda que era baixar seguido…disfrutamos da naturaleza.

En Belesar, collemos unha botella de auga, cruzamos o Miño e comezamos a subir ata facer unha parada na adega Via Romana. Aquí dábannos unha mazá e unha chocolatina para coller forzas e seguir subindo!. Tamén falamos pola radio a través da emisora onda cero.

O que quedaba de subida foi duro…. A algúns costounos ben pero por fin chegamos á igrexa, tamén románica, de San Pedro de Líncora no concello de Chantada.

Preme aquí para ver o resumo e datos técnicos da nosa andaina.

Foi un día fermoso no que descubrimos paraxes naturais espectaculares, e tamén historia, ingredientes máis que suficientes para presumir de país porque Galicia, e en especial a Ribeira Sacra garda recunchos naturais únicos, cargados de historia, que temos pois que coñecer, valorar e conservar.

O resumo do día tédelo neste vídeo e imaxes.