Un novo proxecto...a radio chega ao centro

Dentro do proxecto de Bibliotecas Escolares acaban de concedernos un miniproxecto que consiste en crear na biblioteca un laboratorio de radio, o que nos vai permitir outras  posibilidades de traballar e abordar as aprendizaxes, pois elaborar e emitir programas de radio cos contidos de primaria supón traballo que indudablemente  mellorará non só os coñecementos senón tamén competencias clave do alumnado.

A primeira actividade que plantexamos é visitar un programa de radio para coñecer  de primeira man como funciona e como podemos enfocalo nós no centro.

Esta mañá o alumnado de 5º e 6º visitamos a emisora de radio principal de Monforte, cadena Ser, onde María e Rafa nos fixeron sentir coma na nosa casa.

Deixámosvos unhas fotos para compartir con vós este momento tan ilusionante. Estamos desexando poñer en marcha a nosa propia radio.

Deixamos enlace ao noso debut dunha grabación na cadena Ser en Monforte con María e Rafa