ANPA "A Ferradura"

Clausura do curso 2017/2018

 

Ao longo deste mes de xuño celebraremos as exhibicións das distintas actividades extraescolares organizadas desde a ANPA, que rematarán co festival o xoves 21 de xuño.

Tedes AQUÍ a información detallada de data, hora e lugar das exhibicións.

 

A xunta directiva da ANPA "A Ferradura" deséxavos unhas felices vacacións

 

 

Actividades extraescolares, comedor e servizo de madrugadores. Nenos de 3 anos

Nos seguintes enlaces pódese consultar a relación de actividades, horarios, prezos e outra información de interese para o alumnado de 3 anos que comeza no curso 2018/19.

Unha vez cuberta a solicitude debe entregarse no local da ANPA (en horario de 9.00-9.30 e 16.00-18.00)  ou ben por correo electrónico (anpaferradura@gmail.com). Neste último caso deberán pasar polo local da ANPA para asinar a autorización para a domiciliación bancaria.

Actividades extraescolares, comedor e servizo de madrugadores. ANPA A Ferradura. Curso 2018-2019

A partir do 28 de maio e ata o 11 de xuño está aberto o prazo para a inscrición no comedor, servizo de madrugadores  e actividades extraescolares da ANPA "A Ferradura" para todos os nenos e nenas agás 4º de Educación Infantil (para estes nenos e nenas habilitarase nos próximos dias outro prazo).

Nos seguintes enlaces pódese consultar a relación de actividades, horarios, prezos e outra información de interese.

Unha vez cuberta a solicitude debe entregarse no local da ANPA (en horario de 9.00-9.30 e 16.00-18.00)  ou ben por correo electrónico (anpaferradura@gmail.com). Neste último caso deberán pasar polo local da ANPA para asinar a autorización para a domiciliación bancaria.

IMPORTANTE. Convocatoria Asamblea Extraordinaria XOVES 24, 16:00H

Convócase Asemblea Extraordinaria da ANPA "A Ferradura", a celebrar na sala de vídeo o xoves 24 de maio ás 16:00h en primeira convocatoria e 16:30h en segunda convocatoria.

Orde do día:

  1. Aprobación da delegación de voto tal e como se establece na convocatoria (xúntase máis abaixo un doc para comunicar a delegación de voto)
  2. Presentación das propostas de cátering para o servizo de comedor escolar (xúntase documento coas propostas)
  3. Votación para elixir, entre as propostas presentadas, a empresa proveedora de catering do curso 2018/19.

 

PROPOSTAS DE CATERING PARA O SERVIZO DE COMEDOR ESCOLAR

 

DELEGACIÓN DO VOTO:

Permitirase que recaia unha delegación de voto por cada persoa presente, o voto entregarase á presidencia da Asemblea ao comezo desta e dita delegación será por escrito.

COMUNICACIÓN VOTO DELEGADO 

 

 

AVISO IMPORTANTE: Parada de vehículos na contorna do colexio

Segundo a información facilitada polo Concelleiro de Medio Ambiente e Convivencia , Xan Duro, desde a semana pasada está sinalizado o espazo de parada de vehículos na Avda Antonio Raimundo Ibañez-Marqués de Sargadelos (desde o paso de peóns ao estanque, en ambos sentidos) para ser utilizada nos horarios de entrada e saída do colexio.

Os axentes informarán ao longo desta semana e pasarán a sancionar aos coches aparcados en dobre fila ou invadindo a beirarúa nas entradas do colexio a partires da semana próxima.

Compartimos a necesidade de que a contorna do Pio XII sexa segura para os/as menores e peóns que fan uso dela, por iso pregamos que non se abuse e/ou faga mal uso das áreas habilitadas para parada que, lembramos, non son de estacionamento.

Grazas pola vosa colaboración.

 

1º MINICAMPUS 2017/18: "ComunicARTE na radio, a Televisión e a Realidade Virtual"

O próximo venres 2 de febreiro terá lugar unha nova  actividade didáctica de achegamento á ciencia que organizamos en colaboración coa USC. Nesta ocasión contamos co persoal investigador e técnico do grupo de Estudos da Comunicación  da Facultade de CC. da Comunicación.

Minicampus PIOXII-USC: "ComunicARTE na radio, a televisión e a Realidade Virtual

Data e hora:Venres 2 de febreiro, de 16:00-19:00

Lugar:Facultade de Ciencias da Comunicación (Campus Norte)

 

Esta actividade quere incentivar as capacidades comunicativas e críticas dos nenos e nenas.

A proposta didáctica inclúe coñecer o funcionamento dun plató virtual, ou como facer un programa de radio ou de televisión.

 

ATENCIÓN: 

Prazo para a inscrición: ata o mércores 31 de xaneiro (incluido)

  • Prazas limitadas: Máximo 30 nenas/os (asignadas por orde de inscrición).
  • Actitividade dirixida ás nenas e nenos de 6º e 5º de primaria. De ser necesario, terá prioridade o alumnado de 6º.
  • Para inscribirse debe comunicarse á ANPA, mediante correo electrónico (anpaferradura@gmail.com), ou no local da ANPA, indicando nome da nai/pai/titor, nome do neno/a, curso e un enderezo de correo electrónico (só no caso de non telo indicado anteriormente).

 

Consultar aquí as normas de funcionamento dos minicampus

AVISO IMPORTANTE: ZONAS DE PARADA VEHÍCULOS

Nas vindeiras semanas habilitarase unha zona de parada de vehículos na rúa Marques de Figueroa  (desde o paso de peóns ao estanque en ambos sentidos) para ser utilizada nos horarios de entrada e saída do colexio.

Os axentes informarán nos dias previos e pasarán a sancionar os coches aparcados en dobre fila ou invadindo a beirarúa nas entradas do colexio a partires de entón.

Compartimos a necesidade de que a contorna do Pio XII sexa segura para os menores e peóns que fan uso dela, por iso pregamos que non se abuse e/ou faga un mal uso das áreas habilitadas para parada que, lembramos, non son de estacionamento.

Grazas pola vosa colaboración

Obradoiros "A comunicación na familia"

 


A Federación Galega de ANPAS de Compostela, en colaboración co Concello de Santiago, organiza os Obradoiros “A Comunicación na Familia”, cos que se pretende botar unha pequena ollada, a través de reflexos da vida diaria, das cousas que nos axudan e as que nos entorpecen nesa aventura que é a convivencia na familia. Tratarase de proporcionar aos pais e nais estratexias e información para mellorar a comunicación cos nosos fillos e fillas. 

  • LUGAR: Local da Federación de Anpas Compostela (Rúa Estocolmo)
  • DATAS: 15 NOVEMBRO/13 DECEMBRO/20 DECEMBRO
  • HORARIO: 16:30 – 18:30


INSCRICIONS: As persoas interesados en participar, deben remitir un correo electrónico ó enderezo anpaferradura@gmail.com indicando nome e apelidos, data de asistencia e se precisaredes desfrutar o servizo de ludoteca. O prazo para facelo remata o próximo luns 13 de novembro.

Para as familias que o precisen haberá servizo de ludoteca

 

XIV Xornada de nais e pais educando en igualdade: ROMPENDO COS ESTEREOTIPOS DE XÉNERO

 


O próximo sábado 4 de novembro celébrase a XIV Xornada de nais e pais educando en igualdade: Rompendo cos estereotipos de xénero. Está organizada pola Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta de Galicia e será na EGAP.  As solicitudes para asistir deben presentarse antes do 3 de novembro cubrindo o formulario de inscrición dispoñible na web  XIV XORNADA DE NAIS E PAIS EDUCANDO EN IGUALDADE ... Neste enlace tedes máis información.

 

 

Charla formativa sobre o uso de internet que fan as nosas fillas e fillos

 


Charla formativa: "OS NOSOS FILLOS E O USO DE INTERNET. SMARTPHONES E TABLETAS. PROBLEMAS E SOLUCIÓNS", impartida por Gullermo Cánovas.

 

Dirixida aos pais e nais, terá lugar o próximo luns 23 de outubro, as 16:30h, no Salón de Actos do colexio.

 

Tedes o detalle da charla aqui

(haberá servizo de ludoteca)

Histórico ANPA


A asociación


A Asociación de Nais e Pais “A Ferradura” do Colexio Pío XII ten como fins principais colaborar nas actividades educativas e extraescolares do colexio e facilitar a participación das nais e pais na xestión do Centro. Todas as nais, pais ou titores dos alumnos do colexio Pío XII que o desexen, poden formar parte desta asociación. É obrigado o pago dunha cota anual de 20 € por familia e curso escolar. O pago da cota deberá facerse a principios de cada curso. O carné da asociación é o documento que permite acceder ás actividades organizadas pola mesma.

As principais tarefas desenvolvidas pola asociación son:

  • Facilitar as relacións das nais e pais co colexio, proporcionando asesoramento e colaborando coa Dirección do centro a través do representante que ten a asociación no consello escolar.
  • Apoiar á Dirección do colexio nas reclamacións ante os responsábeis do goberno da Xunta de Galicia e do Concello de Santiago para pedir melloras das instalacións ou doutro tipo.
  • Organizar actividades e servicios que faciliten as tarefas educativas e a conciliación da vida familiar e laboral das nais e pais. As principais son:
  1. Actividades
  2. Coidadores de educación infantil (muda)
  3. Madrugadores
  4. Comedor escolar

Contacto

Distribuir contido