ANPA "A Ferradura"

INTERCAMBIO DE LIBROS IES ROSALIA DE CASTRO

DE INTERESE PARA AS FAMILIAS DAS NENAS E NENOS QUE REMATAN 6º DE EDUCACIÓN PRIMARIA E ENTRAN NO INSTITUTO O PRÓXIMO CURSO

A ANPA do IES ROSALIA infórmanos que xa teñen aberto o intercambio de libros.

Tedes máis información sobre as condicións para o intercambio e como solicitalo no seu blog: http://anpaiesrosaliadecastro.blogspot.com.es/2017/06/intercambio-de-libros-curso-1718.html

Convocatoria de bolsas do Concello de Santiago: comedor, actividades extraescolares e adquisición de material escolar

O Concello de Santiago convoca axudas destinadas á concesión de bolsas de comedor escolar, adquisición de material escolar e a realización de actividades extraescolares para o alumnado de educación infantil (2º ciclo) e educación primaria para o próximo curso 2017-2018. Hai un prazo de 15 días hábiles para presentar as solicitudes desde o dia seguinte á súa publicación no BOP, 25 de maio (+info)

Documentación:

Bases da convocatoria.

Anexo co impreso de solicitude

Referencia no Boletín Oficial da Provincia

Actividades extraescolares, comedor e servizo de madrugadores. ANPA A Ferradura. Curso 2017-2018

A partir do 30 de maio e ata o 16 de xuño está aberto o prazo para a inscrición no comedor, servizo de madrugadores  e actividades extraescolares da ANPA "A Ferradura". Nos seguintes enlaces pódese consultar a relación de actividades, horarios, prezos e outra información de interese.

Unha vez cuberta a solicitude debe entregarse no local da ANPA (en horario de 9.00-9.30 e 16.00-18.00)  ou ben por correo electrónico (anpaferradura@gmail.com). Neste último caso deberán pasar polo local da ANPA para asinar a autorización para a domiciliación bancaria.

ENQUISA CURSO 2016-2017 SOBRE ACTIVIDADES EXTRAESCOLARES

Un ano máis a directiva da ANPA, co obxectivo de mellorar a atención aos nosos nenos e nenas, solicita a participación de nais e pais na avaliación do grao de satisfacción das actividades extraescolares. As vosas suxestións serán tidas en conta na planificación das actividades para o próximo curso.

Tedes aquí a enquisa en formato PDF e en formato Word. Unha vez cubertas, pregamos que se entreguen no local da ANPA. O prazo remata o mércores 8 de maio

Moitas grazas pola vosa colaboración

Histórico ANPA

A asociación

A Asociación de Nais e Pais “A Ferradura” do Colexio Pío XII ten como fins principais colaborar nas actividades educativas e extraescolares do colexio e facilitar a participación das nais e pais na xestión do Centro. Todas as nais, pais ou titores dos alumnos do colexio Pío XII que o desexen, poden formar parte desta asociación. É obrigado o pago dunha cota anual de 20 € por familia e curso escolar. O pago da cota deberá facerse a principios de cada curso. O carné da asociación é o documento que permite acceder ás actividades organizadas pola mesma.

As principais tarefas desenvolvidas pola asociación son:

• Facilitar as relacións das nais e pais co colexio, proporcionando asesoramento e colaborando coa Dirección do centro a través do representante que ten a asociación no consello escolar.
  • Apoiar á Dirección do colexio nas reclamacións ante os responsábeis do goberno da Xunta de Galicia e do Concello de Santiago para pedir melloras das instalacións ou doutro tipo.
  • Organizar actividades e servicios que faciliten as tarefas educativas e a conciliación da vida familiar e laboral das nais e pais. As principais son:
  1. Actividades
  2. Coidadores de educación infantil (muda)
  3. Madrugadores
  4. Comedor escolar