ANPA "A Ferradura"

Obradoiros "A comunicación na familia"

A Federación Galega de ANPAS de Compostela, en colaboración co Concello de Santiago, organiza os Obradoiros “A Comunicación na Familia”, cos que se pretende botar unha pequena ollada, a través de reflexos da vida diaria, das cousas que nos axudan e as que nos entorpecen nesa aventura que é a convivencia na familia. Tratarase de proporcionar aos pais e nais estratexias e información para mellorar a comunicación cos nosos fillos e fillas.

• LUGAR: Local da Federación de Anpas Compostela (Rúa Estocolmo)
  • DATAS: 15 NOVEMBRO/13 DECEMBRO/20 DECEMBRO
  • HORARIO: 16:30 – 18:30

INSCRICIONS: As persoas interesados en participar, deben remitir un correo electrónico ó enderezo anpaferradura@gmail.com indicando nome e apelidos, data de asistencia e se precisaredes desfrutar o servizo de ludoteca. O prazo para facelo remata o próximo luns 13 de novembro.

Para as familias que o precisen haberá servizo de ludoteca

XIV Xornada de nais e pais educando en igualdade: ROMPENDO COS ESTEREOTIPOS DE XÉNERO

O próximo sábado 4 de novembro celébrase a XIV Xornada de nais e pais educando en igualdade: Rompendo cos estereotipos de xénero. Está organizada pola Secretaría Xeral de Igualdade da Xunta de Galicia e será na EGAP.  As solicitudes para asistir deben presentarse antes do 3 de novembro cubrindo o formulario de inscrición dispoñible na web  XIV XORNADA DE NAIS E PAIS EDUCANDO EN IGUALDADE ... Neste enlace tedes máis información.

Charla formativa sobre o uso de internet que fan as nosas fillas e fillos

Charla formativa: "OS NOSOS FILLOS E O USO DE INTERNET. SMARTPHONES E TABLETAS. PROBLEMAS E SOLUCIÓNS", impartida por Gullermo Cánovas.

Dirixida aos pais e nais, terá lugar o próximo luns 23 de outubro, as 16:30h, no Salón de Actos do colexio.

Tedes o detalle da charla aqui

(haberá servizo de ludoteca)

Actividades extraescolares, comedor e servizo de madrugadores. ANPA A Ferradura. Curso 2017-2018

A partir do 30 de maio e ata o 16 de xuño está aberto o prazo para a inscrición no comedor, servizo de madrugadores  e actividades extraescolares da ANPA "A Ferradura". Nos seguintes enlaces pódese consultar a relación de actividades, horarios, prezos e outra información de interese.

Unha vez cuberta a solicitude debe entregarse no local da ANPA (en horario de 9.00-9.30 e 16.00-18.00)  ou ben por correo electrónico (anpaferradura@gmail.com). Neste último caso deberán pasar polo local da ANPA para asinar a autorización para a domiciliación bancaria.

Histórico ANPA

A asociación

A Asociación de Nais e Pais “A Ferradura” do Colexio Pío XII ten como fins principais colaborar nas actividades educativas e extraescolares do colexio e facilitar a participación das nais e pais na xestión do Centro. Todas as nais, pais ou titores dos alumnos do colexio Pío XII que o desexen, poden formar parte desta asociación. É obrigado o pago dunha cota anual de 20 € por familia e curso escolar. O pago da cota deberá facerse a principios de cada curso. O carné da asociación é o documento que permite acceder ás actividades organizadas pola mesma.

As principais tarefas desenvolvidas pola asociación son:

• Facilitar as relacións das nais e pais co colexio, proporcionando asesoramento e colaborando coa Dirección do centro a través do representante que ten a asociación no consello escolar.
  • Apoiar á Dirección do colexio nas reclamacións ante os responsábeis do goberno da Xunta de Galicia e do Concello de Santiago para pedir melloras das instalacións ou doutro tipo.
  • Organizar actividades e servicios que faciliten as tarefas educativas e a conciliación da vida familiar e laboral das nais e pais. As principais son:
  1. Actividades
  2. Coidadores de educación infantil (muda)
  3. Madrugadores
  4. Comedor escolar