MENÚ COMEDOR

CONVOCATORIA FONDO SOLIDARIO

Convocatoria do fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, ESO e educación especial para o curso escolar 2021/22.

• O prazo para presentar solicitudes iniciarase o día seguinte ao da publicación da orde no Diario Oficial de Galicia e rematará o día 22 de xuño de 2021 (este incluído).

*Podedes consultar toda a información da convocatoria nos documentos que se anexan, así como o MODELO DE SOLICITUDE para presentar no centro.

ADMISIÓN ALUMNADO

Listaxe definitiva admisión alumnado 2020/2021

Foron admitidas todas as solicitudes de admisón para o vindeiro curso 2020/2021. Por motivos de protección de datos non podemos facer públicas as listaxes a través da web. Podedes consultar a listaxe no taboleiro do centro.

Presentación de solicitudes para o procedemento de admisión de alumnado (Do 1 ao 22 de marzo de 2021)

Atoparedes un resumo da información no pdf adxunto.

Inicio do procedemento de admisión de alumnado en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso 2021/2022

Podedes atopar toda a información relacionada no seguinte enlace:

HORARIOS ESPELLO COVID 19

Recóllense os horarios para o desenvolvemento do ensino a distancia durante os períodos de peche de aulas ou do centro como consecuencia da pandemia da COVID 19.

PLAN DE CONTINXENCIA COVID 19

No presente documento recóllese o Plan de Continxencia ante o peche de aulas ou do centro educativo no contexto da COVID 19.

Acordo do Consello en materia de comedores escolares

Plan de adaptación á situación COVID 19

Suxerencia de merendas saudables

No adxunto podedes acceder a unha suxerencia de calendario de merendas. Non é de obrigado cumprimento, pero si recomendable.

Calendario Escolar 20/21

Listado libros curso 20/21