ENTROIDO 2021: A MECA

¡¡¡XA ESTÁ AQUÍ O ENTROIDO!!!

E  a Meca cos deus "mandados".

MECA 2021

Luns:

Para un bo disfrace preparar,

pola cabeza tes que empezar!

Martes:

A parte de arriba imos rematando

se o pescozo vimos tapando!

Mércores:

Con algo posto na cintura,

virás feito unha fermosura!

Xoves:

Cubertos os pés,

o disfrace xa o tes!

Venres:

Agora pono todo xunto

e terás o disfrace a punto!

Si queres ver o enlace, fai click no arquivo adxunto.

Si queres ver as fotos do Entroido fai click aquí.

SAMAÍN

No cole celebramos o Samaín por todo o alto con diversas actividades, festas, merendas, elaboración de contos terroríficos, etc. Para iso todo o cole se visteu de Samaín coa colaboración de todo o alumnado e os mestres. Se non tiveche ocasión de ver que bonito estaba o noso cole preme aquí.

MAGOSTO

Celebración do Magosto e do Samaín. Todo o alumnado e o profesorado do CEIP Piñeiros disfrazouse para a ocasión seguindo a temática do Samaín. Houbo disfraces moi chulos e orixinais. Os nenos e nenas disfrutaron da festa con diversas actividades como o túnel do terror protagonizado polos alumnos e alumnas de sexto, lectura de contos terroríficos, merenda composta por boliños preñados, castañas e leite, e tempo de lecer. Tamén se fixo entrega dos premios do concurso de debuxo organizado polo ANPA. Se queres ver as fotos da festa clica aquí.

PADRIÑOS LECTORES

Os alumnos e alumnas de 4º, 5º e 6º de Primaria exerceron de "padriños lectores" dos máis pequenos coincidindo coa celebración do día das bibliotecas. Na hora do proxecto lector, todo o alumnado baixou ao patio e desfrutaron da lectura de contos ao aire libre aproveitando o bo tempo. Se queres ver as fotos clica aquí.

REVISTA ESCOLAR

Como todos o anos, de novo fixemos a revista escolar cos feitos, noticias e avatares da vida cotiá do noso cole.

Si queredes botarlle un ollo, non tedes máis que picar na debuxo que aparece máis abaixo.

FOTOS VARIAS DOS NENOS E NENAS EN DISTINTAS ACTIVIDADES: VISITA MAGO, CORRELINGUA, CONTACONTOS E OLIMPIADAS ESCOLARES

Si queres ver as fotos do noso alumnado durante a visita do mago BENXAMÍN ao cole clica aquí.

Si queres ver as fotos dos maios e correlingua aquí.

Si queredes ver as fotos dos nenos e nenas nas Olimpiadas Escolares fai click aquí.

Si queredes ver fotos do contacontos facede click aquí.

CELEBRACIÓN DO DÍA DO PEÓN

Baixo a convocatoria de Brinquedia Rede Galega do Xogo Tradicional, mañá venres celebraremos o xa tradicional Día do Peón.

Dentro das diferentes actividades previstas, as 11:55 h realizaremos no pavillón unha tirada conxunta de peóns na que participará a meirande parte do alumnado do centro. Xa podedes ver as fotos dese día.

MAGOSTO E SAMAÍN

O pasado venres 27 de outubro celebramos O Magosto e o Samaín no noso cole. Pasámolo DE MEDO!!!

Houbo castañas e bolos preñados. Puxémonos as botas.

Ademais, tamén foi a entrega de premios do concurso de debuxos e relatos de medo. Foi toda unha experiencia escoitar as fantásticas historias que saíron das cabeciñas dos nosos nenos e nenas.

Noraboa aos premiados e premiadas!!!

Si queres ver as fotos fai click aquí ou na foto

ENTREGA PREMIOS CERTAME INTERCENTROS

Si queredes botar un ollo á entrega de premios do certame intercentros deste ano facede click aquí.

CORRELINGUA

Como cada ano os alumnos e alumnas de Infantil, 1º e 2º ciclo de Primaria do CEIP Piñeiros foron ao Correlingua que este ano foi no auditorio de Caranza. si queredes ver as fotos facede click aquí ou na foto.

3 Anos

4 Anos