Ed. física

BOAS VACACIÓNS!!

Despois deste curso tan extraño. Unha aperta para todos e todas e boas vacacións!!

CAMPO A TRAVÉS

A semana pasada participamos no programa Xogade, xunto con outros centros da zona. Desprazámonos ata o río Liñares onde se levaron a cabo as carreiras de campo a través. Este ano corremos alumnos e alumnas dende 2º de E.P. ata 6º de E.P.

Pasámolo xenial!!

XORNADA DE ATLETISMO

O pasado xoves 14 de marzo,  os alumnos e alumnas de 5º de primaria participamos nunha promoción de atletismo levada a cabo nas pistas de atletismo do campo municipal de Cuntis. Contamos cunha participación de 7 centros da zona.

CROSS RÍO LIÑARES

A semana pasada participamos no circuito de carreiras populares levada a cabo no Río Liñares xunto con outros centros da Localidade  e arredores.

Xogos populares

As alumnas e os alumnos de 6º de E.P. disfrutaron de unha xornada de xogos populares.

Xogos populares

Atletismo en Cuntis

O pasado 4 de maio o alumnado de 5º de E.P. foron as pistas de atletismo de Cuntis .Alí fixeron probas de circuito ,de relevos de salto e lanzamento.

fotos plan proxecta

BÁDMINTON 2014

O alumnado deste Centro participou no torneo de bádminton celebrado no pavillón Coto Ferreiro deste Concello os días 29 e 30 do mes de abril.

ACCESO ÁS FOTOS AQUÍ.

CAMPO A TRAVÉS 2014

O día 30 de xaneiro, xoves, alumnado de 3º, 4º, 5º e 6º de E. Primaria participará na actividade deCampo a Través organizada por varios Centros desta Zona educativa e que terá lugar no concello de Portas.ACCESO A FOTOS.