Magosto 2020

Panel Rosalía explicado por Fina

os rapaces de 6º tiveron unha charla sobre un tapiz ,feito con diferentes tecnicas de costura e tecidos.A Antiga profe do cole ,ademais de explicalo ,leulles uns poemas de Rosalía nos que está inspirado o tapiz.

VISITA AO PARLAMENTO

O alumnado de 6º de Educación Primaria fomos a Santiago de Compostela e visitamos o Parlamento.

ESTUDO SOBRE A VEXETACIÓN

O alumando de 6º A fixeron un estudo sobre  a vexetación que hai no cole. Puxéronllle carteis cos nomes e códigos  QR ás prantas e árbores que temos no centro.

EXCURSIÓN Á CORUÑA

O alumnado de 6º de primaria, foi onte de excursión á Coruña. Visitamos a Casa dos Peixes, o Domus, e a Casa das ciencias.

VI MOSTRA DO ENTROIDO LAMAS DE ABADE

O alumando de 6º de primaria fomos convidados xunto con outros centros á VI mostra do entroido no CEIP LAMAS DE ABADE. Entre outras actividades faremos un desfile de disfraces de CIGARRÓNS e unha degustación gastronómica tradicional do Entroido.

SABOREA A ESTRADA

O martes tivemos unha charla dun experto en alimentación sana e produtos ecolóxicos, enfocada dentro da campaña " SABOREA A ESTRADA".

Tendo en conta todo o aprendido, teremos que facer unha receita sana e con produtos locais; das cales a gañadora a realizará no Novo MERCADO o día 18 deste mes.

Visita ao Instituto

Hoxe os alumnos/as de 6º acercámonos o I.E.S. García Barros .Alí recibíunos a directora,no salón de actos ,para explicarnos un pouco como será a nosa incorporación a secundaria ,incluso nos deron un folleto explicativo.

A continuación ensináronnos as aulas ,os laboratorios (mostráronnos algúns experimentos),aula de plástica ,biblioteca,aula de música e  o pabellón.

e ao rematar agasallaronnos con unha merenda

video conferencia co I.E.S García Barros

O alumnado de 6º tiveron unha videoconferencia co alumnadode 1º de Bachiller de bioloxía,que lles falaron o pasado mércores 2 de maio ,sobre os animais en perigo de extinción.

Visita a cidade da Cultura

O 27 de abril os alumnos/as de 6º curso xunto cos de 5º visitamos a cidade da Cultura para asistir a exposición de innova FP Galicia .O alumnado de  formación profesional de varios centros de Galicia ,presentaron os seus productos ,como a pizza que degustamos,riquísima.Tamén asistimos a un obradoiro de elaboración con froita.

Había moitos obradoiros ,quizais o que mais nos chamou a atención foi o de robots,o de visor,a impresora en 3 D,realización e recepción de masaxes,peiteados e maquillaxes.

unha foto de grupo con Novi