VISITA DE MARÍA REIMÓNDEZ

A escritora María Reimóndez charla co alumnado de 5º curso, que previamente leran o seu libro "O xeito das froitas". Como era o día do entroido, convidámola a compartir con nós o Atranque dos Xenerais e máis a merenda. Tamén lle demos uns vivas e gustoulle moito. A nós tamén!!!

VISITA A XIMONDE

O alumnado de 5º de Primaria viaxamos a Ximonde onde soltamos algúns alevíns para repoboar o río.

EXCURSIÓN A VIGO

O pasado martes os nenos e nenas de 5º de primaria fomos de visita á  cidade de Vigo.

Primeiro, fomos visitar o porto pesqueiro de Vigo. Logo coñecemos o estadio de Balaidos e desfrutamos das fantásticas vistas nos miradores do Castro.

Comemos na praia de Samil, e para finalizar a xornada fomos ao VERBUM,  ( O MUSEO INTERACTIVO DA PALABRA)

VISITA AO IV CONGRESO FP INNOVA

Hoxe os alumnos e alumnas de 5º de primaria fomos ao Congreso Innova FP no Museo Centro Gaiás da Cidade da Cultura  en Santiago.

Coñecemos iniciativas de investigación que  se están desenvolvendo nos centros galegos de FP

Visitamos espazos adicados á simulación virtual, robótica, diseño e impresión 3D (elaboramos broches de peliqueiros coa técnica de apretón e elaboramos litofanias empregando unha impresora 3D).

Por último, visitamos os diversos talleres de repostería, coctelería, artes gráficas ( probamos zumes, galletas, fixemos pan...)

VISITAMOS A CIDADE DE PONTEVEDRA

Hoxe os alumnos e alumnas de 5º de primaria fomos de excursión á Pontevedra.

Fixemos unha visita polos lugares mais emblemáticos da cidade e ao Museo de Pontevedra para ver a exposición de pintura de Castelao.

EXCURSIÓN A SANTIAGO

Hoxe os nenos e nenas de 5º de primaria fixemos unha visita guiada aos tellados da catedral de Santiago.

Despois, fomos ao CENTRO GALEGO DE ARTE CONTEMPORÁNEA onde participamos nun taller de fotos relacionado coa exposición que previamente visitamos.

Pola Coruña

O alumnado de 5º estivemos onte, 20 de xuño pola Coruña.Alí visitamos a lonxa o Muncyt(Museo Nacional de Ciencia e Tecnoloxía)e subimos o Monte de San Pedro.

Os animais en extición

O pasado mércores 6 de xuño algúns alumnos do I.E.S García Barros viñeron a contarlle ao alumnado de 5º de E.P. como estaban desaparecendo algunhas especies ,despois fixemos uns talleres e por último fixemos entre todos un cartel.Aprendimos moito (ver fotos no apartado de Dinamización lingüística)

Visita ao Parlamento

O martes 22 o alumnado de 5º foron o Parlamento ,en Santiago de Compostela,asistiron a 1º parte do pleno.

Mais tarde foron a San Caetano ao edificio da Xunta de Galicia.

Atletismo en Cuntis

O pasado 4 de maio o alumnado de 5º curso foron as pistas de atletismo de Cuntis ( ver no apartado de Ed.física)