Normalización Lingüística

Actividades realizadas para a Normalización Lingüística do Centro.

FESTA DAS PALABRAS

O castiñeiro

Deixamos un video sobre o castiñeiro, feito polo noso compañeiro Valcárcel.

TAPIZ SOBRE ROSALÍA

TECENDO CON ROSALÍA

A profe Fina compartiu con nós a experiencia de tecer o tapiz de Rosalía, coas súas compañeiras do " Colectivo Feminista Deza- Tabeirós", para celebrar o 183 aniversario do nacemento da escritora.

No tapiz, quixeron plasmar o universo de Rosalía, as paisaxes, as viúvas de vivos e mortos, o feminismo, a xanela que pediu abrir para o mar, a xustiza pola man  e a estrela do firmamento que leva o seu nome.

Aprendemos moitas cousas. Grazas Fina por compartir o teu tempo e saber con nós.

DÍA DE ROSALÍA E DÍA DA MULLER

Este curso celebramos o día de Rosalía xunto co día da muller o 9 de marzo e lavamos a cabo, en colaboración coas familias, unha exposición fotográfica co título "ERRANTES POLO MUNDO", amosando fotos de galegos/as na emigración.

O Centro Galego de Vedra de Bos Aires felicitounos o día das Letras con unha cantiga. Tamén colaborou con nós enviándonos fotos dos  emigrados e das súas familias en Arxentina.

Tamén investigamos sobre outras mulleres, especialmente mulleres deportistas, porque estivemos traballando as 0limpíadas.

DÍA DE ROSALÍA

Colaboramos co Concello na celebración do día de Rsalía, xunto con outros centros de A Estrada. Antía e Mateo leron o poema "Has de cantar meniña gaiteira"

A ESTRADA MICOLÓXICA-CONCURSO DE CARTEIS

O sábado 14 de decembro fixeron entrega dos premios aos gañadores dos carteis de A Estrada Micolóxica. O gañador do noso centro foi Mateo Sánchez.

FESTA DA POESÍA

O pasado venres o alumnado de 6º de E.P. participamos na FESTA DA POESÍA celebrada no Teatro de A Estrada, xunto con outros colexios da zona.

TEATRO ESCOLAR

O alumnado do CEIP Pérez Viondi participamos na IV MOSTRA DE TEATRO ESCOLAR OLIMPIO ARCA CALDAS.

FACENDO AMIGOS

Facendo amigos e estreitando lazos con alumnos e alumnas do CEIP Os Muíños de Muxía, con quen se escriben cartas o alumnado de 6º B, para contarlles cousas da nosa vila e do noso cole.

Esta actividade iniciámola o pasado curso e temos previsto facer unha excursión a Muxía na primavera para coñecernos e visitar aquela zona.