Audición e Linguaxe.

Cuento " Si yo tuviera una púa"

 

 Despois de ver o conto podes facer un pequeno resumo ,e decirme se che gustou o conto ou non e porqué.

Rosco de vocabulario

Ola,deixovos este rosco ,de ilenguaje ,preme na palabra que està en azul e a xogar .

 

 

Traballamos o Samaín

Aquí vos deixo unhas fichas para traballar o vocabulario do Samaín.Pincha e xa ves as fichas.

https://es.liveworksheets.com/qp1277432ib

https://es.liveworksheets.com/vk1271541sj

FICHA DE LECTURA

Contamos contos

Ola chico/as deixovos aquí o spinner  de historias. Xa sabedes tendes que elexir un lugar,un obxecto e unha personaxe ,e con esas tres palabras formamos un conto .Sempre a nivel oral ,se queredes tamén o podedes escribir .

                                                  

 

                                                                                   

AUDICIÓN E LINGUAXE

Ola rapaces/as ,ante todo decirvos que espero que esteades todos ben ,vos e as vosas familias.

Deixo aquí un enlace para que accedades ao novo muro de A.L.en onde encontraredes diferentes cousiñas para realizar .Moito ánimo!!

Pincha na palabra muro

Deixo o correo por se necesitades falar conmigo <<tatocarbajales@gmail.com>>

ficha de razonamiento

Audición e Linguaxe

Dende a aula de A.L.déixovos estas recomendacións:

Traballamos as praxias:

1-Sacar a lingua e metela dentro da boca ,varias veces.

2-Intentar tocar coa punta da lingua o nariz e o queixo.

3-Mover a lingua do lado esquerdo ao lado dereito da boca.

4-Relamber os beizos e os dentes.

5-Facer o xesto de bicar.

6-Apoiar a punta da lingua por detrás dos dentes de abaixo e de arriba.

7-Apoiar a punta da lingua por diante dos dentes de abaixo e de arriba.

Traballamos o sopro:

1-Inspiramos (collemos aire polo nariz) expiramos (soltamos o aire pola boca)varias veces.

2-Soplamos papeis,tapóns de corcho ,todo o que se vos ocurra ,pero collendo aire polo nariz e soltandoo pola boca.

Traballamos onomatopeias:

1-Imitamos animais (tigre,león ,ra,ovella,galiña ,serpe...)

2-Imitamos os sons de unha campá,de un coche,do aire soprando,das sirenas das ambulancias ,dos bombeiros ,da policía...

Realizamos xogos, como as palabras encadenadas,palabras que empecen por un fonema (que antes acordáramos), lecturas de palabras .

Repetimos trabalinguas,aprendemos adiviñas,cantamos cancións...

Inventamos pequenos contos ,lemos contos,comentamos contos ,ou outras lecturas.

 

Distribuir contido