MOSTEIRO DE CARBOEIRO

PLANTANDO UNHA ARANDEIRA

@S ALUMN@S  DE 2 º  plantamos unha arandeira na horta do cole.

E tamén fixemos traballos sobre Xela Arias para conmemorar o Día das Letras Galegas.

CONTACONTOS

Sesión de contacontos emocionais en aula, a cargo de Marisa Irimia.

EDUEMOCIONA

Durante os días 14 e 15 de abril as clases participantes no Eduemociona (Contratos - Programa) asistiron a uns obradoiros sobre educación emocional impartidos por Marían Cobelas, onde tiveron a oportunidade de falar e coñecer máis sobre as emocións.

O DIA DA MULLER

Entroido 2.021

Magosto 2020

Magosto2020

VISITA DE BRAULIO

A semana pasada tivemos unha visita moi especial ,Braulio os dos Bolechas veunos presentar o 112 emerxencias.

Explicounos como tiñamos que facer e en que casos tiñamos que chamar .Aprendimos moito e ademais pasamolo moi ben .

UN AGASALLO

Nestes adxuntos vanvos uns diplomas, fotos do curso escolar e moitos bicos.

SEMANA DO 15 AO 19 DE XUÑO

Esta semana xa non imos mandar tarefas para facer por días. Podedes ir facendo as páxinas dos libros que poidades e queirades.

En adxuntos tendes un xogo que podedes descargar nos vosos ordenadores ou tabletas para traballar as matemáticas dun xeito lúdico. Tamén adxuntamos fichas para colorear e practicar.